Page 1 of 1

@nolock_rhs_tow

Posted: 29 Jan 2016, 21:59
by TugeX
Yksinkertainen konffimodi joka poistaa RHS TOWien pelin rikkovan OP lukituksen (myös viewdistancen ulkopuolelle), lisäksi latausaikaa aavistuksen pidennetty ja ohjuksen lento-ominaisuuksia yritetty parannella. Luonnollisesti muiden testausta kaivataan.

https://www.dropbox.com/s/oyxajof7cqxbf ... w.rar?dl=0

Nopeasti repoon jooko? :)

-Prefix korjattu

Re: @nolock_rhs_tow

Posted: 29 Jan 2016, 22:24
by Castor
TugeX wrote:Yksinkertainen konffimodi joka poistaa RHS TOWien pelin rikkovan OP lukituksen, lisäksi latausaikaa aavistuksen pidennetty ja ohjuksen lento-ominaisuuksia yritetty parannella. Negatiivisena puolena AI:lla saattaa olla ongelmia ampumisessa. Luonnollisesti muiden testausta kaivataan.

https://www.dropbox.com/s/6vuh6cgmneuu3 ... w.rar?dl=0

Nopeasti repoon jooko? :)
+1

Re: @nolock_rhs_tow

Posted: 29 Jan 2016, 22:33
by Temppa
Siellä taitaa olla us army ja usmc towit, saisko toiseen tään ja toiseen ai:n osaaman lukituksen?

Re: @nolock_rhs_tow

Posted: 29 Jan 2016, 22:53
by TugeX
Ahteri wrote:saisko toiseen ai:n osaaman lukituksen?
Molemmat käyttää samaa ammuskonffia, ei riitä minulla taidot eikä kiinnostus alkaa niitä erottamaan, mikäli se on edes mahdollista.

Re: @nolock_rhs_tow

Posted: 31 Jan 2016, 11:35
by TugeX
Pienen säätämisen jälkeen AI ampuu tappavan tarkasti kuten asiaan kuuluu. Ohjuksen lentorata on hieman alkuperäistä korkeammalla joten suuremmat mahdollisuudet osua reaktiiviin, jolloin instakillit vähenee. Pelaajat voivat huomioida tämän tähtäyksessä.

Mitään huonoja puolia ei siis enää ole. Onko tämä edes mahdollista?!