ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Pjetu »

Image

This mod contains is a set of 1970's Soviet VDV and VMF Uniforms/Gear.

Mod Contains
- Set of M69 VDV Field Uniforms (Ranks Ryadovoy to Major)
- Set of M69 VDV Barracks Uniforms (Ranks Ryadovoy to Major)
- Set of M69 VMF Uniforms (Ranks Ryadovoy to Major)

- RD-54 Desantnik Backpack (With Variations)
- RD-54 Backpack Pouches (With Variations)

- VDV Jump Helmet
- 2x VDV Officer Berets
- 2x VDV Berets

Image

Image
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Iron Fronttiin on tulossa High Res texture maksullinen DLC jossain välissä.

https://www.reddit.com/r/arma/comments/ ... t/ds67rpr/

https://www.reddit.com/r/arma/comments/ ... t/ds67sc1/
Last edited by Bummeri on 04 Jan 2018, 19:22, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Furean
Posts: 650
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Furean »

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Heh joo, toi olis siinä mielessä sopiva laitos, että se saattaisi jopa istua Armaan kohtuuhyvin. Sopivan antiikki mutta silti vielä äsken ollu brittien ja jenkkien käytössä. Multi-role jumpjetti joka pystyy toimaan lyhyiltä/maantie kiitoradoilta ja jonka aseet ja järjestelmät eivät heti ole OP. Harmi vaan että noissa kaikissa on se FIR riippuvuus. Pitää testaa kui paljon se sotkisi kuvioita.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Scottz »

JoneKone wrote:
Heh joo, toi olis siinä mielessä sopiva laitos, että se saattaisi jopa istua Armaan kohtuuhyvin. Sopivan antiikki mutta silti vielä äsken ollu brittien ja jenkkien käytössä. Multi-role jumpjetti joka pystyy toimaan lyhyiltä/maantie kiitoradoilta ja jonka aseet ja järjestelmät eivät heti ole OP. Harmi vaan että noissa kaikissa on se FIR riippuvuus. Pitää testaa kui paljon se sotkisi kuvioita.
Ei löydy brittiversiota Harrierista. :cry:
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Scottz wrote:
JoneKone wrote:
Heh joo, toi olis siinä mielessä sopiva laitos, että se saattaisi jopa istua Armaan kohtuuhyvin. Sopivan antiikki mutta silti vielä äsken ollu brittien ja jenkkien käytössä. Multi-role jumpjetti joka pystyy toimaan lyhyiltä/maantie kiitoradoilta ja jonka aseet ja järjestelmät eivät heti ole OP. Harmi vaan että noissa kaikissa on se FIR AWS riippuvuus. Pitää testaa kui paljon se sotkisi kuvioita.
Ei löydy brittiversiota Harrierista. :cry:
Pikaisen testin perusteella niin FIR Harrieri ei jatkoon. CCIP:t puuttuu ja jotenkin hieman sellainen fiilis, että noihin on yritetty tunkea liikaa toiminnallisuutta. Ei ehkä kannattaisi yrittää tehdä Arma lekoihin oikeiden simujen toimintoja väkisin kun ei pelimoottori sellaisia oikein tue. Vanilla-komponenteilla kun saisi sellaisen peruslentelyyn riittävän ja toimivan setin. Harmi, koska modeli näyttää ihan ok:lta ja VTOL leko olis toisaan sopiva lisä Armaan.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Cup terrains päivittynyt 1.4.2 versioon

FIXED:
* Fixed Bad proxy objects - closes issue T2336  (Core)
* Fixed occluder issue with Land_ammostore2/Land_cwa_ammostore2 - closes issue T2337  (Core/CWA)
* Fixed opening second ammobox inside Land_ammostore2/Land_cwa_ammostore2  (Core/CWA)
* Fixed Land_Pumpa, now able to use pump more than once  (Core)
* Fixed Land_HouseV_1I4 Fire Geo (Core)
* Fixed Destructible Windows on Land_A_Hospital  (Core)
* Fixed Land_A_Villa, opening top door - closes issue T2355 (Core)
* Fixed floating Land_Mil_Guardhouse_ep1  (Core)
* Fixed re-added CUP_Animations_Data / CUP_Animations_Config back to cfgPatches (pbo was removed in previous release)  (Core)
* Fixed Alpha on ibr_plantsclutter_grass_flowers (Core)
* Fixed Face Normal on multiple p3ds  (Core/CWA/Maps)
 
IMPROVED:
* Improved Land_A_Hospital, AI Paths added for ground floor + AI can enter through broken windows  (Core)
* Improved Land_A_Hospital, can now open front sliding doors (Core)
* Improved Land_A_Office Open/Close Door Detection (Core)
* Moved CUP_Terrains_World/Weather to its own pbo CUP_Terrains_Weather to prevent circular dependencies when using snow. (Core)

http://cup-arma3.org/download
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Paljon ajoneuvo PhysX päivityksiä
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Hellanmaa - Kartta

Post by Castor »

VarjoV2 wrote:Päivän kakkarat, tai mitkä lieneekään, loistaa lämpökamerassa.

Image

Image
Olispa sellanen modi joka antaa Tehtäväntekijälle mahdollisuuden saada tietty prosentti kasvillisuudesta paistamaan tälleen auringossa. voisi rajoittaa niihin puihin ja kasvillisuuteen joka ei ole puiden lähistössä
Post Reply