AFI:n sisäiset modit

Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tikka »

Korjattu seuraavaan versioon.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

RHS Stinger ja Igla eivät ole vähän aikaan näkynyt Arsenalissa tai zeuksen interfacessa? En ole ehtinyt tutkia asiaa syvällisemmin, mutta onko mahdollista että niihin tehdyt konffit vaikuttaisi vai onko ongelma RHS:n päässä? Aiheuttanut pieniä murheita torstaisin kun olisi hyvä treenata niiden toimintaa ja käyttöä.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:RHS Stinger ja Igla eivät ole vähän aikaan näkynyt Arsenalissa tai zeuksen interfacessa? En ole ehtinyt tutkia asiaa syvällisemmin, mutta onko mahdollista että niihin tehdyt konffit vaikuttaisi vai onko ongelma RHS:n päässä? Aiheuttanut pieniä murheita torstaisin kun olisi hyvä treenata niiden toimintaa ja käyttöä.
Hyvin ainakin itsellä näkyy arsenaalissa jonka laitoin zeuksen kautta. Tosin SP

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... A260E0FCB/
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:
JoneKone wrote:RHS Stinger ja Igla eivät ole vähän aikaan näkynyt Arsenalissa tai zeuksen interfacessa? En ole ehtinyt tutkia asiaa syvällisemmin, mutta onko mahdollista että niihin tehdyt konffit vaikuttaisi vai onko ongelma RHS:n päässä? Aiheuttanut pieniä murheita torstaisin kun olisi hyvä treenata niiden toimintaa ja käyttöä.
Hyvin ainakin itsellä näkyy arsenaalissa jonka laitoin zeuksen kautta. Tosin SP

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... A260E0FCB/
Pitää illalla testata uudemman kerran, mutta porukalla sitä ihmetelty eli en ole ainoa joka sitä on huomannu. Voisko jotenkin liittyä tehtävän setuppiin... en tiiä.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:
Tuntematon wrote: Hyvin ainakin itsellä näkyy arsenaalissa jonka laitoin zeuksen kautta. Tosin SP

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... A260E0FCB/
Pitää illalla testata uudemman kerran, mutta porukalla sitä ihmetelty eli en ole ainoa joka sitä on huomannu. Voisko jotenkin liittyä tehtävän setuppiin... en tiiä.
Testasin chernon tehtävällä. Zeuksen spawnaama arsenaali löytyi stingeri (zeus lisää ace arsenaalin). Lisäin oman laatikon scriptillä ja laitoin siihen vanilla arsenaalin ja siihen full arsenal ja löytyi.

Huomasin että tehtävästä löytyi kaksi valmista arsenaalia. Joissa vajaa vanilla arsenaali. Katsoin tehtävää ja en löytänyt scriptiä jolla ne lisätää. Eli oletan että käytätte sitä atribuuteista löytyvää "geari" ominaisuutta. Sieltä listasta tosiaan ei löytynyt stingeriä.
Suosittelen että lisäätte täyden arsenaalin scriptillä.
Joko vanilla arsenaalin:
https://community.bistudio.com/wiki/Arsenal#Modding & https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_arsenal

tai mielummin Ace Arsenaalin
https://ace3mod.com/wiki/feature/arsenal.html
https://ace3mod.com/wiki/framework/arse ... ework.html


BTW. Chernon ja Tanoan "MISC109_Chernarus_Training_Environment_v1" ei ole korjattu vielä sitä jipin mustaa ruutua. Käytättekö näitä enään vai voiko ottaa servulta pois?
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Tämä siirretty täältä:

https://armafinland.fi/forum/viewtopic. ... 20D#p36807

Eilenkin oli ihan hauskat ilmasetit niin jos siihen @afi_improved_aa_missiles modiin saisi myös SAM:eille smoketraileja niin olisi nättiä. Pointtina tosiaan se, että näkisi kun kohti ammutaan ja omat manööverit pystyisi suhteuttaa sen mukaan. Edelleen täydellistä SAM modia odotelleen, mutta ei taida tulla hetkeen niin noilla joutuu menemään.

Prioriteetti:

SAM / MANPAD:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 62Launcher
http://tikka.ws/class/index.php?b=cfgMa ... A_missiles
http://tikka.ws/class/index.php?b=cfgMa ... A_missiles


Jos jaksaa ja on aikaa:

NATO/AAF:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 9xLauncher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... AMLauncher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=missiles_Zephyr
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=missiles_ASRAAM

CSAT:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 73Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 77Launcher

RHS:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=rhs_weap_AIM120
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=rhs_weap_AIM120D
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... erLauncher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... 3_Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... m_Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... 7_Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... m_Launcher
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Piti jo tätä laittaa aikaisemmin tänne...

Ehdotus:

30 % lyhennys kaikkiin AFI trenches kaivuuaikoihin. Nykyisellään jo pienen trenchin kaivuu kestää sen verran, että jos oot ottanut irti niin uudessa asemassa ei ehdi enää uutta trenchiä itselleen kaivaa tai ainakaan ei ehkä uskalla ottaa sitä riskiä, että jää siihen polviasentoon sitä kaivamaan. Puolustajana kestää yleensä myös sen verran aikaa siirtyä asemiin että safestartista on ehkä 1 min jäljellä kun poteroa alkaa kaivamaan. Eli huonolla tuurilla ei saa edes ensimmäistäkään trenchiä valmiiksi ennen kuin vihollinen jo vyöryy päälle.

Grad trenches oli hieno lisäys repoon, mutta nykyiset kaivuuajat käytännössä ei kannusta niiden käyttöön edes niissä tilanteissa jossa se olisi perusteltua. Jos pelätään trenchspämmiä niin olisiko sitten parempaa, että rajoitetaan määrä trenchejä mitä 1 pelaaja pystyy kaivamaan?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

Jos sitä aikaa lyhentää niin hyökkääjät alkaa niitä kaivamaan. Ei niitä ole tarkoitus kaivaa kesken pelin. Safestartin aika jokainen ehtii kaivaa ainakin yhden.
Se että tehtäväntekijät pihtaa safestartti ajan kanssa on oma ongelmansa johon omasta mielestäni voisi puuttua. Mielestäni kaikissa tehtävissä voisi olla sen 10min ainakin safestart. Muutama minuutti ei ketään tapa ja olisi oikeasti aikaa valmistautua.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:Jos sitä aikaa lyhentää niin hyökkääjät alkaa niitä kaivamaan. Ei niitä ole tarkoitus kaivaa kesken pelin. Safestartin aika jokainen ehtii kaivaa ainakin yhden.
Se että tehtäväntekijät pihtaa safestartti ajan kanssa on oma ongelmansa johon omasta mielestäni voisi puuttua. Mielestäni kaikissa tehtävissä voisi olla sen 10min ainakin safestart. Muutama minuutti ei ketään tapa ja olisi oikeasti aikaa valmistautua.
Eihän se haittaa jos hyökkääjä niitä kaivaa. Ihan perusdoktriinia pikaisesti kaivautua kun pitää tukea muita hyökkääviä osastoja. Toi 30 % on sen verran pieni vähennys että silti ei tekisi kovin edulliseksi hyökkääjälle niitä käyttää.

Mielestäni noi poterothan toimii juuri parhaiten silloin kun vetäytyvä puolustaja voi niitä välillä käyttää. Eli optioksi jää vetäytyä lyhyt matka ja taistella kuusen alta, tai ottaa kunnolla irti ja kaivautua. Samalla pystyisi myös perustelemaan hyökkääjälle raskaampaa kalustoa ja tulitukea.

Hieman tylsää jos on ajateltu että poteroita kaivetaan vain safestartin aikana.
Last edited by JoneKone on 18 Apr 2018, 19:48, edited 1 time in total.
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply