ARMA 3 modikeskustelu

Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Faces of War update

Three new light weapons for the U.K. - Webley, PIAT, Vickers MMG + the "6 Pounder" (57mm cannon)
• Tarawa reworked
• Garand clip eject bug fixed
• Rate of Fire system for AI machinegunners
• Addition of Fallschirmjägers and Belgian and Canadian regiments
• A whistle (misc object) that allows you to, well, whistle (default key is "T")
• New bullet SFX and gunfire related tweaks
• Revised interior and distant firing sounds

https://imgur.com/a/gUjYk#VhauT3C

Full changelog
https://forums.bistudio.com/forums/topi ... nt-3198846
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Scottz »

The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Ahteri wrote:Tehtävien samanlaisuuteen vaikuttaa myös repon sisältö. Mnp ja afghan modit poistuvat ja se takia niitä ei ole voinut käyttää pitkään aikaan enää. Eikö sen Project opfor ja rhs univormu packin sekä jotain uusia karttoja esim sen uuden Afrikka kartan skä afghan village kartan voisi jo lisätä ennen awatsin tyhjäämistä. Uutta taskforcea voisi jo modditeam testata, siinä on korjattu radiokanava ongelmat, siinä tulee myös uudet classnamet radioille, toki vanhat toimii vielä jonkin aikaa Olikohan versio 1.2 asti.
Ei ole päätetty että kyseiset modit lähtee pois. Modi tiimi viime kokouksessa asiaa lykättiin tuonnemmaksi. Tuntematon on nyt virheellisesti tehtävätiimin kokouksen pöytäkirjaan kirjoittanut, että asia olisi varma tieto. En havainnut asiaa aiemmin. Mahdollista on, että tässä on nyt pientä sekaannusta vielä ilmassa kun tiimit vasta eroteltiin toisistaan.

Afghan villaggen lisäämisestä ei ole ollut enempää puhetta, senjälkeen kun todettiin että se on sellainen eventti kartta ja siinä oli vaatimuksena se a2_fata. Ilmeisesti se toimi kuitenkin a3 fatan kanssa myös? Mikset tulisi moditiimiin ajamaan näitä muutoksia jos olet ajantasalla?

Mikä on RHS univormu pakki?

Ei kai kaikille radioille tullut uusia classnameja? Vain sukellusradio poistuu? Missä mainitaan että kaikkien radioiden classnamet ovat menossa uusiksi ja minkä takia?
Last edited by Bummeri on 13 Jun 2017, 09:46, edited 3 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Ahteri wrote:Tuosta alta löytyy tieto radioista
https://github.com/michail-nikolaev/tas ... PreRelease
https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1131

Tämän tiketin mukaan tämä ei tule olemaan ongelma, sillä taaksepäin yhteensopivuus onnistuu. Tehtäväntekijöiden tulisi kuitenkin varmuuden vuoksi uusia skriptiensä radioiden classnamet tähän muotoon, jos tekee uusia missioita:
https://github.com/michail-nikolaev/tas ... I:-Classes

Tuossa release notesissakin sanotaan että tuo deprikaatio koskee muuttujien nimiä.

EDIT: Oletko sää taas jossain taimaassa kyntämässä huolimattomia naisia?
Last edited by Bummeri on 13 Jun 2017, 10:28, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Uusimmassa acessa ei toimi enää advanced throwing. Se on kuitenkin Hotfixiin merkattu issueksi.

EDIT. JES! Pkmllä voi lasettaa taas hieman kauemmin ennekuin se alkaa syleksimään häiriötä jatkuvasti.

Slightly tweaked overheating for more realistic jam chance and barrel temperature. (#4969)

EDIT2: Pitäis varmaan ton kyytiin hyppäämisen asetukset määrätä servun puolelta?
Last edited by Bummeri on 21 Jun 2017, 01:24, edited 2 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Väyrynen »

Bummeri wrote:Uusimmassa acessa ei toimi enää advanced throwing. Se on kuitenkin Hotfixiin merkattu issueksi.
Varmaan taas kannattaa odottaa ekat hotfixsit.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Väyrynen wrote:
Bummeri wrote:Uusimmassa acessa ei toimi enää advanced throwing. Se on kuitenkin Hotfixiin merkattu issueksi.
Varmaan taas kannattaa odottaa ekat hotfixsit.
Ja hotfixi ulkona https://github.com/acemod/ACE3/releases/tag/v3.10.1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

https://forums.bistudio.com/forums/topi ... nt-3205045

CBA pivitys tiistaina. Ihmisten pitää omat customi bindit korjata sen jälkeen. Se tuo mukanaan kuitenkin tuen hiiren bindaamiselle ja useamman näppäimen bindaamiselle.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply