Samaa mieltä. ACE tekee tuon aseen vaihtamisen jo tarpeeksi hyvin. Joku sprintatessa vaihto ja ampumakuntoon laitto ei todellakaan kuulu Armaan.
Aseen pudottaminenkin olisi ihan hauska yksityiskohta lisää, mutta täysin turha sellainen. Parhaassa tapauksessa viikkopeleissä nähtäisiin ehkä vähän useammin jotain antautumista, joka muutenkin vain hankaloittaa pelien kulkua, kun hyökkäys-/puolustustehtävä muuttuu vanginvartioinniksi ja pahimmassa tapauksessa tuosta saadaan vaan yksi perseilykeino lisää.
"Allows you to re-bind that button if CBA is running (the default button is T)." Eli lisää päällekkäisiä pikanäppäimiä ja sitten kun pitäisi puhua lyhyen additionalille niin aseet lentelee.
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ainoa missä näen tuon aseen pudottamisen hyödyllisenä antautumisen lisäksolis tilanne missä koko joukko on over run ja pitää päästä nopeemmin pois. Tai jos se vaihtais pistoolin tarpeeks nopeeta sen jälkeen niin vois olla HARVOIN sellasessa tilanteessa jees.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Juostessa aseenvaihto on ehkä vähän huono joissain edellämainituissa tilanteissa, lisäksi modin tekijä on huonosti tehnyt tuon näppäinten bindauksen kun se ei käytä sitä CBA systeemiä.
Miksei voi aseita tiputtaa inventarion kautta?
Miksei voi aseita tiputtaa inventarion kautta?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Juoksen muutenkin aina armassa ase selässä ja se on kiitos ACEn yhden napin takana. Siitä yhdellä napilla saa aseen takas käteen ja se pysäyttää sinut tyyliin yhdeksi sekunniksi. Jos ei armassa siinä ajassa ehdi ottaa asetta esille olet kuollut joka tapauksessa.
Aseen voi tiputtaa inventorystä todella nopeasti.
Aseen voi tiputtaa inventorystä todella nopeasti.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Harvoinhan meillä edes on AFI:n orbateissa pistoolit JV:lle. Jos on niin silloin kyseessä yleensä SF tyypeistä joilla voisi tosiaan luulla toi asehallinta olevan sen verran hallinnassa, että jalat toimivat huolimatta siitä mitä kädet tekevät. Eli aseiden osalta mun puolesta ok moinen, myös kesseille. Javelineja yms. ei viljellä peleihin niin paljon, että arvelisin sen olevan ongelma. Joissainhan on se erillinen ampumakuntoon laitto vielä action menusta.
Myös quick-droppi olisi kiva lisä. Mikään, ei vituta niin paljon kuin jumittaa jossain animaatiossa kes-laukauksen jälkeen kun ainoa intuitiivinen reaktio on heittää sitä tyhjää putkea mäkeen asap.
Myös quick-droppi olisi kiva lisä. Mikään, ei vituta niin paljon kuin jumittaa jossain animaatiossa kes-laukauksen jälkeen kun ainoa intuitiivinen reaktio on heittää sitä tyhjää putkea mäkeen asap.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Erittäin mehukkaan näköinen lista. Muutama vuosi niin puolet saattaa olla jo pelissä, ja RHS saattaa olla yhteensopiva jonkin muun kuin itsensä kanssa!
Hienosti ovat pysyneet uskollisena alkuperäiselle idealleen, he tosiaan mallintavat vain AFRF ja USAF vermeitä.
Toivottavasti saadaan tulevaisuudessa RHS:n rinnalle ainakin Taleban, YPG, Lähi-Idän valtiollisia asevoimia (Irak, Afghanistan, Saudi Arabia, Iran), ja etelä-Amerikan asevoimia/vastarintaliikkeitä. Kiinasta ja Japanista en tiedä, onko AFI:lla mielenkiintoa sellaiseen touhuun.
Tanoa lupaa hyvää ainakin eteläisen pallonpuoliskon/afrikan sademetsien sotimisille. Se kartta+sen assettien pohjalta tehdyt yhteisökartat, pitäisi mahdollistaa monimuotoisempaa skenaariota.
Hienosti ovat pysyneet uskollisena alkuperäiselle idealleen, he tosiaan mallintavat vain AFRF ja USAF vermeitä.
Toivottavasti saadaan tulevaisuudessa RHS:n rinnalle ainakin Taleban, YPG, Lähi-Idän valtiollisia asevoimia (Irak, Afghanistan, Saudi Arabia, Iran), ja etelä-Amerikan asevoimia/vastarintaliikkeitä. Kiinasta ja Japanista en tiedä, onko AFI:lla mielenkiintoa sellaiseen touhuun.
Tanoa lupaa hyvää ainakin eteläisen pallonpuoliskon/afrikan sademetsien sotimisille. Se kartta+sen assettien pohjalta tehdyt yhteisökartat, pitäisi mahdollistaa monimuotoisempaa skenaariota.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Vielä kun olisi ETA... Tuo lista tuntuu samalta kun kattosin wikipediasta mitä rensseleitä venäjältä ja usaalta löytyy...
Naurettavan monta usaf fixed wingiä aikovat tehdä
Naurettavan monta usaf fixed wingiä aikovat tehdä
Re: ARMA 3 modikeskustelu
http://www.armaholic.com/page.php?id=27417
Panthera päivittynyt, Changelog:
- added two new huge islands: Fortieste and Isla Rubina
- additional terrain smoothing and various improvements
- improved satellite image design
- replaced bugged bridges with new ones, AI now drives over them!
- removed two bushes growing out of the road
- fixed fountain height at Malcolm's Hacienda on Dino Island
- substantial military upgrade of Armybase/FOB Boriana
Panthera päivittynyt, Changelog:
- added two new huge islands: Fortieste and Isla Rubina
- additional terrain smoothing and various improvements
- improved satellite image design
- replaced bugged bridges with new ones, AI now drives over them!
- removed two bushes growing out of the road
- fixed fountain height at Malcolm's Hacienda on Dino Island
- substantial military upgrade of Armybase/FOB Boriana