Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

User avatar
Tuntematon
Posts: 2250
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Tuntematon » 13 Nov 2016, 21:10

-Servu jakaa kaikki ryhmien ja ajoneuvojen tiedot. Jotta jipit saa aina oikeat inffot.
-Merkit saa päälle ja pois briiffissä olevilla napeilla.
-Merkin väri ja tyyppi vaihtuu pelaajan puolen mukaan.
-Näyttää liittolaisten aloituspaikat myös.
-JIP yhteensopiva.
-Scripti käyttää hyväkseen Raimon ajoneuvoinventoryn muuttujaa. Josta se katsoo että mille sidelle tämä merkataan. Jos sitä ei ole määritetty. Ei ajoneuvoa merkata kenellekkään.
-Koska kansainvälisyys on parasta. Nyt on muuttuja jolla saa tekstit lontooksi. Mutta koska suomi perkele, kaikki vakiona suomeksi.
Video[+] Spoiler


Code: Select all

    Tekijä: Tuntematon
    19.12.2017

    Kuvaus:
        Tekee tehtävään aloitusmerkit ryhmille ja ajoneuvoille.

    Muuttujia:
        Jos et halua että tämä scripti ajetaan tehtävässä. Laita inittiin seuraava.
        AFI_Aloitusmerkit = false;

        Laita tämä RJ tai ajoneuvon slottiin jos et tahdo että sen kohdalle tehdään merkki.
        this setVariable ["AFI_Aloitusmerkit_Ryhmamerkki",false];

        Jos haluat vaihtaa ajoneuvo nimeä. Laita tämä sen inittiin.
        this setVariable["displayName", "BATMOBIILI!"];

        Jos et halua että liittolaisten alotuspaikat näkyvät. Laita inittiin seuraava.
        AFI_Aloitusmerkit_Liittolaiset = False;

        Jos haluat vaihtaa tehtävässä tekstit rallienganniksi. Laita seuraava muuttuja trueksi.
        AFI_Aloitusmerkit_Englanniksi = true;

        Jos tehtävässä siirretään yksiköiden paikkaa alussa. Voit käskeä servuria odottamaan laitamalla.
        AFI_Aloitusmerkit_Serveri_Odota = True;
        Ja kun haluat että servuri jatkaa scriptin ajamista. (Servuri ottaa ryhmien ja ajoneuvojen paikat talteen. Tämän jälkeen jos vielä siirrät paikkaa. Ei merkit ole oikein.)
        AFI_Aloitusmerkit_Serveri_Odota = False;

        Jos tehtävässä on johtoryhmiä jotka ei vastaa afi standardi nimeämistä. Lisää tämä init.sqf ja tämän arrayn sisälle halutut tunnukset jotka määrittä että ryhmä on johtoryhmä.
        AFI_Aloitusmerkit_Johtoryhmatunnus = ["Sierra"];


Afi_Aloitusmerkit.7z
Versio 3.5.0 (19.12)
(5.2 KiB) Downloaded 78 times

vanhat[+] Spoiler
Afi_Aloitusmerkit.7z
Versio 3.4.3 (11.11)
(4.95 KiB) Downloaded 80 times
Afi_Aloitusmerkit.7z
Versio 3.4.2 (13.10)
(4.93 KiB) Downloaded 88 times
Afi_Aloitusmerkit.7z
Versio 3.4.1 (27.8)
(4.89 KiB) Downloaded 78 times
Afi_Aloitusmerkit.zip
Versio 3.4 (20.7)
(5.08 KiB) Downloaded 79 times
briiffi_merkit_v3.3.7z
Versio 3.3 (1.5)
(4.49 KiB) Downloaded 84 times
briiffi merkit v3.2.7z
Versio 3.2 (30.4)
(4.42 KiB) Downloaded 82 times
briiffi_merkit_v3.1.VR.7z
Versio 3.1 (24.4)
(19.08 KiB) Downloaded 85 times
merkki_testi.VR.7z
Versio 3 (27.2)
(17.15 KiB) Downloaded 92 times
merkit.sqf
Versio 2.4.2 (17.2)
(15.38 KiB) Downloaded 89 times
merkit.sqf
Versio 2.4.1 (11.2)
(15.36 KiB) Downloaded 91 times
merkit.sqf
Versio 2.4 (11.2)
(13.88 KiB) Downloaded 88 times
merkit.sqf
Versio 2.3.3 (28.1)
(13.42 KiB) Downloaded 91 times
merkit.sqf
Versio 2.3.2 (27.1)
(13.31 KiB) Downloaded 93 times
merkit.sqf
Versio 2.3 (24.1)
(13.18 KiB) Downloaded 89 times
merkit.sqf
Versio 2.1 (2.1)
(9.79 KiB) Downloaded 95 times
merkit.sqf
Versio 2.0
(9.27 KiB) Downloaded 97 times
merkit.sqf
Versio 1.6 (4.12)
(4.67 KiB) Downloaded 93 times
merkit.sqf
Versio 1.5 (24.11)
(4.5 KiB) Downloaded 92 times
merkit.sqf
Versio 1.4 (21.10)
(5.17 KiB) Downloaded 92 times
merkit.sqf
Versio 1.3 (20.11)
(5.1 KiB) Downloaded 91 times
merkit.sqf
Versio 1.2 (17.11)
(4.89 KiB) Downloaded 92 times
merkit.sqf
Versio 1.1 (15.11) (rikki)
(5.01 KiB) Downloaded 99 times
merkit.sqf
Versio1 Ensimmäinen julkaisu
(4.71 KiB) Downloaded 93 times
Last edited by Tuntematon on 19 Dec 2017, 15:00, edited 32 times in total.
Reason: Versio 3.5.0 (19.12)
User avatar
Anssi
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Kerava

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Anssi » 16 Nov 2016, 10:11

Tuntematon wrote:Scripta päivitetty. Optimoitu ajoneuvojen merkin valintaa.

10:09:28 Error Undefined variable in expression: _osapuoli
10:09:28 File C:\Users\Anssi\Documents\Arma 3\missions\aaasds.MCN_Aliabad\merkit.sqf, line 73
10:09:28 Error Undefined variable in expression: _osapuoli
10:09:28 File C:\Users\Anssi\Documents\Arma 3\missions\aaasds.MCN_Aliabad\merkit.sqf, line 43

Aikasemmin toimi virheettä.
Last edited by Anssi on 16 Nov 2016, 10:12, edited 1 time in total.
Reason: vittu
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Arska » 17 Nov 2016, 01:29

Anssi wrote:
Tuntematon wrote:Scripta päivitetty. Optimoitu ajoneuvojen merkin valintaa.

10:09:28 Error Undefined variable in expression: _osapuoli
10:09:28 File C:\Users\Anssi\Documents\Arma 3\missions\aaasds.MCN_Aliabad\merkit.sqf, line 73
10:09:28 Error Undefined variable in expression: _osapuoli
10:09:28 File C:\Users\Anssi\Documents\Arma 3\missions\aaasds.MCN_Aliabad\merkit.sqf, line 43

Aikasemmin toimi virheettä.

Nopeella kurkkauksella
rivi 34: default
Puuttuu :
Toki oletuksella, että sqf toimii switchin kohdalla samoin kuin isojen poikien kielillä, toki tota vitun "do" lukuunottamatta :D

Ylipäätänsä järkevämpää alustaa muuttuja ennen tota switchiä, esim civilian arvoon
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Tuntematon
Posts: 2250
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Tuntematon » 17 Nov 2016, 10:42

Arska wrote:
Anssi wrote:10:09:28 Error Undefined variable in expression: _osapuoli
10:09:28 File C:\Users\Anssi\Documents\Arma 3\missions\aaasds.MCN_Aliabad\merkit.sqf, line 73
10:09:28 Error Undefined variable in expression: _osapuoli
10:09:28 File C:\Users\Anssi\Documents\Arma 3\missions\aaasds.MCN_Aliabad\merkit.sqf, line 43

Aikasemmin toimi virheettä.

Nopeella kurkkauksella
rivi 34: default
Puuttuu :
Toki oletuksella, että sqf toimii switchin kohdalla samoin kuin isojen poikien kielillä, toki tota vitun "do" lukuunottamatta :D

Ylipäätänsä järkevämpää alustaa muuttuja ennen tota switchiä, esim civilian arvoon


Elitistien sqf kieli ei tarvitse turhia ":" merkkejä :D . Säästyy ssd tila.

Olin vain muuttanut tuon _osapuoli muuttujan locaaliksi. Tekemällä siitä globaalin korjaantu ongelma.
Pitäis varmaan jaksaa testata kun jotain muuttaa. Mutta sekin on yliarvostettua.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2250
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Tuntematon » 20 Nov 2016, 22:04

v1.3 julkaistu.

Lisäsin scriptaan muuttujan joka estää scriptan ajamisen useampaan kertaan. (siltävaralta että tämä lisätään esim afi servurille)

Muutin ryhmien markkerin tekstiä
"A1 Aloitus" -> pelkäksi "A1".
Image
Last edited by Tuntematon on 20 Nov 2016, 22:09, edited 1 time in total.
Reason: kuvaaaaaa
User avatar
Tuntematon
Posts: 2250
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Tuntematon » 21 Nov 2016, 02:20

Nanosekunnit säästöön. v1.4 pihalla.

Korjattu pieni kämmi scriptissä. Blufori ei tainnut vanhassa toimia.

Vaihedttu scriptiin CBA macroja.

Scriptin pitäisi nyt toimia unscheduled environmentissä ilman ongelmia.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2250
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Postby Tuntematon » 24 Nov 2016, 23:19

Scripta päivitetty.

Korjattu edellämainittu buggendaalinen.
Tehty jotain muuta kanssa mitä en enää muista.

Todettu että scripta ei toimi unscheduled environmentissä vielä. Koska olen amatööri.

Return to “Modit”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest