ARMA 3 modikeskustelu

Bummeri
Posts: 2971
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Bummeri » 10 Jan 2016, 14:53

"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Ode
Posts: 16
Joined: 21 Sep 2015, 15:07

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Ode » 12 Jan 2016, 20:50

madreizka wrote:Taviana, a3 versio.

Joskus pelailin tota a2 versioo niin ainakin siinä tunti ittensä ihan kasvuhäiriöiseks kun pyöri tuolla kaupungissa.

Tuntu vähän siltä et mittasuhteet ois perseellään
ImageImage
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby madreizka » 13 Jan 2016, 04:04

Ode wrote:kasvuhäiriöiseks


lol
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Tonto- » 18 Jan 2016, 11:07

JSRS päivittynyt

https://forums.bistudio.com/topic/18734 ... 5-release/

Changelog 2.5
-Release Build 1.0
-New weapon sounds
-New helicopter sounds
-Implemented distance effects
-New explosion sounds
-New driving effects, wind and speed noises
-New environment system implemented
-New vehicle configs
-New weapon configs
-Massively config tweaks
-New movement sounds
-New gear effects
-Fixed turning sound missing steps
-Wind sounds
-Environment sounds based on overcast
-A bunch of stuff I can't remember

Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Nummi » 19 Jan 2016, 01:22

https://forums.bistudio.com/topic/173635-cyprus-push-tohear/

Have you ever found yourself in a chopper, jet or armoured vehicle, struggling to hear your teammates chatter because the engine's too loud? How about a crazy firefight where battle sounds are drowning out the comms? Cyprus Push-to-Hear allows you to temporarily reduce in-game sound and music volume by holding down a preset key or mouse button. A toggle setting is also available, and a UI icon is displayed on the in-game HUD whenever Push-to-Hear is in effect.


Mielipiteitä?
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Makela
Posts: 899
Joined: 29 Sep 2013, 11:37

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Makela » 19 Jan 2016, 01:49

Nummi wrote:https://forums.bistudio.com/topic/173635-cyprus-push-tohear/

Have you ever found yourself in a chopper, jet or armoured vehicle, struggling to hear your teammates chatter because the engine's too loud? How about a crazy firefight where battle sounds are drowning out the comms? Cyprus Push-to-Hear allows you to temporarily reduce in-game sound and music volume by holding down a preset key or mouse button. A toggle setting is also available, and a UI icon is displayed on the in-game HUD whenever Push-to-Hear is in effect.


Mielipiteitä?

pfff. Eikös tuo nyt ole niitä "henkilökohtaisen tason ääniasetuksien säädöistä kiinni" olevia asioita, joita nyt tuskin tarvitaan taas yksittäistä modia jengille taas ladattavaksi. Sitäpaitsi eikös tämä ole ihan naurettavan epärealistinen (kuten esin folding map oli)?
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Nummi » 19 Jan 2016, 01:54

No siis käytännössähän tuo vain on pelillinen helpotus, joka tarkoittaa sitä, että ei tarvitse koneen ääressä huutaa yhtä kovaa kuin kopussa joutuisi huutamaan.
Itse joudun ainakin peleissä säätämään n.6 kertaa ääniasetuksia jos on siirtymiä ajoneuvoissa. Kun hyppää ajoneuvoon, ei kuule puhetta.. Kun hyppää ajoneuvosta ulos, ei kuule mitään muuta sitten. :P
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2264
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Tuntematon » 19 Jan 2016, 04:01

Nummi wrote:https://forums.bistudio.com/topic/173635-cyprus-push-tohear/

Have you ever found yourself in a chopper, jet or armoured vehicle, struggling to hear your teammates chatter because the engine's too loud? How about a crazy firefight where battle sounds are drowning out the comms? Cyprus Push-to-Hear allows you to temporarily reduce in-game sound and music volume by holding down a preset key or mouse button. A toggle setting is also available, and a UI icon is displayed on the in-game HUD whenever Push-to-Hear is in effect.


Mielipiteitä?


Valinnaiseks testiin vaan.
Kensei
Posts: 56
Joined: 16 Mar 2015, 15:38

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Postby Kensei » 19 Jan 2016, 07:45

Nummi wrote:https://forums.bistudio.com/topic/173635-cyprus-push-tohear/

Have you ever found yourself in a chopper, jet or armoured vehicle, struggling to hear your teammates chatter because the engine's too loud? How about a crazy firefight where battle sounds are drowning out the comms? Cyprus Push-to-Hear allows you to temporarily reduce in-game sound and music volume by holding down a preset key or mouse button. A toggle setting is also available, and a UI icon is displayed on the in-game HUD whenever Push-to-Hear is in effect.


Mielipiteitä?

1+
Image

Nothing says success more than civilian casualties.

http://steamcommunity.com/id/kensei_fin/

Return to “Modit”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests