R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by JoneKone »

Keneraali wrote:
Se että pystyy näkemään aivan helvetin hyvässä suoja-asemassa olevan vaunun umpimetsästä ei mielestäni ole millään tavalla hyvää. Oli millainen tutka tahansa oikeasti mutta pelissä muutenkin määrät ja laadut on mitä on...
Juu, ymmärrän perustelut. Samasta syystähän otetaan thermalit pois vanuista ja optiikat jv:ltä jottei yksi aselaji olisi liian dominoiva. Käsittääkseni tuossa kuitenkin pudotettiin molemmat Harrierit ja Harrierit ei tainnut ainakaan helpolla saada vaunutappiota? Itse seurasin spectasta kuinka yhden T-vaunun viereen (eli ohi) tiputettiin kaksi Mk82 ja ammuttiin yhtä rakettisarjaa ilman, että sille pahemmin olisi käynnyt. Eli siihen nähden niin balanssi on parempi kuin esim. RHS Apachen tapauksessa. Kieltämättä niin toi HUD:i auttaa ehkä hieman liikaa, mutta kuten todettu niin oikealla tehtävänsuunnittelulla niin senkin vaikutus saa varmasti balanssoitua.

Sinänsä ei mitään huolta kenellekään, noiden scriptierroreiden perusteella ja sitä myötä ko. modin saama stigma niin voisin arvailla, että vaikka modi korjattaisiin niin ei ikinä tule afi repoon...ever... Harmi sinänsä. RHS:n kautta tulee varmasti kaikki mahdolliset PAK-FA:t häivehävittäjät joiden rooli Armassa oikeasti voi kyseenalaista.

....ja eikös se chatissa valittaminen nyt muutenkaan kovin suositeltavaa ollut?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by Nummi »

Itse kyllä pidin harrierista. Jos siitä saataisiin tutka, TGP, ja nuo errorit pois niin 10/10.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by JoneKone »

Nummi wrote:Itse kyllä pidin harrierista. Jos siitä saataisiin tutka, TGP, ja nuo errorit pois niin 10/10.
Tai edes tutka oikeammaksi niin, että maata vasten lukee välillä vähän mitä sattuu tai että tiheässä metsikössä oleva vaunu ei ole niin kaukaa havaittavissa... :) Laittakaa Chairbornelle palautetta. Se onko sillä kiinnostusta korjailla on eri asia. :)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
raimo
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2014, 18:20

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by raimo »

JoneKone wrote:
Nummi wrote:Itse kyllä pidin harrierista. Jos siitä saataisiin tutka, TGP, ja nuo errorit pois niin 10/10.
Tai edes tutka oikeammaksi niin, että maata vasten lukee välillä vähän mitä sattuu tai että tiheässä metsikössä oleva vaunu ei ole niin kaukaa havaittavissa... :) Laittakaa Chairbornelle palautetta. Se onko sillä kiinnostusta korjailla on eri asia. :)
Tutka eikä hudi mielestäni näyttänyt teidän syvällä metsässä ollutta vaunua ollenkaan. Sain sen sieltä kyllä TGP thermalilla spotattua ja laitoin kartassa etäisyysmarkerin päälle johon oli sitten helppo tehdä isku.

Tällä igla määrällä pelotti kyllä lennellä kun iskun aikana on alttiina osumille. Enkä ole varma tuleeko iglasta varoitusta, jos istun TGP:n sisällä etsimässä kohteita. Yhdestä iglasta sain kun kävin vähän matalammalla pommittamassa vaunun ja vaikka olin kerennyt saada jo ihan hyvin etäisyyttä ennen laukaisua ei flaret pelastaneet osumalta. Näkyviä vaurioita en ottanut komponentteihin, mutta haavoitun ja kone taisi savuttaa. Kaksi osumaa varmaan riittää tiputtamaan.

Heittoistuimen ongelma taitaa johtua vain paskasta scriptistä. Jos paniikissa ejectaat hakkaamalla hotkeytä, kone ejectoi niin useasti, kun ejectiä kerkeää käyttää ennen poistumista koneesta, toimii myös editorissa näin.

Kone oli kuitenkin kaikin puolin hauska lentää ja kikkailla STOVL ominaisuuksilla. Käyttöä olisi vaikka tiedustelevana elementtinä vähäisellä aseistuksella tai jos vihollisella ei ole niin suurtaa määrää IT:tä, voisi thermalin poistolla tasoittaa menoa.
Spikey
Posts: 64
Joined: 24 Mar 2015, 23:13

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by Spikey »

Johtuivatko videossa ajassa 4:09 olevat disconnectit servusta vai modista? Itellä ilmoitti mustivirhettä ja peli kaatui. Luulin olevani ainoa, mutta tämä video kertoo, että monelle kävi samoin. Harrier iski noin 20m päähän juuri 10 sek ennen pelin kaatumista (olin blufor).

Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by Arska »

Spikey wrote:Johtuivatko videossa ajassa 4:09 olevat disconnectit servusta vai modista? Itellä ilmoitti mustivirhettä ja peli kaatui. Luulin olevani ainoa, mutta tämä video kertoo, että monelle kävi samoin. Harrier iski noin 20m päähän juuri 10 sek ennen pelin kaatumista (olin blufor).
Muistierroreita tuli lähes kaikille; tuskin johtuu modeista, sillä ongelmat jatku normirepolla
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by madreizka »

Oliko muistierrorit tätä luokkaa taas?

https://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?f=17&t=893
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
SpottedBill
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2013, 16:23
Contact:

Re: R3F & Harrier Testi | La 07.11 Klo 19.00!

Post by SpottedBill »

madreizka wrote:Oliko muistierrorit tätä luokkaa taas?

https://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?f=17&t=893
Jep, minulla kaatui molemmissa tehtävissä vastaavaan erroriin. Molemmilla kerroilla oli toistakymmentä muuta joilla peli myöskin oli kaatunut samanlaisen errorin saattelemana.
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
Post Reply