AFI:n sisäiset modit

Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tikka »

Makela wrote:Mutta koska korjataan se, että tehtävä menee käyntiin adminen discotessa?
Tehtävä lähtee käyntiin automaattisesti briiffissä kun admini disconnectaa jos:
- Timeout aika on loppunut
- Yksikin? tai joku osuus pelaajista on painanut Continue nappia

Samainen addoni korjaa sivuvaikutuksena toisen noista ongelmista. Timeout aika taitaa olla hardkoodattu 45s.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Saisko Comanchesta myös ne tutkalaatikot pois? jos joskus vaikka vahingossa käyttäisi jossain tehtävässä...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

JoneKone wrote:Saisko Comanchesta myös ne tutkalaatikot pois? jos joskus vaikka vahingossa käyttäisi jossain tehtävässä...
Tarkoitat hudin taikalaatikoita? Näkyykö ylhäällä vielä tutka siinä? Saa pois helposti.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Johnson wrote:
JoneKone wrote:Saisko Comanchesta myös ne tutkalaatikot pois? jos joskus vaikka vahingossa käyttäisi jossain tehtävässä...
Tarkoitat hudin taikalaatikoita? Näkyykö ylhäällä vielä tutka siinä? Saa pois helposti.
Joo, just ne hudin taikalaatikot. Tutka on ylhäällä, mutta antaa vain suunnan. Ei muuta...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Miinojen orientaatio bugi korjattu ACEn seuraavaan versioon.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Castor »

Oliskohan haavoittumis huuto, tajuttomuus&kuolema ääniefekti ajankohtainen?

Tästä ollaan puhuttu iät ja ajat, ja kaikki on tuntunut olevan samaa mieltä että äänet noita varten tarvittaisiin.
Varmasti on kaikille tapahtunut sellasta peleissä että porukka ympäriltä kuolee yhtäkkiä ilman että teille tulee mitään vihjeitä siihen suuntaan, varsinkin jos on rakennuksia tai kasvillisuutta paljon.

Löysin ja testasin tämän modin:

http://www.armaholic.com/page.php?id=29924
lyhyt selitys toimivista ominaisuuksista, itse testattu:
- Kuollessaan äijä päästää äänen joka kuulostaa siltä kuin ruumis osuisi maahan (sopivasti korostettuna)
- Kun ukkoon osuu luoti (tai sirpale tai...) äijä päästää parahduksen
- toimii täysin hommassaan, äänet kuuluu SThudin tokalle ringille asti
- Ei ole ACE yhteensopiva eli tajuttomuuden mukana äijä ei päästä "romahdus" ääntä.
- Käyttää täysin vanilla ääniä.
lordprimate (modin tekijä) wrote:Licence
Feel free to take this mod and improve on it/use it in your own mod
Voisikohan tosta muokata jotain meille?
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by TheTaltsi »

Tuosta hitscreamista tulee mieleen samaongelma mikä on esim Battlefieldeissä, viereen osuu luoti ja äijä huutaa paljastaen sijaintinsa. Bodyfall efekti on ihan kiva, mutta en sinänsä näe järkeä laittaa osumishuutoja, kun ne paljastaa sijainnin sen verran tehokkaasti vihollisille. Onko mahdollista puukottaa että vain omat/samassa ryhmässä olevat kuulevat äänen?
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Castor »

TheTaltsi wrote:...Tuosta hitscreamista tulee mieleen samaongelma mikä on esim Battlefieldeissä...
Jaa a, en näe miksi toi on huono efekti, itsellä ainakin on tapana ainakin parahtaa kun joku tekee ison reiän muhun, etäisyyttä voi toki muokkailla mutta tuokin ominaisuus vaan parantaa joukon selviytymis mahdollisuuksia huonontaen yksin piileskelevän taistelijan mahdollisuuksia.

Mutta mutta, makuasioista ei voi kiistellä.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

TheTaltsi wrote:Tuosta hitscreamista tulee mieleen samaongelma mikä on esim Battlefieldeissä, viereen osuu luoti ja äijä huutaa paljastaen sijaintinsa. Bodyfall efekti on ihan kiva, mutta en sinänsä näe järkeä laittaa osumishuutoja, kun ne paljastaa sijainnin sen verran tehokkaasti vihollisille. Onko mahdollista puukottaa että vain omat/samassa ryhmässä olevat kuulevat äänen?
Nyt puhutaankin tässä modissa siitä, kun sinuun osuu eikä lähelle osumisesta. Etköhän ole jo paljastunut, jos kerran osuman otat? Ja se äänihän kuuluun vain 20m niin eipä se kauhean kauas sinua paljasta, jos satut ottamaan harhaluodin/sirpaleen.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Castor wrote: Jaa a, en näe miksi toi on huono efekti, itsellä ainakin on tapana ainakin parahtaa kun joku tekee ison reiän muhun, etäisyyttä voi toki muokkailla mutta tuokin ominaisuus vaan parantaa joukon selviytymis mahdollisuuksia huonontaen yksin piileskelevän taistelijan mahdollisuuksia.

Mutta mutta, makuasioista ei voi kiistellä.
Heh, menee taas pilkunviilaamisen ja OT:n puolelle, :) mutta... vastoin yleensä luulloa niin luodin osumasta harvoin heti huudeta. Luodin nopeus ja iskuvoima hoitaa sen, että hermopäät yleensä ei oikein kipusignaalia juuri ehdi lähettää osuman yhteydessä. Kipu ja huudot tulee sitten hetkeä myöhemmin jos ihminen on silloin vielä edes hengissä/tajuissaan. Yllämainitusta poisluettuna suorat vauriot kasvoihin.

Toisaalta, se miten homma pelimekaniikan kannalta toimisi on jo sitten ihan eri juttu... :) Esim. tuon vois modata niin, että jos tulee paha osuma niin tietyllä todennäköisyydellä, maassa olevasta hahmosta poistetaan liikuntakyky, mutta jätetään direct auki? Siinä voisi sitten roolipelata jotain avunhuutoja... tai "tuokaa kaljaa!". :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply