Syyskauden avajaiset ke 16.9. klo 19.00 | Suuri TVT-tapahtuma

User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: Syyskauden avajaiset ke 16.9. klo 19.00 | Suuri TVT-tapahtuma

Post by S.M.F. »

Miten ois uusinta yritys lauantain viikkopeleihin? Hieman tiedotusta (steam viestillä muistutus) lisää etenkin repon päivittämiseen 17-18 aikaan jotta olis porukalla valmiina hyvissä ajoin.

Porukka tuntui tällä kertaa valuvan tessuun vasta 18:45 aikoihin. Arvatenkin myös samaan aikaan lyötiin play with dicks päälle samaan aikaan.

Itse päivitin eka kerran n. 15 aikoihin ja sitte vielä jotain 18:15 aikaan päivitin viimeisimmän kerran eikä ongelmia.
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Syyskauden avajaiset ke 16.9. klo 19.00 | Suuri TVT-tapahtuma

Post by JoneKone »

SpottedBill wrote:Valitettava takaisku. Pahoittelut, ettei pelit onnistuneet.
Ei haittaa! Kiitos järkkäilystä taas kerran koko poppoolle! Komppaan smf:ää ja ehdotan Lauantaille uusintayritystä?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Ryge
Posts: 83
Joined: 28 Aug 2015, 18:22
Contact:

Re: Syyskauden avajaiset ke 16.9. klo 19.00 | Suuri TVT-tapahtuma

Post by Ryge »

Kiitokset järjestäjille ja muille!

Näin ensikertalaisen näkökulmasta sattui vähän huono päivä, mutta onneksi olin jo himokkaasti päivitellyt repot ja muut ajoissa, niin itse joinaaminen sujui ongelmitta. Kahteen ensimmäiseen tehtävään osallistuin ja yleisesti meiningistä ja toiminnasta jäi todella positiivinen kuva ja ekassa tehtävässä tulikin kiitettävästi vauhtia ja vaarallisia tilanteita (toisessa se villi abrams sitten sahasi ensi töikseen minulta kk:lla puoli päätä pois, mutta mitäs kuikuilin sieltä kiven takaa ;) oma vika). kiitokset erityisesti KRKI:n taistelijoille jotka meitä uusia opastivat.

Nähdäämpä taistelukentillä herrasmiehet.
Post Reply