ARMA 3 modikeskustelu

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Nyt kun tuo 1.68 arma on jo RC version ulkona, niin se tarkoittaa 64 bittistä armaa melko piakoin melkein kaikille.

Mitkä kaikki modit käyttää .dll jotka pitää kääntää 64 bit?
Ainakin:
ACE3, Uusi versio 64 bitin tuella on käytännössä jo valmis!
TFAR, sen puolella on virallinen julkaisu vielä ainakin issueiden määrästä päätellen jonkun ajan päässä, mutta jonkunlainen pre-release on jo ulkona!
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Kensei
Posts: 56
Joined: 16 Mar 2015, 15:38

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Kensei »

CSA38 mod - Czechoslovak army 1938 (Munich crisis)
Koko 2,8GB
Vaatii CUP:Terrainsin sekä CUP:Terrains Coren.

http://www.armaholic.com/page.php?id=31721

Modi sisältää yhden kartan, vuoden -38 saksalaisia ja tšekkoslovakialaisia joukkoja sekä tankkeja.
Mielestäni olisi hyvä lisäys Iron Front -eventteihin tai jopa omana eventtinään.

Tässä vielä pari kuvaa:
20170216130014_1.jpg
20170216130014_1.jpg (1.25 MiB) Viewed 3748 times
20170216130001_1.jpg
20170216130001_1.jpg (1.09 MiB) Viewed 3748 times
20170216125819_1.jpg
20170216125819_1.jpg (1.38 MiB) Viewed 3748 times
20170216124745_1.jpg
20170216124745_1.jpg (1.2 MiB) Viewed 3748 times
20170216124726_1.jpg
20170216124726_1.jpg (1.25 MiB) Viewed 3748 times
20170216124712_1.jpg
20170216124712_1.jpg (1.1 MiB) Viewed 3748 times
20170216124656_1.jpg
20170216124656_1.jpg (1.29 MiB) Viewed 3748 times
Last edited by Kensei on 16 Feb 2017, 13:14, edited 1 time in total.
Reason: linkki
Image

Nothing says success more than civilian casualties.

http://steamcommunity.com/id/kensei_fin/
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by TheTaltsi »

Vaunuja ainakin if mättöihin lisää, +1 täältä
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
jesteri
Posts: 145
Joined: 04 Jan 2015, 22:38

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by jesteri »

Jes! Vaunuja lisää, hyvä homma!
Asiasta kukkakaaliin, oliko sitä äänenpikasäätöä tulossa mikä oli esim. Tushino eventissä käytössä, että pystyit ajoneuvoäänen säätään lennosta?
Failure is always an option!
Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tikka »

jesteri wrote:Jes! Vaunuja lisää, hyvä homma!
Asiasta kukkakaaliin, oliko sitä äänenpikasäätöä tulossa mikä oli esim. Tushino eventissä käytössä, että pystyit ajoneuvoäänen säätään lennosta?
Mahdollisesti.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tonto- »

kuva[+] Spoiler
Image
Työkoneiden arvonta!
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Pjetu »

Iron Front sai todellakin päivityksen, jossa itse modi jaettiin palasiksi. Lisäksi ne Invasion 1944 kartat lisättiin.
https://forums.bistudio.com/topic/19080 ... s/?page=26
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Invasion 1944 Terrains in Arma 3

Vaatii cup terrains ja I44 Objects

https://forums.bistudio.com/topic/20230 ... in-arma-3/

Image
Image

Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Vissiin RHS/ace päivitys on rikkonut vanilla MK6 mortarin, vika esiintyy vain NATO:n mortarissa. Kun laitat sen repuilla kasaan tai editorissa pistät sen peliin, se on kadonnut. Se toimi vielä perjantaina, maanantaina epävirallisissa huomattiin bugi. Ainakin indujen mortar toimii, uskon että opfor mortari myös.

Update: RHS USAF rikkoo mortarit: Nato MK6 mortar ja Nato pacific Mortarin.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

TERRAIN Teumess

Teumess is a fictional island, loosely based off of Mykonos, Greece. It is one of the Greek islands along Lemnos and Agios Efstratios (Altis and Stratis). It is a 10KmX10Km map (with 65.071 objects), split onto one main island and six smaller islands

https://forums.bistudio.com/topic/20239 ... e-teumess/
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =870872623

Image
Image
Image

To be added/Known issues
-Error pop up "No 3 ILS arrays assigned" can easily be ignored and moved on from, this is temporary and will be patched in a future update.
-Setting the airport as usable for auto-land and AI (Temporarily disabled).
Post Reply