AFI:n sisäiset modit

Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.

ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
On jo.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

Koitin korjata JIPin eston aiheuttaman ongelman että merkit ei tule kun jippaa kesken pelin.

Jipin eston tämänhetkinen ongelma on että pelaajan side muuttuu hetkeksi civilianiksi kun on "tajuton" tilassa. Tämä sitten kusee briiffin ja muut siden valinnat.
swt_markers_a3.7z
(21.84 KiB) Downloaded 291 times
aapalo
Posts: 66
Joined: 30 Sep 2015, 23:32

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by aapalo »

Johnson wrote:
aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.

ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
On jo.
Miten toimii? Kuinka iso säde jne
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

Johnson wrote:
aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.

ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
On jo.
Miksi ei lue missään?
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Tuntematon wrote:
Johnson wrote:
On jo.
Miksi ei lue missään?
indirectHitRange?
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

Johnson wrote:
Tuntematon wrote: Miksi ei lue missään?
indirectHitRange?
Aaplo siis tarkoitti että olisi joku tietty säde jolloin pelaaja menisi aina tajuttomaksi. Ilman että aiheuttaa siis vahinkoa.
Ace Stungranaatissa on tälläinen ominaisuus ja se olisi hyvä myös mortariin.

Kun mitä itse ymmärätny niin indirectHitRange on vanillan oma systeemi aiheuttaa vahinkoa räjähdyksistä pelaajille.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Tuntematon wrote:
Johnson wrote:
indirectHitRange?
Aaplo siis tarkoitti että olisi joku tietty säde jolloin pelaaja menisi aina tajuttomaksi. Ilman että aiheuttaa siis vahinkoa.
Ace Stungranaatissa on tälläinen ominaisuus ja se olisi hyvä myös mortariin.

Kun mitä itse ymmärätny niin indirectHitRange on vanillan oma systeemi aiheuttaa vahinkoa räjähdyksistä pelaajille.
Tiedän mitä tarkoitettiin. indirectHitRange jo ajaa samaa asiaa, mitä Aapalo ensimmäisessä ehdotuksessaan kuvasi. Jos olet indirectHitRangen alueella otat vahinkoa riippuen kuinka lähellä olet räjähdystä. Tarpeeksi vahinkoa niin lähtee taju, mutta et kuole.

Image
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Tuntematon wrote:Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
Miksi?
IsaiahCortez
Posts: 340
Joined: 29 Jul 2013, 00:09
Location: Keskimmäinen sormi

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by IsaiahCortez »

Johnson wrote:
Tuntematon wrote:Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
Miksi?
Oletko kuullut asiasta painevaikutus. Mutta 10 sekunttia on jo liikaa jos puhutaan 81mm kranaatista. Siinä on niin vähän R-ainetta että paine ei ole hirveästi käsikranaattia isompi. Heittimen kranaatti perustuu nimenomaan sirpalevaikutukseen, eikä painevaikutukseen- 3-5 sekuntiakin on jo erittäin paljon taisteluun vaikuttava tekijä.
“If you don’t have enough artillery, quit.”
– General Richard Cavasos
"Kylmä, nälkä ja väsymys ovat siviilin harhaluuloja, sotilas tuntee puutetta ainoastaan ampumatarvikkeista."
Post Reply