RHS käyttää jonkun verran vanillan ääniä, räjähdykset, osa ajoneuvojen äänistä, varmaan jotain muutakin?Tuntematon wrote:Eihän tää rhs vaikuta mitäänPaavo wrote:
Ehdottomasti kannatan tätä, sillä tällä hetkellä erityisesti RHS aseäänet ovat aivan hanurista.
Äänimaailma luo yli 70% tulitaisteluiden immersiosta.
Onko tuo modi edes päivitetty arman uusille äänisysteemeille? Mun käsittääkseni ei.
Kannattaa varmaan tuota päivitystä odottaa ennenkun tekee yhtään mitään.Laxxeman wrote:Hello sexy people,
a quick heads-up:
I've been mainly focussing on RHS in the last two months and finally got to a point where I'm close to finishing all small-arms. The (finished) new sounds will likely be part of one of the next updates and were done with the same design concept as DynaSound. So, if you want to know what DynaSound 2.0 will sound like, go ahead and use the RHS weapons once the new sounds are staged!
The cool thing is that during my work on RHS I've been able to finish the framework and created many sounds that can be used for DynaSound aswell (distant sounds for generic calibres, tail sounds etc.). This should boost DynaSound 2.0s development quite a bit once I'm done with RHS!
I can't give an ETA at the moment. My goal is it to finish RHS completely by the end of June and then move onto DynaSound 2.0 which will most likely take another 1-2 months.
Stay sexy,
LAxe