ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
https://forums.bistudio.com/forums/topi ... km/?page=4
Beketov päivitetty.
Changelist:
NEW: Concrete airstrip in the West.
NEW: Many inprovements and details in every settlement around the whole map.
NEW: Many groups of several trees and shrubs around the whole map to provide a better hideout for the infantry.
NEW: Many new field roads.
NEW: A dozen of farms, general stores, storages and other non-residental structures around the map.
NEW: Several natural POIs and viewpoints around the map.
NEW: Some loading texts.
CHANGED (test): Birch trees has been replaced to birches from the ACR DLC.
CHANGED: More detailed landscape texture (the satmap).
CHANGED: More streetlights around the whole map.
FIXED: Wooden fences now crashes properly.
FIXED: A "WorldSize" parameter in the config now returns a real size of the map.
FIXED: Most of minor bugs that caused unwanted entries in the arma3.rpt
FIXED: Many minor bugs with buildings, trees in the middle of the roads, etc.
FIXED: A "factory2" building now causes no error at the mission start.
FIXED: More accurate placing of the village names on the map.
//Castor
Beketov päivitetty.
Changelist:
NEW: Concrete airstrip in the West.
NEW: Many inprovements and details in every settlement around the whole map.
NEW: Many groups of several trees and shrubs around the whole map to provide a better hideout for the infantry.
NEW: Many new field roads.
NEW: A dozen of farms, general stores, storages and other non-residental structures around the map.
NEW: Several natural POIs and viewpoints around the map.
NEW: Some loading texts.
CHANGED (test): Birch trees has been replaced to birches from the ACR DLC.
CHANGED: More detailed landscape texture (the satmap).
CHANGED: More streetlights around the whole map.
FIXED: Wooden fences now crashes properly.
FIXED: A "WorldSize" parameter in the config now returns a real size of the map.
FIXED: Most of minor bugs that caused unwanted entries in the arma3.rpt
FIXED: Many minor bugs with buildings, trees in the middle of the roads, etc.
FIXED: A "factory2" building now causes no error at the mission start.
FIXED: More accurate placing of the village names on the map.
//Castor
Last edited by Castor on 25 Aug 2017, 22:44, edited 2 times in total.
Reason: Lisäsin changelistin koska syyt :)
Reason: Lisäsin changelistin koska syyt :)
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Onko olemassa arma 3 länsimaisia kylmänsodan vehkeitä? Saksa Britit usa? Erityisesti vaunuja sekä g3/fal vehkeitä? Tekis mieli taas pelata joku kylmän sodan eventti.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Unsungissa m60 patton ja isokasa m113ia, laatu on huono.Bummeri wrote:Onko olemassa arma 3 länsimaisia kylmänsodan vehkeitä? Saksa Britit usa? Erityisesti vaunuja sekä g3/fal vehkeitä? Tekis mieli taas pelata joku kylmän sodan eventti.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Onko kukaan viimeaikoina ottanut äänimodeja taas jonkinlaiseen syyniin?
Esim tuorein JSRS päivitys on elokuulta, ja näyttäis olevan RHS ääniä mukana
https://forums.bistudio.com/forums/topi ... 7/?page=11
Esim tuorein JSRS päivitys on elokuulta, ja näyttäis olevan RHS ääniä mukana
https://forums.bistudio.com/forums/topi ... 7/?page=11
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Meillä on käytössä tällähetkellä http://www.armaholic.com/page.php?id=29810Arska wrote:Onko kukaan viimeaikoina ottanut äänimodeja taas jonkinlaiseen syyniin?
Esim tuorein JSRS päivitys on elokuulta, ja näyttäis olevan RHS ääniä mukana
https://forums.bistudio.com/forums/topi ... 7/?page=11
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Joo tiiän, mutta painotus sanalla "viimeaikoina". Ja jos tuo on ihan tuoreeltaan lisätty repoon, niin sitten kiinnostaisi kuulla minkälaista tutkimusta noihin eri modeihin on tehty.Tuntematon wrote:Meillä on käytössä tällähetkellä http://www.armaholic.com/page.php?id=29810Arska wrote:Onko kukaan viimeaikoina ottanut äänimodeja taas jonkinlaiseen syyniin?
Esim tuorein JSRS päivitys on elokuulta, ja näyttäis olevan RHS ääniä mukana
https://forums.bistudio.com/forums/topi ... 7/?page=11
En ole itse seurannut minkään äänimodin kehitystä pitkään aikaan, niin aattelin kysästä täältä SITREPin, kun jokuTM on tuon dynasoundin repoon jollain perusteluilla lisännyt.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Juuh. Lähinnä laitoin vain tiedoksi muille jotka ei täysin tietoisia tuosta ole.Arska wrote:Joo tiiän, mutta painotus sanalla "viimeaikoina". Ja jos tuo on ihan tuoreeltaan lisätty repoon, niin sitten kiinnostaisi kuulla minkälaista tutkimusta noihin eri modeihin on tehty.Tuntematon wrote: Meillä on käytössä tällähetkellä http://www.armaholic.com/page.php?id=29810
En ole itse seurannut minkään äänimodin kehitystä pitkään aikaan, niin aattelin kysästä täältä SITREPin, kun jokuTM on tuon dynasoundin repoon jollain perusteluilla lisännyt.
Suurin syy tuon valinnalle oli se että aiheuttaa huomattavasti vähemmän performanssi droppia kuin JSRS.
Mutta olisihan se hyvä jos joku ehtisi katsella vähän tarjontaa ja vertailla.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Se on myös MB kooltaan pienempi kuin JSRS mikä tais myös olla 1 perustelu silloin joskus. Sen lisäksi Dynasoundin heppu tekee äänet RHS:ään jolloinka voisi olettaa, että äänet on jotenkin tasapainossa modin ja vanillaäänien osalta. Mutta ei se varmaan huonoa olisi jos joku hieman vertailisi noita nykyisiä ja myös se, että onko äänimodi edes tarpeellinen enää (BI:hän lisäilee ja parantaa ääniä pikkuhiljaa, mutta on osa äänistä vielä aika kuraa).Tuntematon wrote:Juuh. Lähinnä laitoin vain tiedoksi muille jotka ei täysin tietoisia tuosta ole.Arska wrote: Joo tiiän, mutta painotus sanalla "viimeaikoina". Ja jos tuo on ihan tuoreeltaan lisätty repoon, niin sitten kiinnostaisi kuulla minkälaista tutkimusta noihin eri modeihin on tehty.
En ole itse seurannut minkään äänimodin kehitystä pitkään aikaan, niin aattelin kysästä täältä SITREPin, kun jokuTM on tuon dynasoundin repoon jollain perusteluilla lisännyt.
Suurin syy tuon valinnalle oli se että aiheuttaa huomattavasti vähemmän performanssi droppia kuin JSRS.
Mutta olisihan se hyvä jos joku ehtisi katsella vähän tarjontaa ja vertailla.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
"Nummelta loppuu SSD:ltä tila".JoneKone wrote:Se on myös MB kooltaan pienempi kuin JSRS mikä tais myös olla 1 perustelu silloin joskus.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi