ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post Reply
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Nummi »

Viikkopeleissä Lauantaina 13.06 pelataan TFR:n sijaan ACRE2:sella. Radiomodi siis vaihtuu testinä!

Linkistä löytyvästä aloituspostauksesta näkee oletuskeybindit modiin, ja ohessa vielä linkki ACRE2:n wikiin.
ACRE2 WIKI
Käykääpä katsomassa ainakin oletusbindit ja lukaisemassa vähän siitä, mitä ACRE2 lisää peliin, jos ette vielä sitä tiedä.
Modi lisätään repoon pikaisesti keskiviikon viikkopelejen jälkeen, oletettavasti torstaina. Latailkaa repon päivitys hyvissä ajoin ja käykää kokeilemassa radioita valmisteluna lauantaille!

Lauantain pelien jälkeen keharit kuuntelevat yleistä palautetta ihmisten kokemuksista ACRE2:n kanssa. Tarkoituksena on samaan syssyyn ACE3:n kanssa harkita ACRE2:n lisäämistä repoon, nyt kun korjattavien tehtävien määrä on vielä alhainen.


UUSINTA! KE 17.06.2015

Keskiviikkonakin pelataan ACRE2:lla jotta saadaan kerättyä lisää mielipiteitä modista! Kahdessa illan tehtävässä mukana myös Advanced Medical!

Lukekaa täältä lisää Advanced Medical:n käytöstä.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Nummi »

Tähän vielä ACRE2:n mainostettu featurelist lisäyksenä niille, jotka eivät jaksa wikiä lukea.
- Provides realistic sounding radio and direct voice communications for ArmA3
- Signal loss and degradation is done using REAL WORLD ITU Terrain loss modeling and signal propagation techniques. We model -everything from mapping terrain and creating loss maps to the antenna's, power and frequencies of the radios
- 'Regular' talking can travel over 100 meters in ideal terrain
- Direct speaking occlusion, buildings and objects block your voice
- AI direct speaking detection; AI can also hear you talking and alert to you
- All radios are modeled and SIMULATED to their real world counterparts
- Easy to use, only a few buttons are required to play
- Babel feature & Radio configurations allows for immersive TVT and brings radios/communication in as a gameplay mechanic
- Extensive and documented API and example set for easy use
- Template setups for milsim community operations
- All vehicles have realistic attenuation, meaning different positions hear inside/outside differently.
- Vehicle intercom system; Vehicles with intercoms automatically have crew communicate with them
- In-game speakers; you can put your radio on 'speaker' mode and everyone can listen. If you drop the radio, it keeps playing!
- Multiple Push-To-Talk keys, for assigning different radios to different hotkeys
- Preset naming and descriptions for radios that support it. Includes name showing in hints
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Aspirant »

Onko ajoneuvoradiot jo lisätty?

olen ollut siinä ymmärryksessä ettei niitä vielä ole = mäkisessä/vuoristoisessa maastossa on vaikea pitää yhteyttä kun ei pysty käyttämään ajoneuvoja vahvistimina tai niiden tehokasta radiota. (puhumattakaan mistään fixed wing - jv välisestä kommunikoinnista ps. pilootti ehkä arvostaa enemmän laskuvarjoa kuin reppuradiota)
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Keneraali »

Lentokone tehtäviäkin on niin paljon että ongelma on täysi gamebreaker....

Mikäli laskuvarjoa tarvii niin jokin on aika pahasti pielessä jo siinä vaiheessa. Pilotin panos jalkamiehenä ei voi olla vaikuttava seikka.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Nummi »

Aspirant wrote:Onko ajoneuvoradiot jo lisätty?

olen ollut siinä ymmärryksessä ettei niitä vielä ole = mäkisessä/vuoristoisessa maastossa on vaikea pitää yhteyttä kun ei pysty käyttämään ajoneuvoja vahvistimina tai niiden tehokasta radiota. (puhumattakaan mistään fixed wing - jv välisestä kommunikoinnista ps. pilootti ehkä arvostaa enemmän laskuvarjoa kuin reppuradiota)
Manpack PRC 117F on pelissä, vaikkakin WIP. Mikään ACRE2:n radio ei tällä hetkellä pysty selviämään pitkän kantaman välissä olevista vuorista, jos sitä tarkoitat.
Tämän terrainin takia heikentämisen saa tosin moduulista pois päältä, joten tehtäväntekijä voi itse muokata asetukset tehtäväänsä sopivaksi.
Harvoissa AFI:n tehtävissä tulisi 117F:llä keskustelulla ongelmia, ellei sitten Altiksen luoteisosissa komppaniatason mähinässä.

Ohessa vielä linkki wikiin vaikka sen jo kerran linkkasin... http://gitlab.idi-systems.com/idi-syste ... c-concepts
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Nummi »

Keneraali wrote:Lentokone tehtäviäkin on niin paljon että ongelma on täysi gamebreaker....

Mikäli laskuvarjoa tarvii niin jokin on aika pahasti pielessä jo siinä vaiheessa. Pilotin panos jalkamiehenä ei voi olla vaikuttava seikka.
Tällä hetkellä harkitaan tämän lisäämistä repoon. http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ackonChest
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Scottz »

- Babel feature & Radio configurations allows for immersive TVT and brings radios/communication in as a gameplay mechanic
Tarkoittaako tämä sitä, että vaikka vihollisen radion haltuunsa saanut vastaanottaja ymmärtäisikin oikeasti puhuttua kieltä, voidaan se tehtäväntekijän toimesta muuttaa siansaksaksi?
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Nummi »

Scottz wrote:
- Babel feature & Radio configurations allows for immersive TVT and brings radios/communication in as a gameplay mechanic
Tarkoittaako tämä sitä, että vaikka vihollisen radion haltuunsa saanut vastaanottaja ymmärtäisikin oikeasti puhuttua kieltä, voidaan se tehtäväntekijän toimesta muuttaa siansaksaksi?
ACRE2 muuttaa sen itsestään siansaksaksi. On mahdollista osoittaa muutama pelaaja Tulkiksi esim. TVT:ssä. Nämä tulkit osaavat puhua vastapuolen "kieltä" eli heillä tämä Babel ominaisuus on pois käytöstä.

Babel ominaisuus on helppo laittaa päälle ja pois moduulilla editorissa.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Aspirant »

Ette vielä vastannu kysymykseeni, että onko ajoneuvoissa radioita tällä hetkellä?
Ilmeisesti ei? siis jokaiselle assetti henkilölle tulisi lisätä oma reppuradio, joka on WIP tilassa...?

Eikö voitaisi odottaa ACRE2 testien kanssa että saavat valmiit pitkänmatkan - + ajoneuvo -radiot?
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015

Post by Nummi »

Aspirant wrote:Ette vielä vastannu kysymykseeni, että onko ajoneuvoissa radioita tällä hetkellä?
Ilmeisesti ei? siis jokaiselle assetti henkilölle tulisi lisätä oma reppuradio, joka on WIP tilassa...?

Eikö voitaisi odottaa ACRE2 testien kanssa että saavat valmiit pitkänmatkan - + ajoneuvo -radiot?
Jos olet valmis korjaamaan ja tarkastamaan ne 40-80 tehtävää mitä tehdään TFR:lle siinä ajassa, ilomielin lykkään testaamista.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Post Reply