ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Blahh
Posts: 556
Joined: 17 May 2015, 14:12

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Blahh »

Jos uo repo löytyy vielä koneelta siellä on wip
Sahtor
Posts: 138
Joined: 05 Aug 2015, 18:46
Location: Lahti

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Sahtor »

UO ja muista eventeistä jäänyt mieleen että STHudin puute muuttaa pelikokemusta. Ilman kompassia eksytään liian helposti, mutta onko siitä ryhmästä pakko metapelata ihan kokoajan?

Mitens olis:
"HUD Mode: Show Only HUD"
"No Squad Bar"

Image

Image
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Sahtor wrote:UO ja muista eventeistä jäänyt mieleen että STHudin puute muuttaa pelikokemusta. Ilman kompassia eksytään liian helposti, mutta onko siitä ryhmästä pakko metapelata ihan kokoajan?

Mitens olis:
"HUD Mode: Show Only HUD"
"No Squad Bar"
Tai sen verran voisi ehkä ruuvata vaikeutta lisää, että edes toi "remove dead from group list when in proximity" täppäis pois päältä.

Hauskoja tilanteita välillä kun kulee laukauksen ja sitten samalla häviää nimi listalta.

Edistäisi ryhmän sisäistä kommunikaatiota kun pitää nimenhuudoilla selvittää ketkä hengissä ja toisi lisää pelattavaa kun pitää lähteä hakemaan sitä ehkä tajuttomana pellolle jäänyttä jne. Haittoja?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tikka »

JoneKone wrote:
Sahtor wrote:UO ja muista eventeistä jäänyt mieleen että STHudin puute muuttaa pelikokemusta. Ilman kompassia eksytään liian helposti, mutta onko siitä ryhmästä pakko metapelata ihan kokoajan?

Mitens olis:
"HUD Mode: Show Only HUD"
"No Squad Bar"
Tai sen verran voisi ehkä ruuvata vaikeutta lisää, että edes toi "remove dead from group list when in proximity" täppäis pois päältä.

Hauskoja tilanteita välillä kun kulee laukauksen ja sitten samalla häviää nimi listalta.

Edistäisi ryhmän sisäistä kommunikaatiota kun pitää nimenhuudoilla selvittää ketkä hengissä ja toisi lisää pelattavaa kun pitää lähteä hakemaan sitä ehkä tajuttomana pellolle jäänyttä jne. Haittoja?
ACEn spekta taitaa rikkoa asetuksen ja nimet katoaa aina listalta.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Ok! eli parempia aikoja odotellessa. :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Tämä kartta on tosiaan vanha shwemlitz jota on jatkettu länteen ja etelään. Kartta on 4 kertaa shwemlitcin kokonen.

Ehdotan kartan pikaista lisäystä testimielessä repoon.

Image
Last edited by Bummeri on 01 Oct 2018, 23:14, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Bummeri wrote:
Tämä kartta on tosiaan vanha shwemlitz jota on jatkettu länteen ja etelään. Kartta on 4 kertaa shwemlitcin kokonen.

Ehdotan kartan pikaista lisäystä testimielessä repoon.

Image
Sopis aika hyvin achtung repoon....?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Hitaasti mutta varmasti, taitaa olla A2 ajoista asti odotettu. Schwemlitzin "isoveli"
Post Reply