AFI:n sisäiset modit

Post Reply
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Castor »

JoneKone wrote:Esim. tuon vois modata niin, että jos tulee paha osuma niin tietyllä todennäköisyydellä, maassa olevasta hahmosta poistetaan liikuntakyky, mutta jätetään direct auki? Siinä voisi sitten roolipelata jotain avunhuutoja... tai "tuokaa kaljaa!". :)
Toi on itseasiassa parempi idea! Taisi jopa olla ACE2ssa aikoinaan, täten sitten pelaaja voi ihan ite päättää huuteleeko sitä apua vai ei, Voin jo kuvitella jarpin paukuttelun kun kukaan ei ole vielä parantanut :lol:
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by TheTaltsi »

Johnson wrote:Nyt puhutaankin tässä modissa siitä, kun sinuun osuu eikä lähelle osumisesta. Etköhän ole jo paljastunut, jos kerran osuman otat? Ja se äänihän kuuluun vain 20m niin eipä se kauhean kauas sinua paljasta, jos satut ottamaan harhaluodin/sirpaleen.
Nyt puhuinkin vain esimerkkinä. Esimerkiksi sirpaleesta voi ottaa osumaa ilman että kukaan varmaksi tietää että olet paikassa x. Esimerkiksi naattien heittely aidan tms yli, kuuluu muutama ruumis kopsahdus ja yksi parahdus -> Yksi kaveri on ainakin elossa siellä -> Lisää naatteja perään.

Inhottaa kaikki tälläiset "pakotetut" toimet mitä hahmo tekee mitkä itse jättäisi tekemättä/välttäisi tekemästä tietyissä tilanteissa paljastumisen taikka jonku muun syyn takia. Kyllähän ittellä on tapana huutaa "ai saatana" directiin kun oon ryhmän seurassa ja muhun osuu, mutta jos oon keskellä vihollista ja otan sirpaleen jostakin niin en kyllä ala huutelemaan mitään
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Castor »

TheTaltsi wrote:...
Tuossa jonekone mainitsi jo siitä että reagointi luodin osumaan tulee viiveellä, mutta tulee kuitenkin.
Reagoinnin tekemättä jättäminen on vähän kuin koittaisit olla oksentamassa kun laatta pursuaa jo hampaiden välistä.

En ole tullut ikinä ammutuksi, mutta tuossa on muutama jotka ON tullut ammutuksi:
http://thoughtcatalog.com/paul-barker/2 ... eels-like/
Stryker125 wrote:...Here is basically what my mind was going though. Minute 1-2: Holy shit I’ve been shot, Ive been fucking shot! HELP ME HELP ME I DON’T WANT TO DIE!(I was trying to scream)
Stryker125 wrote:I was also sure the guy was going to finish me off and walk up to me and shoot me in the head Later i found out he did actually walk over me but was distracted by others shooting at him...
Eli taistelu oli niin lähellä että olisi voinut pelätä paljastavansa paikkansa, epäilempä vaan että kukaan osaa miettiä tollasta, varsinkin kun ekaa kertaa tulee ammutuksi.

http://www.cracked.com/personal-experie ... otgun.html
Ton artikkelin kirjoittajan mukaan kipu tulee sekunneissa, kuinka kauan sitten kestääkään yrittää pikaisesti nousta ylös kun on kaatunut.
"I yelped in pain, fell flat on my face" Epäilen ettei hänelläkään ollut mitään aikomusta karjaista ja kaatua naamalleen.

Peliteknisesti en sitten tiedä mikä ratkaisu on paras, kokeilemalla tietää.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Sama se lisätäänkö tällainen puukotettu modi repoon vai ei niin jotkut tykkää jotkut ei. Lopputulos kuitenkin kaikille on sama. Ja ainoa tapa saada paras haluttu lopputulos on kokeilla.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Arska »

Kasa vastauksia ja omia päätelmiä, en jaksa lainailla:
Ei ollut ACE2 kaatumista ja direct, mutta tämä selkeästi paras vaihtoehto. Oon huutanu jo vuosia sen perään, että saatais välimuoto taistelukyvyttömyyden ja tajuttomuuden väliin. Täytynee joskus varmaan itse perehtyä miten tuon tekisi. Kaatumisesta äänen kuuluminen olisi loistava lisä, vaikka tuskin tilanteissa pelaajan korvaan kuuluu melskeen keskellä.

Huuto olisi varmaan AIlle osuman laadun perusteella ihan ok lisä, vähän sama ongelma ettei kiinnosta henk. koht. empiiriset kokeet. Pelillisesti muutoin parempi että pelaaja itse huutaa jos sai osumaa.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Johnson wrote:
JoneKone wrote:Saisko Comanchesta myös ne tutkalaatikot pois? jos joskus vaikka vahingossa käyttäisi jossain tehtävässä...
Tarkoitat hudin taikalaatikoita? Näkyykö ylhäällä vielä tutka siinä? Saa pois helposti.
Näitä tarkoitin. Vaikkei Comanchea paljon käytetäkkään, mutta eniveis...

Image
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

JoneKone wrote:Vaikkei Comanchea paljon käytetäkkään, mutta eniveis...
Eipä taida olla yhdessäkään tehtävässä? Ainakaan en ole nähnyt. On kyllä to-do listalla heti, kun tulee johonkin tehtävään tai, jos nähdään aiheelliseksi korjata.

Asiasta toiseen:
Enemmän kaipailisin tällä hetkellä inputtia tämän hetkisistä sisäisistä modeista repossa. Varsinkin gamebreaking bugeista, jos niitä on ilmennyt. Lähes kaikki bugit tähän mennessä pelin tai puukotettavan modin omia. Myös rakentavia kehitysehdotuksia otan mielellään vastaan.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Johnson wrote:
JoneKone wrote:Vaikkei Comanchea paljon käytetäkkään, mutta eniveis...
Eipä taida olla yhdessäkään tehtävässä? Ainakaan en ole nähnyt. On kyllä to-do listalla heti, kun tulee johonkin tehtävään tai, jos nähdään aiheelliseksi korjata.

Asiasta toiseen:
Enemmän kaipailisin tällä hetkellä inputtia tämän hetkisistä sisäisistä modeista repossa. Varsinkin gamebreaking bugeista, jos niitä on ilmennyt. Lähes kaikki bugit tähän mennessä pelin tai puukotettavan modin omia. Myös rakentavia kehitysehdotuksia otan mielellään vastaan.
Tässä aloittelevana tehtäväntekijänä niin pysytellyt Vanilla -asseteissa (ei tarvitse pitää kirjaa modibugeista/dokumentaatiota löytyy helpommin jne.) ja olin ajatellut muutaman kopterin tunkea johonkin tehtävään. Eli jos ko. kopterin taikalaatikot joskus poistuvat niin voisin laittaa tehtävään.

Ite olen tunkenut Tripflareja ja APERS:eja omiin tehtäviini. Perus ACE/Arma bugit huomannut niissä, eli anslanka ei aina toimi/miina katoaa välillä jos sen disarmaa ja laittaa inventoryyn. Muuten ei suurempia murheita ite huomannut.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Bummeri »

Jonkun täytyis muokata se sweetmarkersin piirtäminen kuntoon, vaikka olisikin maptoolsit pelaajilla. Taitaa olla ACEn puolella ongelma ?

Lisäksi siinä on se jip ongelma, että jos jippaat, niin ei näy merkit, paitsi jos haet lobbysta vauhtia ja tulet takas samaan paikkaan.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply