ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
KuiK
Posts: 68
Joined: 09 Jun 2015, 13:38

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by KuiK »

Furrezi wrote:Testailin vähän Arma 2:lle tarkoitettua modia. Ilmeisesti toimii myös Arma 3:ssa, pitää vaan omat asetukset säätää vaunuille.

http://imgur.com/a/IMDHY
Nättiä. Tämä olisi kyllä oiva lisä peliin. Voin jo kuvitella tämän pelissä. https://static.ylilauta.org/files/fz/or ... 280%29.jpg
Image
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Cpl Honkonen »

Bits pliis, hiton_iso_puun_runko attachto [tankki, 3,-1.5,1]. Ei mee ihan noin välttämättä mutta lähelle :D
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
FinnBlitz
Posts: 54
Joined: 12 Sep 2013, 11:03

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by FinnBlitz »

Hei,

mitkä AFI:n reposta löytyvät modit käyvät suoraan Pilgrimage-modiin? Täytyy sanoa että harvinaisen hyvä SP-mission! 8-)

https://forums.bistudio.com/topic/163307-sp-pilgrimage/
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Arska »

FinnBlitz wrote:Hei,

mitkä AFI:n reposta löytyvät modit käyvät suoraan Pilgrimage-modiin? Täytyy sanoa että harvinaisen hyvä SP-mission! 8-)

https://forums.bistudio.com/topic/163307-sp-pilgrimage/
Jos nyt ei sekoitettais modeja ja tehtäviä pls
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by ruoste »

Näillä näkymin ainoat modit joista AFI:n reposta on sinulle ko. tehtävää varten hyötyä ovat kartat joille tehtävää on portattu.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Update Diyala V1.1

Changelog:
-V1.1
-fixed some issue on the Mask (wrong surface on Map)
-fixed dust from surfaces
-fixed soundfiles
-fixed double placed objects
-smoothed roads
-deleted some misplaced objects
-changed clutter
-changed grass surface
-new Keys (hope now they works)
-deleted over 100.000 Bushes and Palms to ingrease FPS
-fixed Palms

https://forums.bistudio.com/topic/18280 ... ince-iraq/
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Ahteri wrote:...
Prkl kun toi vaatii JBAD talot
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Saiskohan Dynasoundin takaisin optionaaliseksi jossain vaiheessa? Sehän poistettiin kai silloin äänipäivityksen yhteydessä kun BI muokkasi äänimaisemaa. Kokeilin taas eilien pitkästä aikaan missä mennään, ja yhden illan testillä niin Laxeman on viennyt homman taas kerran askeleen pidemmälle kuin vanilla. Apex äänet kans osittain valmiiks tehtynä, joten sekin pitäis olla hanskassa..

https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Paavo »

JoneKone wrote:Saiskohan Dynasoundin takaisin optionaaliseksi jossain vaiheessa? Sehän poistettiin kai silloin äänipäivityksen yhteydessä kun BI muokkasi äänimaisemaa. Kokeilin taas eilien pitkästä aikaan missä mennään, ja yhden illan testillä niin Laxeman on viennyt homman taas kerran askeleen pidemmälle kuin vanilla. Apex äänet kans osittain valmiiks tehtynä, joten sekin pitäis olla hanskassa..

https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
Ehdottomasti kannatan tätä, sillä tällä hetkellä erityisesti RHS aseäänet ovat aivan hanurista.

Äänimaailma luo yli 70% tulitaisteluiden immersiosta.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tuntematon »

Paavo wrote:
JoneKone wrote:Saiskohan Dynasoundin takaisin optionaaliseksi jossain vaiheessa? Sehän poistettiin kai silloin äänipäivityksen yhteydessä kun BI muokkasi äänimaisemaa. Kokeilin taas eilien pitkästä aikaan missä mennään, ja yhden illan testillä niin Laxeman on viennyt homman taas kerran askeleen pidemmälle kuin vanilla. Apex äänet kans osittain valmiiks tehtynä, joten sekin pitäis olla hanskassa..

https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
Ehdottomasti kannatan tätä, sillä tällä hetkellä erityisesti RHS aseäänet ovat aivan hanurista.

Äänimaailma luo yli 70% tulitaisteluiden immersiosta.
Eihän tää rhs vaikuta mitään
Post Reply