Thermal Overheat

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Thermal Overheat

Post by Bummeri »

Meidän pelityyliä korostava kompromissiratkaisu olisi disabloida thermalit ampujalta, mutta jättää ne komentajalle. Tällöin korostetaan tiimipelin ja kommunikaation merkitystä siellä vaunussa, ja samalla hidastettaisiin siihen kohteeseen vaikuttamista.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Thermal Overheat

Post by Bummeri »

"visionMode" eventhandler löytyy CBAsta. Sitä voi käyttää jos tätä aikoo jatkokehittää tulevaisuudessa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Thermal Overheat

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:Muistaakseni käytän tota jo nytkin. Mut näköjään olisi pieni optimointi mahdollisuus vielä.
Ajattelin koittaa tätä käyttää omassa tehtävässä. Kaikki jatkokehitys otetaan kiitollisuudella vastaan. :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Thermal Overheat

Post by Tuntematon »

Korjaa että myös servu tietää tämän fnc jottei tule localiteetti erroreja kun unohtaa laittaa hasInterfacen sisään
Post Reply