ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Bwmod poistettiin sillon aluksi vähäisen käytön takia. Ei välttämättä viikkopelirepoon, mutta kyllä sillä ehkä tapahtuman tai kaksi voi järjestää.
[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.'][/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: ARMA 3 modikeskustelu
oli myös tosi buginen sekamelska, aseet ei ampunu mihi tähtäs ja JV+Ajoneuvot pysty ottamaan ihan käsittämättömän määrän lämääAnssi wrote:Bwmod poistettiin sillon aluksi vähäisen käytön takia. Ei välttämättä viikkopelirepoon, mutta kyllä sillä ehkä tapahtuman tai kaksi voi järjestää.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Bummeri wrote:
Päivittäisitkö tuon TFAR version 274 testirepoon Enzio?
chris579- Yesterday at 3:49 PM:
is .19 maybe release ready as 276?
276 versio toivottavasti kohta pihalla joka korjaa ruotsalaisten mainitseman bugin, jossa henkilöt eivät välillä kuullett toisiaan pitkien pelisessioiden välillä.Dedmen (∩`-´)⊃━☆゚.*・。゚ /\(O_O)/\ - Yesterday at 3:49 PM:
yeah
maybe ^^
I hope
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Bummeri wrote:
Päivittäisitkö tuon TFAR version 274 testirepoon Enzio?
Eli TFAR 1.0 vakaa julkaisu on ovella.Dedmen wrote:yeah. 276 will be stable
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Iron Front päivittynyt
Fallschirmjäger update (v27)
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... s/?page=68
Changelog:
http://ww2ina3.com/wiki/index.php?title ... 2018-04-11
Re: ARMA 3 modikeskustelu
New Pre-release 278
Unmute players automatically if they are in hearning range instead of only when they are in range and talking (Fixes talkers first word being cut-off) (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1386)
New TFAR_fnc_getVehicleRadios which returns all Radios of a vehicle (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... /pull/1371)
Potentially fixed "pop bug"
Fixed radio signal always going via Relay Antenna if one is in range. Even if direct route would be better (7199ea)
Major code cleanup. clang-tidy fixes, Tab->Spaces, std::string->std::string_view
Added TFAR_fnc_getTeamSpeakChannelID(returns current channels ID) and TFAR_fnc_getTeamSpeakServerUID(returns current servers UID)
Added ability to use Channel ID instead of Channel Name for the serious channel. To use it enter ID:<channelID> instead of the previous <channelName>.
Fixed potential crash if TFAR is unable to determine if a update is available (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1308)
New Voice volume icons (Including icons for Headset Lowered which are not yet implemented in code) (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... /pull/1395)
Unmute players automatically if they are in hearning range instead of only when they are in range and talking (Fixes talkers first word being cut-off) (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1386)
New TFAR_fnc_getVehicleRadios which returns all Radios of a vehicle (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... /pull/1371)
Potentially fixed "pop bug"
Fixed radio signal always going via Relay Antenna if one is in range. Even if direct route would be better (7199ea)
Major code cleanup. clang-tidy fixes, Tab->Spaces, std::string->std::string_view
Added TFAR_fnc_getTeamSpeakChannelID(returns current channels ID) and TFAR_fnc_getTeamSpeakServerUID(returns current servers UID)
Added ability to use Channel ID instead of Channel Name for the serious channel. To use it enter ID:<channelID> instead of the previous <channelName>.
Fixed potential crash if TFAR is unable to determine if a update is available (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1308)
New Voice volume icons (Including icons for Headset Lowered which are not yet implemented in code) (https://github.com/michail-nikolaev/tas ... /pull/1395)
Last edited by Bummeri on 11 Apr 2018, 23:42, edited 1 time in total.
Reason: 1
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: WIP: Finmod A3
Tushinolla on repossa viakka mitä karttoja. Niitä kannattas puukotella meillekkin.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
https://github.com/acemod/ACE3/releases/tag/v3.12.2 Ace mod päivittynyt. Cookoff on nyt pois päältä defaultilla kunnes jotian korjataan taas.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
En kartoista tiedä, mutta huomasin että heidän Chernarus kartassa lähes kaikkiin taloihin pääsi sisälle. Nopean etsinnän jälkee löysin tämän modin: http://www.armaholic.com/page.php?id=31819Bummeri wrote:Tushinolla on repossa viakka mitä karttoja. Niitä kannattas puukotella meillekkin.
Last edited by Nurmi on 28 Apr 2018, 11:20, edited 1 time in total.
Reason: Syyt
Reason: Syyt