ARMA 3 modikeskustelu

Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Trade »

Toimii skriptallakin.
Esim tällä saa kaikki objektit pois joiden classnamessa on t_, les_, tai smrk_(Huomaa cupin paskat classnamet, kaikki puut eivät ole markattu t_:llä) 220 etäisyydeltä objektista nimeltä POINT. Toki voi käyttää markkeria tai triggeriä.

Code: Select all

_trees = []; 
{
    if ((str _x find ": t_" > -1) or (str _x find ": les_" > -1) or (str _x find ": smrk_" > -1)) then {
        _trees pushBack _x;
    };
} forEach nearestObjects [position POINT, [], 220];

{
hideObjectGlobal _x
}
forEach _trees;
Ja tämä antaa hinttinä pelaajasta etäisyydellä 10 olevat objektit.

Code: Select all

kamat = nearestObjects [player, [], 10]; hint format ["%1", kamat]
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Paavo »

RHS on päivittynyt :!:

http://www.rhsmods.org/downloads
http://www.rhsmods.org/mod/1#changelog
http://www.rhsmods.org/mod/2#changelog
http://www.rhsmods.org/mod/3#changelog

Changelog (lainattu BIS viestiketjusta):

Fixes for Arma 3 v.1.62 config error popups
Asset preview images for Eden editor
Major overhaul of sounds - mostly for weapons at the moment (ongoing)
Fixed radio protocols
Many models have texture and material tweaks after Arma 3 v.1.60 visual upgrade (ongoing)
M24 SWS sniper rifle
New rails models for SOCOM AR15s and most SOCOM rifles available in FDE, black or with desert or woodland camo paint
Camo paint versions of Mk.11 (SR-25)
Visual overhaul of several suppressor attachments
Option for manual re-chambering of bolt action rifles, in the RHS menu
Ability to set preference for 2D or 3D scopes for applicable attachments, in the RHS menu (some new 3D versions of optics attachments to go with this)
Improvements for vehicle behaviours in water (visuals and handling)
UN beret for GREF
Protec helmets
Return of MARSOC units to the editor
PEQ-15s that fit HK416 rails
DUKE jamming script
Low version of the Premier M8541A
Empty Rhino mount for the NVG slot
US NVG positions improved
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Trade »

^ Add commander FFV turnout for BTRs
^ Add optic destruction to all BTRs
^ Tweaked recoil to be more consistent across AFRF and USF
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Cpl Honkonen »

TFAR palautus aiempaan versioon koska uusi on rikki?
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tuntematon »

Cpl Honkonen wrote:TFAR palautus aiempaan versioon koska uusi on rikki?
No nyt oli sellaset perustelut että parempaa saa hakea. Jos vaikka ens kerralla vähän vähemmän tota infoa miten rikki niin ois hyvä. Ottaen myös huomioon että Apex ja vanha tfr oli paljon conflicteja ja ongelmia.
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Cpl Honkonen »

Tuntematon wrote:
Cpl Honkonen wrote:TFAR palautus aiempaan versioon koska uusi on rikki?
No nyt oli sellaset perustelut että parempaa saa hakea. Jos vaikka ens kerralla vähän vähemmän tota infoa miten rikki niin ois hyvä. Ottaen myös huomioon että Apex ja vanha tfr oli paljon conflicteja ja ongelmia.
Spektassa sen on varmaan itse kukin huomannut miten se on rikki.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Arska »

Cpl Honkonen wrote:
Tuntematon wrote: No nyt oli sellaset perustelut että parempaa saa hakea. Jos vaikka ens kerralla vähän vähemmän tota infoa miten rikki niin ois hyvä. Ottaen myös huomioon että Apex ja vanha tfr oli paljon conflicteja ja ongelmia.
Spektassa sen on varmaan itse kukin huomannut miten se on rikki.
+1 Se kyl taitaa olla hajalla. Spekta ei toimi, ainakaan kaikilla
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tuntematon »

Arska wrote:
Cpl Honkonen wrote:
Spektassa sen on varmaan itse kukin huomannut miten se on rikki.
+1 Se kyl taitaa olla hajalla. Spekta ei toimi, ainakaan kaikilla
Noh jos ei osaa kertoa miten rikki niin ei voida tehdä asialle mitään. Itselläni ei mitään hajua mitä vikana.

Entä onko bugiraportti tehty modille ?

Nyt vähän panostusta tähän hommaan. Tai jättää kokonaan tekemättä.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ARMA 3 modikeskusteelu

Post by Arska »

Ei kuule puhetta, muut ei kuule sua (kait). Ehk plugarii uusiks toimii tai sit ei
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Cpl Honkonen »

Mulla ei otimi plukarin uudelleenlataamisella. Tosiaan en ole tehny mitään reportteja mihinkään. Ongelma on se että se sotkee jotenkin spektan ja siellä ei kuule ketään, ketään ei kuule teitsiä, jotain saattaa kuulua, joku saattaa kuulla teitsin.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Post Reply