AFI:n sisäiset modit

User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Castor »

Castor wrote:Tästä ollut jo aiemmin puhetta:

Mites olis modi joka lisää Huuto äänen äijään joka menettää tajuntansa/kuolee?
En hae tässä realismia vaan ihan perus AFIlaisen tilannetajun ja pelikokemuksen parantamista.
Bummeri wrote:Parempi kun pelaaja ei menis heti mutelle radiomodin takia. Olis vaikka 2 sekunttia aikaa huutaa perkelettä ennenkuin hiljenee.
Herätänpä tän uudestaan, olisko mahdollista tehä asialle jotain?
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Scottz »

Parastahan ois jos saisi ArmA 2 vanillan tapaisen animaation, missä haavoittunut sätkii selällään ja huutaa lääkintämiestä. Haavoittuneena oleminen ei ole se paskin juttu vaan se, että olet tajuttomana pienestä osumasta.
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Puukotetut savut saatu valmiiksi. Lisään GitHubiin, jahka saan sen toimimaan. Hieman tietoa mitä tehty:

- Kiväärikranaatinheittimen savut eivät pompi enään superpallon tavoin. Riippuen miten osuu ja mihin, saattaa kimmota/pompata ~3-10m (pari kertaa onnistu 15-30m pomppaamaan)
- Peitesavut peittävät hieman kauemmas ja kestävät pidempään
- Merkkisavujen ja peitesavujen värejä korjattu
- Värilliset savut peittävät vähemmän, mutta kestävät pidempään
- Ajoneuvojen savuheitteet paranneltu käyttökelpoisiksi
- Ajoneuvot joissa smokegenerator, tuottavat nyt huomattavan paljon savua

HUOM. Ennen kuin joku asian huomaa tai asiasta mainitsee: Savuheitteissä renderöintiongelma, BISsin vika. Ongelma myös vanilla savuilla.
Last edited by Johnson on 12 Oct 2016, 15:41, edited 1 time in total.
Reason: asd
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Bummeri »

Entäpä AI viewblockki `?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Bummeri wrote:Entäpä AI viewblockki `?
blockAIVisibility on boolean eli joko päällä tai pois. Parempi pitää päällä. Siitä en sitten tiedä vaikuttaako partikkelien alpha siihen, että kuinka hyvin AI näkee läpi. Peitesavussa on alpha on 90% ja merkkisavuissa 50%.
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Johnson wrote:Puukotetut savut saatu valmiiksi. Lisään GitHubiin, jahka saan sen toimimaan. Hieman tietoa mitä tehty:

- Kiväärikranaatinheittimen savut eivät pompi enään superpallon tavoin. Riippuen miten osuu ja mihin, saattaa kimmota/pompata ~3-10m (pari kertaa onnistu 15-30m pomppaamaan)
- Peitesavut peittävät hieman kauemmas ja kestävät pidempään
- Merkkisavujen ja peitesavujen värejä korjattu
- Värilliset savut peittävät vähemmän, mutta kestävät pidempään
- Ajoneuvojen savuheitteet paranneltu käyttökelpoisiksi
- Ajoneuvot joissa smokegenerator, tuottavat nyt huomattavan paljon savua

HUOM. Ennen kuin joku asian huomaa tai asiasta mainitsee: Savuheitteissä renderöintiongelma, BISsin vika. Ongelma myös vanilla savuilla.
Lisätty serverille repoon. GitHub ei toimi mulla jostain syystä niin en sinne saa confeja näkyviin. Myös AA-ohjusten guidance korjattu, damagea nostettu ja damagen rangea hieman nostettu.

HUOM! RHS Melb edelleen mysteeri miksi välillä ei ota ollenkaan damagea ja miksi välillä räjähtää yhdestä osumasta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Bummeri »

Ne on kyllä ihan törkeän voimakkaita ne kiväärikranaatit.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Bummeri wrote:Ne on kyllä ihan törkeän voimakkaita ne kiväärikranaatit.
Jos viittaat tän päivän tilanteeseen kun tuurilla/vahingossa jäin selkään niin kaikki jota ammuin olivat pystyssä tai kyyryssä ja sain lasauttaa suoraan jalkoihin. Mut joo, eipä ne visiin oikeasti hirveästi tee irl kuin levittää pikkusirpaletta ja about puolet vähemmän kuin käkri. Eli tyyppi elossa mutta täynnä pikkureikiä jos ei suoraan jalkoihin osu.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tuntematon »

Ei noi savut oikein toimi. Noi pallot on aivan liian isoja. Ja värisavu jäi tollaseks pieneks palloks.

Image
Image
Image
Last edited by Tuntematon on 10 Nov 2016, 11:47, edited 1 time in total.
Reason: sdf
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

Tuntematon wrote:Ei noi savut oikein toimi. Noi pallot on aivan liian isoja. Ja värisavu jäi tollaseks pieneks palloks.
Taisin tällaisesta asiasta aikasemmin mainita...
HUOM. Ennen kuin joku asian huomaa tai asiasta mainitsee: Savuheitteissä renderöintiongelma, BISsin vika. Ongelma myös vanilla savuilla.
Last edited by Johnson on 10 Nov 2016, 15:20, edited 1 time in total.
Reason: asd
Post Reply