ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Samtactician wrote:Eihä keltää löytys osaamista muuttaa sitä lapiomodia silleen että sais kaivettua myös tummia suojia? jotenki typerää ettei sotilas osaa kaivaa ku sitä vaaleaa maa-ainesta vaikka metsä ois muuten ihan tumman mullan peitossa. ja muuttamisella tarkoitan et joko tehtäis siitä afiversio tai tehtäisiin erikseen lapio tumman maan tehtäviin?
Myös hiekkasäkkien (rajatut koot/muodot) tekeminen olisi mukavaa, eikä tarvitsisi järjettömässä kiireessä tehtävän alussa laittaa henk.koht. suojaa väärään paikkaan.
Samtactician
Posts: 96
Joined: 13 Aug 2015, 17:52
Location: Oulu

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Samtactician »

Keneraali wrote:
Samtactician wrote:Eihä keltää löytys osaamista muuttaa sitä lapiomodia silleen että sais kaivettua myös tummia suojia? jotenki typerää ettei sotilas osaa kaivaa ku sitä vaaleaa maa-ainesta vaikka metsä ois muuten ihan tumman mullan peitossa. ja muuttamisella tarkoitan et joko tehtäis siitä afiversio tai tehtäisiin erikseen lapio tumman maan tehtäviin?
Myös hiekkasäkkien (rajatut koot/muodot) tekeminen olisi mukavaa, eikä tarvitsisi järjettömässä kiireessä tehtävän alussa laittaa henk.koht. suojaa väärään paikkaan.
Hyvä idea, pienen hiekkasäkkimuurin pätkän tekeminen kerrallaan siten että se söisi suht realistisen / hyvän määrän aikaa? ja tämäkin toki sekä tummana että vaaleana versiona jos mahdollista.
(steam: Samtac) (http://steamcommunity.com/id/samtac/) (Discord: Samtac#3692 ) Arma3 / R6siege
User avatar
Nouty
Posts: 212
Joined: 30 Jul 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nouty »

Ja talviversio myös! :D
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot. :P
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
Samtactician
Posts: 96
Joined: 13 Aug 2015, 17:52
Location: Oulu

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Samtactician »

Nouty wrote:Ja talviversio myös! :D
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot. :P
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
Joku jos ois oikein näppärä niin liimais siihen hiekkasäkkiin jo valmiiksi jotain puskantynkää tai kuusen oksaa valmiiksi tai mahdollistaisi sellaisen risunaamioimisen sillä lapiolla. toki nää on varmaa vähä sellaisia haaveita joita ei saa enennenkuin alkaa itse opettelemaan modaamista.
(steam: Samtac) (http://steamcommunity.com/id/samtac/) (Discord: Samtac#3692 ) Arma3 / R6siege
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Samtactician wrote:
Nouty wrote:Ja talviversio myös! :D
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot. :P
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
Joku jos ois oikein näppärä niin liimais siihen hiekkasäkkiin jo valmiiksi jotain puskantynkää tai kuusen oksaa valmiiksi tai mahdollistaisi sellaisen risunaamioimisen sillä lapiolla. toki nää on varmaa vähä sellaisia haaveita joita ei saa enennenkuin alkaa itse opettelemaan modaamista.
Tää vähän auttaa mutta se loisi ympäristöstä eroavan puska rykelmän, toinen vaihtoehto olisi laittaa vain hiekkasäkki-tynkiä niihin puskiin jolloin yhestä suunnasta on taistelija suojattu, valitettavasti tämä ei taas toimi jos tarkoitus on kestää kranaattitulta.

Modaaminen ei ole välttämätöntä, tollasia vois tehtäväntekijänä laittaa pitkin poikin metsiä jos tahtoo, toinen vaihtoehto on antaa plankki jossa on hiekkasäkkiä ja puskia.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Castor wrote: Modaaminen ei ole välttämätöntä, tollasia vois tehtäväntekijänä laittaa pitkin poikin metsiä jos tahtoo, toinen vaihtoehto on antaa plankki jossa on hiekkasäkkiä ja puskia.
Puskien lisäys plänkkiin ei välttämättä ollenkkaan huono ajatus.

Mitä tulee siihen lapioon niin se hiekkavalliobjekti mitä se spawnaa on joku ikivanha. Vaatisi, että ACE:n heput tekisi täysin uuden objektin ja laittais modiin. Ei muuta kuin ehdotus ACE:n Githubiin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tarmo »

JoneKone wrote:
Castor wrote: Modaaminen ei ole välttämätöntä, tollasia vois tehtäväntekijänä laittaa pitkin poikin metsiä jos tahtoo, toinen vaihtoehto on antaa plankki jossa on hiekkasäkkiä ja puskia.
Puskien lisäys plänkkiin ei välttämättä ollenkkaan huono ajatus.

Mitä tulee siihen lapioon niin se hiekkavalliobjekti mitä se spawnaa on joku ikivanha. Vaatisi, että ACE:n heput tekisi täysin uuden objektin ja laittais modiin. Ei muuta kuin ehdotus ACE:n Githubiin.
Juuei!
Kiinteät AA ja AT kalustot puskien suojaan. Ois hieno lisä.
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by ruoste »

Spectator-listaa hiiren rullalla läpikäyminen johtaa pelin kaatumiseen jos on first person valittuna ja kelailet pelaajalistan loppuun.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

ruoste wrote:Spectator-listaa hiiren rullalla läpikäyminen johtaa pelin kaatumiseen jos on first person valittuna ja kelailet pelaajalistan loppuun.
Vahvistan... tai ei suoraan tota. Mutta 3rd person ja hiiren rullalla zoom out. Kaksi kertaa arma nurin tuon ansiosta.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by TheTaltsi »

Sama kuin jonella
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Post Reply