Nättiä. Tämä olisi kyllä oiva lisä peliin. Voin jo kuvitella tämän pelissä. https://static.ylilauta.org/files/fz/or ... 280%29.jpgFurrezi wrote:Testailin vähän Arma 2:lle tarkoitettua modia. Ilmeisesti toimii myös Arma 3:ssa, pitää vaan omat asetukset säätää vaunuille.
http://imgur.com/a/IMDHY
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Bits pliis, hiton_iso_puun_runko attachto [tankki, 3,-1.5,1]. Ei mee ihan noin välttämättä mutta lähelle
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Hei,
mitkä AFI:n reposta löytyvät modit käyvät suoraan Pilgrimage-modiin? Täytyy sanoa että harvinaisen hyvä SP-mission!
https://forums.bistudio.com/topic/163307-sp-pilgrimage/
mitkä AFI:n reposta löytyvät modit käyvät suoraan Pilgrimage-modiin? Täytyy sanoa että harvinaisen hyvä SP-mission!
https://forums.bistudio.com/topic/163307-sp-pilgrimage/
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Jos nyt ei sekoitettais modeja ja tehtäviä plsFinnBlitz wrote:Hei,
mitkä AFI:n reposta löytyvät modit käyvät suoraan Pilgrimage-modiin? Täytyy sanoa että harvinaisen hyvä SP-mission!
https://forums.bistudio.com/topic/163307-sp-pilgrimage/
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Näillä näkymin ainoat modit joista AFI:n reposta on sinulle ko. tehtävää varten hyötyä ovat kartat joille tehtävää on portattu.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Update Diyala V1.1
Changelog:
-V1.1
-fixed some issue on the Mask (wrong surface on Map)
-fixed dust from surfaces
-fixed soundfiles
-fixed double placed objects
-smoothed roads
-deleted some misplaced objects
-changed clutter
-changed grass surface
-new Keys (hope now they works)
-deleted over 100.000 Bushes and Palms to ingrease FPS
-fixed Palms
https://forums.bistudio.com/topic/18280 ... ince-iraq/
Changelog:
-V1.1
-fixed some issue on the Mask (wrong surface on Map)
-fixed dust from surfaces
-fixed soundfiles
-fixed double placed objects
-smoothed roads
-deleted some misplaced objects
-changed clutter
-changed grass surface
-new Keys (hope now they works)
-deleted over 100.000 Bushes and Palms to ingrease FPS
-fixed Palms
https://forums.bistudio.com/topic/18280 ... ince-iraq/
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Prkl kun toi vaatii JBAD talotAhteri wrote:...
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Saiskohan Dynasoundin takaisin optionaaliseksi jossain vaiheessa? Sehän poistettiin kai silloin äänipäivityksen yhteydessä kun BI muokkasi äänimaisemaa. Kokeilin taas eilien pitkästä aikaan missä mennään, ja yhden illan testillä niin Laxeman on viennyt homman taas kerran askeleen pidemmälle kuin vanilla. Apex äänet kans osittain valmiiks tehtynä, joten sekin pitäis olla hanskassa..
https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ehdottomasti kannatan tätä, sillä tällä hetkellä erityisesti RHS aseäänet ovat aivan hanurista.JoneKone wrote:Saiskohan Dynasoundin takaisin optionaaliseksi jossain vaiheessa? Sehän poistettiin kai silloin äänipäivityksen yhteydessä kun BI muokkasi äänimaisemaa. Kokeilin taas eilien pitkästä aikaan missä mennään, ja yhden illan testillä niin Laxeman on viennyt homman taas kerran askeleen pidemmälle kuin vanilla. Apex äänet kans osittain valmiiks tehtynä, joten sekin pitäis olla hanskassa..
https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
Äänimaailma luo yli 70% tulitaisteluiden immersiosta.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Eihän tää rhs vaikuta mitäänPaavo wrote:Ehdottomasti kannatan tätä, sillä tällä hetkellä erityisesti RHS aseäänet ovat aivan hanurista.JoneKone wrote:Saiskohan Dynasoundin takaisin optionaaliseksi jossain vaiheessa? Sehän poistettiin kai silloin äänipäivityksen yhteydessä kun BI muokkasi äänimaisemaa. Kokeilin taas eilien pitkästä aikaan missä mennään, ja yhden illan testillä niin Laxeman on viennyt homman taas kerran askeleen pidemmälle kuin vanilla. Apex äänet kans osittain valmiiks tehtynä, joten sekin pitäis olla hanskassa..
https://forums.bistudio.com/topic/18598 ... n-release/
Äänimaailma luo yli 70% tulitaisteluiden immersiosta.