Tuohan on parasta paskaa mitä acre tarjosi TFAR:iin nähden. Spektakin varmasti rauhoittuu kun pelaajat ovat vielä kärryillä siitä mitä pelissä tapahtuu.Tuntematon wrote:
Ei ole kuitenkaan vielä varmistettu korjatuksi. Jos tämä testataan korjatuksi niin voi sitä harkita. En vain näe kovin tarpeelliseksi.
Jos tämä ei ole vielä korjaantunut niin ei. Ei tarvita in game ghoustaus moddia.
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Joo siis tosi hyvä juttu on että spektassa kuulee mitä kaverit kentällä puhuu ja vaunuihin intercom.ruoste wrote:Tuohan on parasta paskaa mitä acre tarjosi TFAR:iin nähden. Spektakin varmasti rauhoittuu kun pelaajat ovat vielä kärryillä siitä mitä pelissä tapahtuu.Tuntematon wrote:
Ei ole kuitenkaan vielä varmistettu korjatuksi. Jos tämä testataan korjatuksi niin voi sitä harkita. En vain näe kovin tarpeelliseksi.
Jos tämä ei ole vielä korjaantunut niin ei. Ei tarvita in game ghoustaus moddia.
Mutta en hosuisi tuon kanssa ennen kuin on testattu toimivaksi. Ettei ole tuollaisia bugeja joita voi helposti väärin käyttää
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Jos on plug and play ja pienellä vaivalla vaihdettavissa niin testaukseen? Onko riskiä esim. että vaihto sotkis keybindeja tai plugarin toimintaa?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Classnamet muuttunut joten kaikki geariscriptit uusiksJoneKone wrote:Jos on plug and play ja pienellä vaivalla vaihdettavissa niin testaukseen? Onko riskiä esim. että vaihto sotkis keybindeja tai plugarin toimintaa?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Siinäpä mun mielestä painavampi syy olla hosumatta kuin ghostauspelko. Voishan se olla mahdollista testata kuitenkin hallitusti erillisellä repolla?Tuntematon wrote:Classnamet muuttunut joten kaikki geariscriptit uusiksJoneKone wrote:Jos on plug and play ja pienellä vaivalla vaihdettavissa niin testaukseen? Onko riskiä esim. että vaihto sotkis keybindeja tai plugarin toimintaa?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
I have all classname changes done. And backwards-compat is perfect.Tuntematon wrote:Classnamet muuttunut joten kaikki geariscriptit uusiksJoneKone wrote:Jos on plug and play ja pienellä vaivalla vaihdettavissa niin testaukseen? Onko riskiä esim. että vaihto sotkis keybindeja tai plugarin toimintaa?
https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1131
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
No eipä taida olla enää mitään syytä että ei voisi testirepoon heittää.
Viimeinen ongelma minkä näen testauksen aiheuttavan on miten afisync päivittää pluginit. Kuitenkin uudessa se on tehty uudestaan. Aiheuttaako ongelmaa?
Viimeinen ongelma minkä näen testauksen aiheuttavan on miten afisync päivittää pluginit. Kuitenkin uudessa se on tehty uudestaan. Aiheuttaako ongelmaa?
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Laitoin ruotsalaisille kyselyä että käyttävätkö ja onko ongelmien?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Joo, muutokset ovat näköjään taaksenpäin yhteensopviia. Ja uudet clasnamet on jo 2 vuotta ollut tiedossa ohjeissa. On epätodennäköistä että ne on vieläkin niissä vanhoissa muodoissa jossain.Temppa wrote:I have all classname changes done. And backwards-compat is perfect.Tuntematon wrote: Classnamet muuttunut joten kaikki geariscriptit uusiks
https://github.com/michail-nikolaev/tas ... ssues/1131
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
PVP discordista:
[12:09 PM] Tuntematon: @SWE do you guys use tfar 1.0rc?
Any major problems with it?
[12:09 PM] Trubb: @Tuntematon Anrop uses it, not sure what subversion but we're more than happy with it
[12:11 PM] Trubb: Only thing we recently realised does not work as intended is the static repeater antennas, which "steal" the signal if it is in range, meaning that you send from A to B via C instead of directly A to B.
But I can't really see a usecase for them in a TvT setting, we learned of it in a smaller PvE mission.
[12:15 PM] Dahlgren: @Tuntematon 1.0 still has bug where audio disappears, not fixed yet
[12:16 PM] Trubb: Right forgot about that minor thing, oops
[1:03 PM] JoneKone: @Dahlgren can you elaborate on in which situations or setups? Any available workarounds?
[1:05 PM] Tuntematon: And is there github ticket?
[2:47 PM] Alekanderu: @JoneKone reloading plugin in ts solves it temporarily
[2:54 PM] Trubb: Thought I could recall having seen a ticket on GH for that issue, cant seem to find it now
[3:55 PM] Dahlgren: There is one yes
[3:55 PM] Dahlgren: Most discussion on Discord
[3:55 PM] Dahlgren: Usually I can’t hear 1-2 important persons every game
[3:55 PM] Dahlgren: Happens randomly with random people
[5:40 PM] Alekanderu: It doesnt happen that often to me
[5:42 PM] ZluskeN: i've never had it happen
[5:42 PM] Trubb: Can't say I've had it happen often either, but it's still there, which might be enough to warrant waiting until it's fixed
[5:43 PM] ZluskeN: maybe it is a "run as admin" thing
[5:44 PM] Trubb: Dont think so, I never run TS as admin and still get it sometimes, I suppose the opposite might be true though, but I can't speak for that
[5:44 PM] ZluskeN: yeah I run it as admin
[6:26 PM] JoneKone: We discussed within AFI to start testing it. But if there are clear showstoppers we probably need to wait to implement it fully.
[6:30 PM] Trubb: I think the general consensus of Anrop is that the improvements over the 0.9 version are great enough to warrant using it, but for a larger community the aforementioned issue might have other implications.
[12:09 PM] Tuntematon: @SWE do you guys use tfar 1.0rc?
Any major problems with it?
[12:09 PM] Trubb: @Tuntematon Anrop uses it, not sure what subversion but we're more than happy with it
[12:11 PM] Trubb: Only thing we recently realised does not work as intended is the static repeater antennas, which "steal" the signal if it is in range, meaning that you send from A to B via C instead of directly A to B.
But I can't really see a usecase for them in a TvT setting, we learned of it in a smaller PvE mission.
[12:15 PM] Dahlgren: @Tuntematon 1.0 still has bug where audio disappears, not fixed yet
[12:16 PM] Trubb: Right forgot about that minor thing, oops
[1:03 PM] JoneKone: @Dahlgren can you elaborate on in which situations or setups? Any available workarounds?
[1:05 PM] Tuntematon: And is there github ticket?
[2:47 PM] Alekanderu: @JoneKone reloading plugin in ts solves it temporarily
[2:54 PM] Trubb: Thought I could recall having seen a ticket on GH for that issue, cant seem to find it now
[3:55 PM] Dahlgren: There is one yes
[3:55 PM] Dahlgren: Most discussion on Discord
[3:55 PM] Dahlgren: Usually I can’t hear 1-2 important persons every game
[3:55 PM] Dahlgren: Happens randomly with random people
[5:40 PM] Alekanderu: It doesnt happen that often to me
[5:42 PM] ZluskeN: i've never had it happen
[5:42 PM] Trubb: Can't say I've had it happen often either, but it's still there, which might be enough to warrant waiting until it's fixed
[5:43 PM] ZluskeN: maybe it is a "run as admin" thing
[5:44 PM] Trubb: Dont think so, I never run TS as admin and still get it sometimes, I suppose the opposite might be true though, but I can't speak for that
[5:44 PM] ZluskeN: yeah I run it as admin
[6:26 PM] JoneKone: We discussed within AFI to start testing it. But if there are clear showstoppers we probably need to wait to implement it fully.
[6:30 PM] Trubb: I think the general consensus of Anrop is that the improvements over the 0.9 version are great enough to warrant using it, but for a larger community the aforementioned issue might have other implications.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer