ARMA 3 modikeskustelu

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Aspirant wrote:koska ensimmäinen laskuvarjohyppäämisen mahdollistava modi ei mielyttänyt tehtävätiimiä, niin ehkä tämä kelpaisi?

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... achute-Mod

Ilman jotain modia/scriptiä, on laskuvarjohyppääminen ja pitkäradio = mahdoton yhtälö, tämä problematiikka huomattiin jo saunatyynyn tehtävässä.
Testaaminen on se avainsana. Testatkaa mikä on paras ja toimii ilman ongelmia.
Ahteri wrote:Mä laitoin ammuslaatikko pudotuksen lentäjälle, sieltä löytyy pitkä ja muut tarvittavat. Tuo modi ei hissiin vaadi lentäjää? En saa tällä tabletilla auki sitä. Ja terveisiä altikselta, makaan aurinko tuolilla ja otan olutta ja surffaan. Valitettavasti huomenna pitää tulla takaisin.
Kuulin huhua että kannattaa kuvata lentokenttiä siellä ja sanoa modaavansa armaa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

JoneKone wrote:
Ahteri wrote: Ja terveisiä altikselta, makaan aurinko tuolilla ja otan olutta ja surffaan.
Pictures, or... ;)

http://1drv.ms/1F5IGM6

En tiedä näkyykö kun tällä tabletilla kaikki on niin hankalaa.
User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Saunatyyny »

Aspirant wrote:koska ensimmäinen laskuvarjohyppäämisen mahdollistava modi ei mielyttänyt tehtävätiimiä, niin ehkä tämä kelpaisi?

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... achute-Mod

Ilman jotain modia/scriptiä, on laskuvarjohyppääminen ja pitkäradio = mahdoton yhtälö, tämä problematiikka huomattiin jo saunatyynyn tehtävässä.
Ja lisäsin vielä että AFI:n serveri jotenki sai siinä tehtävässäni RHS:n C-130J:n bugaamaan täydellisesti niin ettei 80% ryhmästä onnistunut pääsemään kyytiin (Ahteri tietää ratkaisun?), vaikka toimi loistavasti kun itsekseni kokeilin (omalla) serverilläni pyörittämään + tosiaan Castorin scripti vehicle droppiin on mahdollistaa ammopackien pudottamisen ja niiden sisälle pitkät hätäajaks jos joku innostuu maahanlaskutehtäviä tekemään :D

E: lisätääs tälläinen linkki tännekkin http://us-socom.org/forums/viewtopic.php?t=6568&p=37725
Did some more extensive testing with 7 jumpers tonight. An update on some bugs we found:

BOARDING:
Boarding must be done before anyone enters the pilot seat
Boarding must be done through the aft jump doors (not the cargo door)
Boarding must be done slowly (I.E. Wait for the door to close before actuating the enter command)
STANDING:
You cannot use inventory while standing up, so you must have a parachute on before you board
The plane must be level before standing and the doors closed to eliminate the risk of randomly falling out
JUMPING:
In order to jump out the side jump doors, you should be crouching (eliminated getting stuck, reduced ragdoll)
We had one case of not being able to open parachute after exiting the ramp
The T-10's do not automatically open (as per usual)
OTHER:
Each C-130 is a one-use. Once the pilot lands, you have to spawn another before people can get in.
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Keneraali wrote:Mitäänhän en tiedä mutta servullä pyörivässä BMR Insurgency tehtävässä, jota Castor on muokkaillu niin on mahdollista hypätä pitkänradion kanssa laskuvarjolla. Siinä ilmeisesti scripti joka laittaa repun äijän etupuolelle, oikein kivan näköinen ja toimiva. Taisi olla Castorin laittama, ettei vanilla Insussa ollut?
Ihan OPn scripta, en tiennytkään tosta!

Laskuvarjo hihhulointiin liittyen; onkohan se ihan hyvä että pitää rearmaa laatikoilla pudotuksen jälkeen? ehkä se oon vaan minä mutta se varmaan lisää fiilistä, tekee insertiosta erillaisen kuin se olis esim. kopulla.

Aspirantin linkkaama modi olis kyllä mahtava, varsinkin scriptana.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

d_finger taidettiin lisätä repoon. Saiko sen key-bindin muutettua helposti kun nyt on ristiriidassa AGM:n kanssa?

http://www.armaholic.com/page.php?id=28225

-J
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nummi »

JoneKone wrote:d_finger taidettiin lisätä repoon. Saiko sen key-bindin muutettua helposti kun nyt on ristiriidassa AGM:n kanssa?

http://www.armaholic.com/page.php?id=28225

-J
Samasta paikasta kuin muutkin addonit re-bindataan, itsellä on Shift+Space!
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Nummi wrote:
JoneKone wrote:d_finger taidettiin lisätä repoon. Saiko sen key-bindin muutettua helposti kun nyt on ristiriidassa AGM:n kanssa?

http://www.armaholic.com/page.php?id=28225

-J
Samasta paikasta kuin muutkin addonit re-bindataan, itsellä on Shift+Space!
Ainii, ei ole vähäänaikaan tarvinnu addonien bindeja ihmetellä niin unohdin tuon tyystin... my bad.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Post Reply