Mites olis modi joka lisää Huuto äänen äijään joka menettää tajuntansa/kuolee?
En hae tässä realismia vaan ihan perus AFIlaisen tilannetajun ja pelikokemuksen parantamista.
Bummeri wrote:Parempi kun pelaaja ei menis heti mutelle radiomodin takia. Olis vaikka 2 sekunttia aikaa huutaa perkelettä ennenkuin hiljenee.
Herätänpä tän uudestaan, olisko mahdollista tehä asialle jotain?
Parastahan ois jos saisi ArmA 2 vanillan tapaisen animaation, missä haavoittunut sätkii selällään ja huutaa lääkintämiestä. Haavoittuneena oleminen ei ole se paskin juttu vaan se, että olet tajuttomana pienestä osumasta.
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
Puukotetut savut saatu valmiiksi. Lisään GitHubiin, jahka saan sen toimimaan. Hieman tietoa mitä tehty:
- Kiväärikranaatinheittimen savut eivät pompi enään superpallon tavoin. Riippuen miten osuu ja mihin, saattaa kimmota/pompata ~3-10m (pari kertaa onnistu 15-30m pomppaamaan)
- Peitesavut peittävät hieman kauemmas ja kestävät pidempään
- Merkkisavujen ja peitesavujen värejä korjattu
- Värilliset savut peittävät vähemmän, mutta kestävät pidempään
- Ajoneuvojen savuheitteet paranneltu käyttökelpoisiksi
- Ajoneuvot joissa smokegenerator, tuottavat nyt huomattavan paljon savua
HUOM. Ennen kuin joku asian huomaa tai asiasta mainitsee: Savuheitteissä renderöintiongelma, BISsin vika. Ongelma myös vanilla savuilla.
Last edited by Johnson on 12 Oct 2016, 15:41, edited 1 time in total.
Reason:asd
blockAIVisibility on boolean eli joko päällä tai pois. Parempi pitää päällä. Siitä en sitten tiedä vaikuttaako partikkelien alpha siihen, että kuinka hyvin AI näkee läpi. Peitesavussa on alpha on 90% ja merkkisavuissa 50%.
Johnson wrote:Puukotetut savut saatu valmiiksi. Lisään GitHubiin, jahka saan sen toimimaan. Hieman tietoa mitä tehty:
- Kiväärikranaatinheittimen savut eivät pompi enään superpallon tavoin. Riippuen miten osuu ja mihin, saattaa kimmota/pompata ~3-10m (pari kertaa onnistu 15-30m pomppaamaan)
- Peitesavut peittävät hieman kauemmas ja kestävät pidempään
- Merkkisavujen ja peitesavujen värejä korjattu
- Värilliset savut peittävät vähemmän, mutta kestävät pidempään
- Ajoneuvojen savuheitteet paranneltu käyttökelpoisiksi
- Ajoneuvot joissa smokegenerator, tuottavat nyt huomattavan paljon savua
HUOM. Ennen kuin joku asian huomaa tai asiasta mainitsee: Savuheitteissä renderöintiongelma, BISsin vika. Ongelma myös vanilla savuilla.
Lisätty serverille repoon. GitHub ei toimi mulla jostain syystä niin en sinne saa confeja näkyviin. Myös AA-ohjusten guidance korjattu, damagea nostettu ja damagen rangea hieman nostettu.
HUOM! RHS Melb edelleen mysteeri miksi välillä ei ota ollenkaan damagea ja miksi välillä räjähtää yhdestä osumasta.
Bummeri wrote:Ne on kyllä ihan törkeän voimakkaita ne kiväärikranaatit.
Jos viittaat tän päivän tilanteeseen kun tuurilla/vahingossa jäin selkään niin kaikki jota ammuin olivat pystyssä tai kyyryssä ja sain lasauttaa suoraan jalkoihin. Mut joo, eipä ne visiin oikeasti hirveästi tee irl kuin levittää pikkusirpaletta ja about puolet vähemmän kuin käkri. Eli tyyppi elossa mutta täynnä pikkureikiä jos ei suoraan jalkoihin osu.