ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tuntematon »

KuiK wrote:itse sain tuon rupal:n härdellistä väännettyä toimivan ja on varmaan valmiina tänään tai huomenna.
pitää tehdä vielä taulukko D30 ja M119:lle yli 6km:iin

edit: ja siis tässä mun versiossa toimii myös raskaissa tykeissä mils<->dec vaihto
In game?
User avatar
KuiK
Posts: 68
Joined: 09 Jun 2015, 13:38

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by KuiK »

Tuntematon wrote: In game?
Ainakin editorissa toimii D30:ssä mils:t
Image
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nummi »

Mitäs AFI:laiset ovat mieltä l_immerse:stä?



http://www.armaholic.com/page.php?id=27848

Lisää pelaajan ruutuun hyvin hienoisen tärähdyksen kun joku ampuu lähellä. Mitä isompi ase, sitä huomattavampi tärähdys. 5.56 ei vaikuta kovin huomattavalta. Räjähdykset saavat isomman tärähdyksen aikaan mikä lisää potkua armassa muuten puhtaasti ääneen perustuvaan vaaran tunteen välittämiseen.
Camshakea tulee lisää ammuttaessa, ihan hienoisesti. Itse en ainakaan videolta huomannut, mutta vaikuttaa tulitaistelu aika hyvältä ylipäätään, ehkä siis ihan hyvä muutos!
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Nummi wrote:Mitäs AFI:laiset ovat mieltä l_immerse:stä?
Testasin tota modia jokin aikaa sitten lyhyesti. Ihan hyvä immersiovälittäjä. Ainoa mikä siinä oli riesana mikäli muistan oikein, oli että jos sulla on kk lähellä nakuttamassa niin ite ei pysty ampumaan juuri ollenkaan ilman että pyssy hyppii jatkuvasti. Tämä on ehkä totta irl jos piippu on 1 m sun päästä mut tuossa modissa se taitaa vaikuttaa jo yli 2 m päähän. Sama koskee jos vaunujen konetykit paukuttavat lähellä. Ei siinä muuten, mutta kiikareilla spottaaminen vierestä muuttuu hieman hankalaksi.

Mut mun mielestä kuitenkin ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Testieventti jossa aktivoituna? Testieventteihin liittyen sellainenkin juttu, että pitäiskö olla joku palautelomake a la google tjs johon vois kerätä porukan havaintoja?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Cpl Honkonen »

Itse olen ampunut isoilla aseilla, totttumatta sen paremmin siihen "paineeseen" tai mikä se on. Ei se 12.7 mitään tollasta tee, 122 ja 130mm tykit kyllä jollai tasolla...
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Kaista
Posts: 7
Joined: 26 Nov 2015, 17:43

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Kaista »

Cpl Honkonen wrote:Itse olen ampunut isoilla aseilla, totttumatta sen paremmin siihen "paineeseen" tai mikä se on. Ei se 12.7 mitään tollasta tee, 122 ja 130mm tykit kyllä jollai tasolla...
Itse asiassa nykyään 12,7:t varustettaan suujarrulla joka levittää paineen sivuun eikä aseen etupuolelle(vähentää rekyyliä) mutta on todellakin viereistä ampujaa (jos on kauhean lähellä) häiritsevää..
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Laitoin immersen tulille uudestaan. Vaikutelma on tosiaan parempi kuin mitä muistelin. Etenkin epäsuoran kanssa niin huone heiluu ihan nätisti kun tulee tarpeeksi lähelle. Auttaisi ainakin pelillisesti sillä, että välillä kun äänien perusteella ei tiedä tuliko epistä suoraan niskaan vai 100 m päähän niin tuon perusteella tietäis ehkä hieman paremmin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tonto- »

Voiko tuosta l_immersestä valita yksittäisiä ominaisuuksia päälle? Ainoa hyödyllinen ominaisuus voisi olla vanillaa suurempi kameran nytkähdys räjähdysten viressä, mutta kaikki supressio-blurri ym. paska ei ole immersiona tai efektinä muuta kuin haitaksi.

Hyh.

Sitten makuasioita tärkeämpi seikka on modin lisäämisen vaikutus repoon. Vähän tuntuisi, että tämäkin olisi vain yksi kriittinen muuttuja lisää vanilla+ace+rhs ja kohta myös hlc -sekasikiöön.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Käsiaseiden kanssa aika kova efekti, mutta 30mm alle 10m etäisyydellä, jos ollaan alueella jonne paine ohjautuu niin on äärimmäisen häiritsevää. Käytännössä ilman laseja silmät täynnät paskaa ja tähtäämistä häiritsee kaikenlaisen luonnonkappaleiden lentely. Kesällä pahempi, talvella lunta häiritsemässä näkökenttää. Tästä näkökulmasta näkisin mielenkiintoisena lisänä.
User avatar
KuiK
Posts: 68
Joined: 09 Jun 2015, 13:38

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by KuiK »

http://www.elisanet.fi/kuik/@artyrangetables.zip

Tuossa olis nykästynä toimiva (ainakin pitäis) versio noista rangetableista RHS:n tykistölle.
Tässä on paljon samaa kuin RuPal:n tekeleessä mutta homma kumminkin tehty kokonaan uudestaan.
Rangetablet on nimetty:
ACE_Rangetable_D30
ACE_Rangetable_M119
ACE_Rangetable_M252
ACE_Rangetable_Podnos
ACE_Rangetable_D30_BK13
ACE_Rangetable_D30_BK6M

porukka voisi testailla että toimiiko nuo nyt oikeesti kunnolla vai onko se vain mun päässä.
Image
Post Reply