AFI:n sisäiset modit

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Castor wrote:
raimo wrote: Kai se aika rajallinen hyöty on hyökkääjälle leikellä ruohoa tulen alla.
Mutta parempi kuin ei mitään!
Testasin! Ehdottoman hyvä lisäys! :) Tästä erityisesti etua puolustajalle, joten hyökkääjän homma on entistä vaikeampaa.

Arman ruoho on aina ollut siitä vittumainen, että se ei piirry sitä ~ 50 m pidemmälle. Eli jos vetää maihin niin ite ei tosiaan näe mitään, mutta toinen voi ammuskella rauhassa koska sama ruoho ei enää piirry hänelle.

Onko millään tavalla scriptein toteutuvissa (tai edes järkevää), että "ruoho" piirtyisi maassa makaavan ympärillä tai saisi etäämpänä oleva taistelijan sulautumaan maastoon paremmin? Vanilla-kartoillahan niin hahmohan upotetaan maan sisälle, mutta sekin ei oikein vastaa sitä, että makaisi 50 cm korkeassa ruohossa.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tikka »

AFI JIP päivitetty:
- AI:n ei pitäisi liikkua missään tilanteessa
- Slottien varaus tulee voimaan jo briiffissä
- Jippejä varten olevat AI:t on näkymättömiä ja kuolemattomia
- Admin pystyy disabloimaan slotteja (ottamalla AI:n pois päältä slotista)
- cfgSkeletons popup korjattu
Last edited by Tikka on 24 Apr 2017, 18:20, edited 1 time in total.
Reason: x
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Bummeri »

Onko setterraingrid addonia päivitetty uusien karttojen osalta?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tikka »

Bummeri wrote:Onko setterraingrid addonia päivitetty uusien karttojen osalta?
Ei.
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tikka »

RHS päivityksen myötä poistettu:
@afi_better_shilka
@afi_improved_aa_missiles

e: Shilka vaikuttaa toimivan ihan hyvin ilman puukotuksia, mutta IT ohjukset on aivan vituillaan... Pitänee päivittää puukotuksia.
Last edited by Tikka on 04 Oct 2017, 00:48, edited 1 time in total.
Reason: x
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Tikka wrote:RHS päivityksen myötä poistettu:
@afi_better_shilka
@afi_improved_aa_missiles

e: Shilka vaikuttaa toimivan ihan hyvin ilman puukotuksia, mutta IT ohjukset on aivan vituillaan... Pitänee päivittää puukotuksia.
Juuri meinasin samaa kommentoida! :) ja joku afi_aa_smoke_trails modi vois ehkä vieläkin olla jees? ei noi nykyiset AA ja A2A ohjukset meinaa näkyä...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Kuka ikinä muokkas noi nykyiset Iglat ja Stingerit. Ihan vitun hyvät! 7/5 :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Johnson »

JoneKone wrote:Kuka ikinä muokkas noi nykyiset Iglat ja Stingerit. Ihan vitun hyvät! 7/5 :)
Korjatut ohjukset, Tikka
Uudet äänet, Tikka ja Ocelot
Vanhat partikkeliefektit, Johnson
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by JoneKone »

Johnson wrote:
JoneKone wrote:Kuka ikinä muokkas noi nykyiset Iglat ja Stingerit. Ihan vitun hyvät! 7/5 :)
Korjatut ohjukset, Tikka
Uudet äänet, Tikka ja Ocelot
Vanhat partikkeliefektit, Johnson
Teittekö mitään ACE ohjuksien LOAL:ille ja laserin kooditukselle?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: AFI:n sisäiset modit

Post by Tikka »

JoneKone wrote:
Johnson wrote:
Korjatut ohjukset, Tikka
Uudet äänet, Tikka ja Ocelot
Vanhat partikkeliefektit, Johnson
Teittekö mitään ACE ohjuksien LOAL:ille ja laserin kooditukselle?
Pelkästään stingeriä ja iglaa on muokattu.
Post Reply