Myös hiekkasäkkien (rajatut koot/muodot) tekeminen olisi mukavaa, eikä tarvitsisi järjettömässä kiireessä tehtävän alussa laittaa henk.koht. suojaa väärään paikkaan.Samtactician wrote:Eihä keltää löytys osaamista muuttaa sitä lapiomodia silleen että sais kaivettua myös tummia suojia? jotenki typerää ettei sotilas osaa kaivaa ku sitä vaaleaa maa-ainesta vaikka metsä ois muuten ihan tumman mullan peitossa. ja muuttamisella tarkoitan et joko tehtäis siitä afiversio tai tehtäisiin erikseen lapio tumman maan tehtäviin?
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
-
- Posts: 96
- Joined: 13 Aug 2015, 17:52
- Location: Oulu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Hyvä idea, pienen hiekkasäkkimuurin pätkän tekeminen kerrallaan siten että se söisi suht realistisen / hyvän määrän aikaa? ja tämäkin toki sekä tummana että vaaleana versiona jos mahdollista.Keneraali wrote:Myös hiekkasäkkien (rajatut koot/muodot) tekeminen olisi mukavaa, eikä tarvitsisi järjettömässä kiireessä tehtävän alussa laittaa henk.koht. suojaa väärään paikkaan.Samtactician wrote:Eihä keltää löytys osaamista muuttaa sitä lapiomodia silleen että sais kaivettua myös tummia suojia? jotenki typerää ettei sotilas osaa kaivaa ku sitä vaaleaa maa-ainesta vaikka metsä ois muuten ihan tumman mullan peitossa. ja muuttamisella tarkoitan et joko tehtäis siitä afiversio tai tehtäisiin erikseen lapio tumman maan tehtäviin?
(steam: Samtac) (http://steamcommunity.com/id/samtac/) (Discord: Samtac#3692 ) Arma3 / R6siege
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ja talviversio myös!
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot.
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot.
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
-
- Posts: 96
- Joined: 13 Aug 2015, 17:52
- Location: Oulu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Joku jos ois oikein näppärä niin liimais siihen hiekkasäkkiin jo valmiiksi jotain puskantynkää tai kuusen oksaa valmiiksi tai mahdollistaisi sellaisen risunaamioimisen sillä lapiolla. toki nää on varmaa vähä sellaisia haaveita joita ei saa enennenkuin alkaa itse opettelemaan modaamista.Nouty wrote:Ja talviversio myös!
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot.
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
(steam: Samtac) (http://steamcommunity.com/id/samtac/) (Discord: Samtac#3692 ) Arma3 / R6siege
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Tää vähän auttaa mutta se loisi ympäristöstä eroavan puska rykelmän, toinen vaihtoehto olisi laittaa vain hiekkasäkki-tynkiä niihin puskiin jolloin yhestä suunnasta on taistelija suojattu, valitettavasti tämä ei taas toimi jos tarkoitus on kestää kranaattitulta.Samtactician wrote:Joku jos ois oikein näppärä niin liimais siihen hiekkasäkkiin jo valmiiksi jotain puskantynkää tai kuusen oksaa valmiiksi tai mahdollistaisi sellaisen risunaamioimisen sillä lapiolla. toki nää on varmaa vähä sellaisia haaveita joita ei saa enennenkuin alkaa itse opettelemaan modaamista.Nouty wrote:Ja talviversio myös!
Ihan edelleen jos tuota pystyy kehittelemään, vaikka sitten ihan erillisenä ominaisuutena, naamiointi, jolla noita sais loistamaan vähän vähempi ja/tai rikottua tuota muotoa. Näkyy kyllä nykyisellään noin 100km päähän nuo poterot.
(Ei sillä etteikö tähän pystyis itse myös joskus vaikuttamaan, etsimällä poterolle sopivan paikan)
Modaaminen ei ole välttämätöntä, tollasia vois tehtäväntekijänä laittaa pitkin poikin metsiä jos tahtoo, toinen vaihtoehto on antaa plankki jossa on hiekkasäkkiä ja puskia.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Puskien lisäys plänkkiin ei välttämättä ollenkkaan huono ajatus.Castor wrote: Modaaminen ei ole välttämätöntä, tollasia vois tehtäväntekijänä laittaa pitkin poikin metsiä jos tahtoo, toinen vaihtoehto on antaa plankki jossa on hiekkasäkkiä ja puskia.
Mitä tulee siihen lapioon niin se hiekkavalliobjekti mitä se spawnaa on joku ikivanha. Vaatisi, että ACE:n heput tekisi täysin uuden objektin ja laittais modiin. Ei muuta kuin ehdotus ACE:n Githubiin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Juuei!JoneKone wrote:Puskien lisäys plänkkiin ei välttämättä ollenkkaan huono ajatus.Castor wrote: Modaaminen ei ole välttämätöntä, tollasia vois tehtäväntekijänä laittaa pitkin poikin metsiä jos tahtoo, toinen vaihtoehto on antaa plankki jossa on hiekkasäkkiä ja puskia.
Mitä tulee siihen lapioon niin se hiekkavalliobjekti mitä se spawnaa on joku ikivanha. Vaatisi, että ACE:n heput tekisi täysin uuden objektin ja laittais modiin. Ei muuta kuin ehdotus ACE:n Githubiin.
Kiinteät AA ja AT kalustot puskien suojaan. Ois hieno lisä.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Spectator-listaa hiiren rullalla läpikäyminen johtaa pelin kaatumiseen jos on first person valittuna ja kelailet pelaajalistan loppuun.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Vahvistan... tai ei suoraan tota. Mutta 3rd person ja hiiren rullalla zoom out. Kaksi kertaa arma nurin tuon ansiosta.ruoste wrote:Spectator-listaa hiiren rullalla läpikäyminen johtaa pelin kaatumiseen jos on first person valittuna ja kelailet pelaajalistan loppuun.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Sama kuin jonella
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois