Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

User avatar
Blahh
Posts: 556
Joined: 17 May 2015, 14:12

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by Blahh »

Rooli: B1 "HAKA" KK-partion johtaja

Seuraavat kirjoitelmat ovat täysin minun henkilökohtaisia näkemyksiä lauantain eventistä, meidän peliporukan sisällä näkemyksiä oli erilaisia, mutta valtaosin positiivista. Omani edustaa ehkä sitä negatiivisinta prosenttia.

Yhteisöjen valmistautuminen, brieffin selkeys:

Brieffin kätköistä löytyi sääntö-osiosta, että koko kartta on käytännössä vapaata riistaa. En tiedä mitenkä nuo punaiset ja siniset viivat näkyivät IND-osapuolelle, mutta meille ne merkkasivat "Rykmentin tiedustelua" ja sitä kautta "suotuisinta" reittiä.

Voi olla, että tulkitsen nyt kuin piru raamattua, mutta säännöt eivät pakottaneet meitä nousemaan maihin siinä maailmanlopun rännissä. Näin kuitenkin tehtiin ja osa bravosta ihan ymmärrettävästi rantautui vähän eri paikassa. Otettiin kuitenkin 100-200m ennen rantaa RPG 01:n eteen.
Jos tästä rännistä nyt oli pakko mennä, niin olkoon se ensi kerralla sitten rykmentin KÄSKY.

Kiitokset paavolle K10 suunnitelmasta, vaikka powerpointit vielä tulevatkin joku päivä kaatamaan sotilasorganisaation, oli tässä mukavaa fiilistä. Riittävän paskat "UAV" kuvat ja realistiset tilannearviot toivat fiilistä.

Balanssi ja tehtävän idea kokonaisuudessaan

Oma käsitykseni on, että tehtävä rakennettiin sen perusteella, että viime eventin jälkeen tiedettiin varautua siihen, että 48MI ei saa liikkeelle tarpeeksi porukkaa 1:1 settiin. Tavoitteeksi asetettiin tämä 50 pelaajaa vastapuolelle.
Tämä tavoite sitten junaili hyvin pitkälle tehtävän kokonaisuutta. Kertoo meinaan aika paljon, että meidän piti 80 pelaajalla nousta maihin ja vastaanottaa GRADi tulta.

Tämä maihinnousu ei ainakaan itselle iskenyt sitten yhtään.Oma mustavalkoinen näkökulma sanelee, että tämä järjestettiin vain sen takia, että AFIlaisia niitettäisiin mahdollisimman paljon rannalle ja tämä loisi sitten sitä kuuluisaa balanssia. Sen takia ainakin itsellä v-käyrä kohosi respalla, koska tuntui siltä, että omat kortit oli pelattu jo ennen tehtävän alkua.

Tästä päästään sitten respallisiin tehtäviin. Viime VT5 pohjaisessa eventissä pelattiin ilman respoja ja fiilis oli ainakin itsellä ihan eri luokkaa. Respat luovat sellaista hälläväliä-asennetta. Sen sijaan että tekisin nyt järkevästi, voin koittaa jotain aivan päätöntä, koska 20min sisään olen taas rannalla. Kannatan ideaa ei respallisista tehtävistä, jotka ovat kytköksissä toisiinsa edellisen tehtävän tappioihin/tulokseen.

GRADia pelättiin ihan pirusti ja suunnitelman jatkuva liike nojautui vahvasti tähän pelkoon. Kuitenkaan mitään äärimmäistä tulihelvettiä ei aiheutunut ja väitän että suurempia tappioita on tullut Kuikin mortarikeskityksistä. Toisin sanottuna GRADi ei ollut millään tasolla OP.

AFIlla oli taas oltavat jotkut vehkeet millä tulla maihin. Tätä varten arpoutui 4x BTR80 ja 4xBTR80A. Olisi voinut olla suoraan 8x BTR80, tuo A-version konetykki on hyvin aluevaikutteinen ase ja oikein käytettynä todella murhaava. Kahdeksassa APCssa on paljon, lähinnä kertasingoilla varustautuneelle viholliselle, purtavaa, niin vielä vähän oltaisiin voitu tulla vastaan.

Itse tehtävän eteneminen

Ennen rantautumista B01 otti RPG-tulta. Tästä huolimatta jatkettiin samaa linjaa kohti käskettyä rantautumispaikkaa. Rannalla jalkautettiin omasta mielestä turhankin aikaisin sinkojen pelossa. Koko ryhmä oli välittömästi taistelukosketuksessa vihollisryhmän ja KRKKn kanssa. Homman viimeisteli vielä käsittääkseni GRADin isku. Käytännössä yhtä miestä lukuunottamatta B1 pyyhittiin kartalta ja sama kohtalo koski suurta osaa Bravo-joukkuetta.

Alphan taisteluista ei ollut MITÄÄN tietoa ennen tahatonta/tahallista mutta turhaa viestiä globalilla jossa kerrottiin IND osapuolen menettäneen ranta. Aika rauhallisin mielin tuli noustua kopteriin tämän jälkeen.

LZ:lta lähti sitten hyvin sekalainen A/B-joukkueiden rivi puskemaan kohti vihollista. Kontaktin vähyys yllätti ja löydettiin itsemme aika nopeasti "Peltihallin" metsiköstä. Tämän jälkeen seurasi hajanaista kontaktia, oman vaunun tuhoutuminen sekä yksi taistelija haavoittui CML DayZ-miehen toimesta.
Omat rivit koottiin ja sitten seurasi sellaista "menkää tuonne, eikun menkää tuonne, menkääs sittenkin tuonne" lopulta löysimme itsemme tavoite2n länsipuolelta mistä onnistuneesti vyörytettiin sen eteläpuolella sijainnut harju.

Tästä seurasikin sitten AFIn peleistä tuttu "Mitä tehdä kun vihollinen on lyöty, mutta kaikki adrenaliinihuuruissaan haluaa tappaa jokaisen liikkujan" aka. Blue-on-Blue. Nyt ei ollut edes ACREa mitä syyttää, mutta silti komppania/joukkuetason johtamisessa jokin oli pielessä, kun ei informaatio omien joukkojen sijainnista kulkenut tarpeeksi nopeasti.

Totta kai minä katselen siihen suuntaan mistä minua ammutaan, mutta koska pystyn PÄÄTTELEMÄÄN kuka on vihollista, niin en vastaa tuleen. Sen PITÄISI viestittää siihen ampuvaan joukkoon, että ehkä ei ollakkaan vihollisia. Onneksi ei otettu pahemmin tappioita, tai olisi alkanut ihan oikeasti v-tuttamaan.

Lopuksi

Kiitos kuitenkin AFIn järjestäjille ja osallistuneille.

Vähän olen pettynyt ettei vastapuoli saanut kaikkia slottejansa täyteen. En kuitenkaan millään tasolla tarkoita, että tämä olisi Naeharin syy. Meille varmasti passaa hyvin, että Team CML jättää tulevat eventit väliin. Kiitoksia hyvästä vastuksesta.
Last edited by Blahh on 05 Oct 2015, 16:36, edited 2 times in total.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by Aspirant »

Blahh wrote:...
Arvostan, että toit kokemuksesi esille juuri sellaisena kuin sen itse koit. Oli muuten lisäksi hyvä kirjoitus.

Minusta asioiden päälle ei tarvitse turhaan laittaa kiloa tomusokeria, jotta se maistuisi kaikille.
Kunhan ei tee kuten ilee ja laita turhaan kiloa ylimääräistä paskaa asian päälle.

Allekirjoitan kanssasi sen, että respawn tehtävät ovat epämielekkäitä juuri sen takia, että ne voi vetää hälläväliä asenteella.

Respect.
Naehar
Posts: 42
Joined: 25 May 2015, 18:40

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by Naehar »

Unohdin vielä lisätä että Taskforce Razorin oli määrä tuoda loput täyttämään tyhjät paikat mutta jokainen osallistuja heiltä jättivät kokonaan tulematta viime minuutilla (juuri kun slottaus vaihe alkoi).
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

Mielenkiintoinen tapahtuma, jossa selkeät tavoitteet ja "puskekaa päälle itsenäisesti" korostuivat ainakin B4 ryhmänjohtajana. Omaa ryhmää en enää kertaakaa alun jälkeen saanut kokonaisuudessaan kasaan, mutta silti homma eteni pikkuhiljaa ja lopulta lopun "täysillä päälle" toimintaan.

Tuossa maihinnousu-keississä kävi kuten pelkäsin jo ennen peliä, kun testikäynnistyksessä kävin katsomassa tehtävää. Eripuraa toteutuksesta.

Kun tehtävään tutustui, tuli käsitys, että mitään rajoja ei ole, ranta-alueena tulisi vallata (tosin ei millä keinolla) kuten myös sinisten viivojen välinen alue pääpiirteittäin. Komppanian omassa käskyssä maihinnousu oli käsketty sitten tälle punaiselle alueelle. Tätä miettiessä päädyin siihen, että jos ensimmäinen maihinnousu epäonnistuu, en ainakaan lähtisi enää vaunuilla uudestaan syöksymään rantaan, vaan tilaisin hekokyydityksen jonnekin sisämaahan sinisten alueiden sisälle/ulkopuolelle ja maa-operaationa ottaisin ranta-alueen haltuuni ja vasta myöhemmin toisi uudet BTR:t eturintamaan.

No tehtävään lähdettiin ja ranta alkoi siintämään. Huomasin rannan olevan sopivaa maastoa vaunuille ennen varsinaista valtausaluetta ja se johti sopivasti juuri ensimmäisen tavoitekukkulan juurelle, joten ei muuta kuin maihin ja suuremmalla nopeudella vihollisen iholle kiinni. Vasta pelin jälkeen kuulin, että vastapuolelta ei oltu tyytyväisiä tähän peliliikkeeseen. Pahoitteluni tästä, en ollut sisäistänyt tehtävän ideaa ja rannan viivaa tiukkana rajana. Muut kaksi Bravon vaunua vain seurasivat omaa esimerkkiäni, enkä missään vaiheessa pyytänyt lupaa/ilmoittanut rantautumispaikan muuttamisesta B10:lle.

Tiedä sitten miten olisi käynyt, jos kaikki Bravon vehkeet olisivat tulleetkin 100-200m pohjoisemmasta kuin nyt, olisiko koko joukkue tuhoutunut puolikkaan sijaan? Tosin tästä huolimatta ranta saatiin haltuun yllättävän vähällä laukaustenvaihdolla.

Mutta siistiä oli ja mieluusti näen jatkossakin MI48 eventtejä, jopa yhteisCOOPina, jossa voitaisiin hiukan sotkea ryhmiä kieliosaamisen mukaan. Näkisi MI48 pojat laajemmin meidän tapaa suunnitella ja toteuttaa hommia sekä me heidän.

-B4 ryhmänjohtaja
User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by S.M.F. »

Kiitokset eventin järjestäjille, Paavolle hienosta suunnitelmasta sekä kaikille osallistujille. Itse nautin todella paljon tästä eventistä.

Harmi että vastapuolella jäi puuttumaan pelaajia. Rantautuminen oli hieno, eikä itseä ainakaan haitannut tieto, että siinä olisi voinut käydä tosi huonosti. Harmi, että pienten sääntötulkintojen takia parit BTR:t rantautuivat väärästä paikasta joka aiheutti närää vastapuolella.

Respa toimi tällä kertaa hyvin, ehkä parhaiten kaikista respallisista eventeistä. Näin sen pitää mennäkin, ettei tule niitä sekalaisia joukkoja, jotka harhailee pitkin karttaa etsien omia (+tukkien ryhmän lyhyen kanavan ku kysellään sijainteja yms.). Ainakin A1 sai omat täydennyksensä heti mukaan omaan porukkaan ja päästiin jatkamaan toimintaa. Vielä kun saataisiin respakopterit tiputtamaan ammuslaatikon, jotta hengissä olevat taistelijat saisivat täydentää ammuksia.

En tiedä mitä ois vastapuoli tykännyt jos oltaisiin tuotu uusi satsi btr:iä taisteluun rantautumisen jälkeen.

A1 RJ:
Ryhmä toimi tosi hienosti ja pidimme liikettä yllä, kuten Paavon suunnitelma oli. Rantautuminen onnistui pienien suunnistun häikkien jälkeen hyvin (liian monta johtajaa vaunulla ajajalle). Harmi että itsellä sekä koko omalla ryhmällä ei ollut silmiä ulos, koska komensin kaikki vaunuun sisälle. Ainoat tappiot rannalla oli, BTR:n ajaja ja itse vaunu. Saimme hyvin ensimmäisen tavoitteemme haltuun, josta jatkoimme seuraavalle tavoitteelle. Otimme tavoite kakkosen haltuun ja pystyimme Alpha joukkuueen voimin turvaamaan KP A, johon sitten ensimmäinen täydennyskuljetus saatiin.

Tästä sitten lähdimme siirtymään kohti Itärakennusta, jonka saimmekin ilman vastarintaa haltuun. Ehdimme juuri ennen Gradi iskua ottaa hieman irti ja selvisimme ilmeisesti vain yhdellä tappiolla. Jatkoimme Alpha joukkueen kanssa kohti Peltihallia jonka saimme suht. helposti haltuun. Tosin tässä vaiheessa ryhmästä oli jäljellä enää 1+4, ja heti kun Peltihalli oli hallussa siihen iski Grad, joka tappoi kaikki muut paitsi minut. Otin irti LZ Z:lle jonne jäin odottelemaan täydennyksiä.

Kun täydennykset saapuivat, lähdimme hyökäämään kohti secondary objectivea. Alpha joukkue oli jo aiemmin jaettu kahteen puolijoukkueeseen (Tonto A1,A2 - Aspirant A3,A4). Tässä vaiheessa minun tilanne tieto oli, että hyökkäämme kärjessä oikealla A2:n kanssa ja A3,A4 tulee vasemmalla sinisen viivan tietämillä. Meitä tulitettiin vähän sieltä ja täältä kun hyökkäsimme 2nd objectiven pohjoispuolen kukkulan reunalle. Pääsimme kukkulan reunalle asemiin ja minulle kerrottiin radiossa, että meitä ammutaan eastin konteilta. Ammuskeltiin sitten sinne päin ja itse ammuin vielä muutamat rpg:n OG:t ja jonku muun savun läpi (sori A3). Tässä vaiheessa olisi varmaan ollut ihan hyvä jos A3 ja A4 olisivat olleet samalla pitkällä niin olisimme saattaneet saada tiedon, että siellä on omia.

Sitten viimeinen silaus ja 2nd objective hallussa. Se olikin sitten melkoista tulitaistelua viimeiset 10-15min ja en ihmettele yhtään jos tuli blu-on-blu.

+ Rantautuminen (sota on helvettiä)
+ Suunnitelma
+ Respan toimiminen vrt. Finnkampen (ehkä silti vielä kallistun kahteen tehtävään, joissa jälkimmäisen alku määrittyy ekan tuloksesta, tosin tehtävän tekijöille ja johtajille paljon lisää tekemistä)
+ Taisteluiden määrä koko tehtävän ajan
+ Liike pysyi lähes koko ajan
+ TFR (ai sitä ihanuutta kun ei tarvinnut säätää ja jännittää radion kanssa)

- Pienet sääntötulkinnat
- Alphan jakaminen puolijoukkueiksi
- Hieman olisin kaivannut markkereita karttaan, jolla nimetty muutama selkeä maastonkohta (oma sijainti + muiden ryhmien sijaintien ilmoittaminen tehokkaampaa)
- Eventti viikkopelipäivänä (ehkä tähän ois ehtiny ottaa pienet lämpimät, jos ois pelattu yks tehtävä omalla porukalla alk. 18:00)
- Aina löytyy dayzramboja

ps. Onko muuten testattu aiheuttaako Gradit fps:n tippumista, kun tuhoaa taloja ympäri karttaa? Ainakin ennen oli A2:ssa jos gradeilla tuhosi jonkun kaupungin niin se vaikutti kaikkien fps:ään vaikka oli kuinka kaukana kaupungista. Tuntui vaan että puolivälin jälkeen oli fps melko huono vrt. tehtävän alku.
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by S.M.F. »

Itselle ei edellisestä yhteiscoopista jäänyt muuta mieleen ku jatkuva odottaminen ja tulitaistelujen vähyys. Tosin johtaminen ei ollut meidän vastuulla siinä eventissä.
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by Tuntematon »

Itse pidän paljon enemmän Respa tehtävistä. Se laskee vähän sitä vitutuksen määrä jos kuolee ja tietää että pääsee vielä mähinään mukaan. Siinä myös pääsee paljon enemmän itse pelaan kun ei tarvitse odotella aina uutta briiffiä ja sisäistää tehtävän ideaa jne. Ja mielestäni se on vain asenne kysymys jos ottaa tuo hälläväliä asenteen kun on respa.

Toiseskseen en ymmärrä tätä suurta itkua siitä että nyt muutama vaunu tuli parisataa metriä erikohdasta maihin kun AAR katsellen niin se ei olisi paljoa lopputulosta muuttanut. Päin vastoin oltaisiin saatu siihen NS. oikeaan maihinnousu pisteeseen enemmän tulivoimaa ja väkeä niin oltaisiin voitu jopa putsata ranta paljon tehokkaammin. Ja Jontti teki ihan oikein että koitti viedä ryhmänsä turvallisinta reittiä rantaan. Sekä itse käsitin että siniset rajat oli lähinnä sääntönä että suunnitelma pitää tehdä tälle alueelle mutta salli kuitenkin tilanteen mukaan ylittää viivat jos maasto oli sielä edullisempaa tai vihollista siellä liikkunut. Tätä rajaus tapaa voisi käyttää enemmän myös ihan viikkopeleissä

Mutta taas. Onhan sitä itkua vähän meidänpuolelta tullut kun vastapuolella oli vähän näitä CML Dayz miehiä jotka sekotti pakkaa ihan täysin. Ainakin meidän ryhmä luuli tämän yhden kyseisen herran takia että omat ampuu takaa ja itse huusin hoodaille että sano nyt vittu sinne radioon etteivät ammu meitä.

Joten lopputulos on se että molemmat puolet teki toisen mielestä jotain väärin mutta en usko että se pilasi kenenkään peli ihan täysin. Itseäni ainakin kuumotti kun en uskaltanut apua takaisin kun luulin et omat ampuu ja samalla jouduin kantaan ja suojeleen Jonekonetta kun se oli vieressä tajuttomana :lol:

Tehtävän balanssista sen verran oma mielipide että jos tämä olisi ollut AFI vs AFI(tai joku muu näistä lähiaikoina olleista porukoista) Niin oltais varmaan otettu pataan paljon pahemmin. ( ei millään pahalla 48MI kohtaan ). Kuten jo muut sitä maininnut että kaikilla oli kauhee pelko perseessä tän gradin takia että vittu me kuollaan kaikki ja et mitä me sitten tehään kun eka aalto epäonnistuu. Sekä nillä on kauheesti niitä staattisia KRKK ja M2 et ne suolaa ne petterit jo niillä sinne merelle/rantaan. Mutta tietenkin asiat varmaan olis ollu vähän erilailla jos vastassa olisi ollut se täys määrä väkeä kun nyt uupui sen 10 miestä vastapuolelta?

Meillä B1 oikeastaan otettiin vaan kerran kunnolla vihollis tulta niskaan ja sekin oli kun noustiin maihin ekaa kertaa. Sen jälkeen oli vaan enemmän tätä pientä tulta satunnaisesti ja niin että ympärillä kuunteli vaan kun jollain toisella porukalla oli kontakti. Mutta itselläni riitti kuitenkin vähän tekemistä kun huutelin randomeja käskyjä siniselle partiolle (ruoste,jonekone) ja en tiedä kuinka paljon te tykkäsitte siitä että annoin/pakotin teidät toimimaan aika vapaasti oman fiiliksen ja tilanteen mukaan. Ja ihan hyvin se tais senkin jälkeen mennä kun oliko se nyt B2 rippeet liitty meihin ja sininen partio vähän paisui ja en sitä ihan heti tajunnut, noh hyvin kaikki osas toimia ja oli hieno hyökkäys meiltä sinne viimeselle bunkkerille.
taisin lainata Kärjen sanoja ja huusin pojille että Tää näyttää hyvälle AARssä[+] Spoiler
Kuvassa siis randomi bummeri välissä ja Haka muodostelma 42
Image
Kortonki
Posts: 94
Joined: 12 Aug 2015, 16:42

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by Kortonki »

Olinpahan tällä kertaa komppanian varapäällikkönä paavon kanssa. Pääasiallisena hommana nimenomaan resparallin ja huoltokuljetusten hierominen.

Vähän tieten kuumotti kun viikkopelien ryhmänjohtokerrat lasketaan 2 käden sormilla ja ja joukkueen johto/varajohtokerrat yhden käden sormilla. Mutta tekipä mieli kokeilla, kun harvemmin pääsee komppanian kokoisia pelejä kokemaan tuolta sikariportaasta käsin. ;)

Täydennysukkojen toimittamiseen hierottu suunnitelma lähti osittain romukoppaan kun tulikin tieto joukkueen varajohtajilla olekkaan pitkää radiota. Tarkoitus oli heidät nakittaa koordinoimaan ukkojen toimitus rintamalle kokoontumispisteiltä. Tämä siksi, ettei ryhmänjohtajien tai joukkueenjohtajien tarvitsisi noiden kanssa hieroa vaan voisivat keskittyä siellä etulinjassa itse taistelun johtamiseen. Pahin skenaario, eli se että MI48 näkee laskeutuvan kopterin kaukaa ja moukaroi LZ:n GRADeilla, ei onneksi toteutunut. Siksi kokoontumispaikat ja LZ:t eri paikkaan jotta ukot lähtis kopterista liikkeelle.

Noh, näköjään homma lähti siitä huolimatta rullaamaan hyvin kun saatiin eka kopteri ilmaan. Ukot käsittääkseni pääsi ehjänä perille ja oikeaan porukkaan. Hyvältähän se jälkeenpäin tuntuu kun sai suunnitelman toimimaan ja toimitettiin ukot suht saumattomasti takas kentälle. :) Vähän tieten harmitti että jäi se eeppinen maihinnouse näkemättä...

Propsit vielä lentäjille ettei havereita sattunut, ei ole meinaan mitään helpointa maastoa laskeutua tuolla Cariboulla! Hyvin toimittu myös siellä respa-alueella että saatiin oikeat ukot oikeaan paikkaan. Propsit myös paavolle suunnitelmasta, jossa täytyi valita huonoista vaihtoehdoista se vähiten huonoin.

Tehtävän ongelmakohtia:

- Vähemmillä radioilla pelailu on hyvää vaihtelua, mutta väärä paikka kokeilla näitä on isommat eventit jossa muutenkin paketin kasassa pitäminen on vaikeampaa
- Huoltoajoneuvoja ei pystynytkään kuljettamaan kopterilla
- Aikaisemmin mainitut epäselvät sääntökohdat...

-K15
Naehar
Posts: 42
Joined: 25 May 2015, 18:40

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by Naehar »

Pakko mainita GRAD vs LZ, aina kun päätitte näyttäytyä helikopterissa meidän 15 oli kuollut ja itse olin tekemässä muuta :D Eli hyvä tuuri siinä!
DarkSim
Posts: 66
Joined: 28 Mar 2015, 21:01

Re: Operation Breach | 48MI & AFI TVT 130 | La 3.10.2015 klo 20.30

Post by DarkSim »

Naehar wrote:
[snip]
Ehkä 48mi voisi tehdä tehtävän seuraavaan tapahtumaan?
Post Reply