ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Tikka »

DarkSim wrote:Peli valittaa RHS modista kun yrittää ottaa yhteyden eventti servulle ton event repon kautta.
Korjattu.
MakaZan
Posts: 84
Joined: 01 Feb 2014, 13:47

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by MakaZan »

Havaittuja vikoja:

- vaunun pitkä radio toisinaan kuului ja toisinaan ei kuulunut ajajan paikalle
- vaunun kääntäminen oli hirveätä pätkimistä (ajajalla tuntui olevan parkinsonin tauti tai jotain)
- vaunun pakki verrattaen ihan vitun hidas...
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Tuntematon »

-Tokassa tehtävässä en pystynyt laittamaan itselleni bandagea ja morffiinia. Oma kuitenkin pystyi laittamaan jonkajälkeen heti itsekkin pystyin taas laittaan.

-Heti kun suurempi tulitus alkoi niin tuli suuria FPS droppeja.
User avatar
Dowly
Posts: 110
Joined: 22 Dec 2013, 21:02
Location: Varkaus

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Dowly »

Epi käytettäväksi kaikille, olit lämäri tai AT mies.
Image
Image[url=steam://friends/add/76561197989943798]Image[/url]
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Keneraali »

Toinen tehtävä, alue muuten hyvä mutta rauniot.....hohhoijaa.

Hyvänkokoisen kylän verran rakennuksia, alueelle hukkuu helposti joukkue jos toinenkin. Ei näy kartassa, millä helvetillä sinne pitäisi ilmatukea/epäsuoraa pyytää? Tuollaiselle kohteelle pitäisi saada sellainen mattopommitus ettei siellä voisi olla...
User avatar
Penoxi
Posts: 29
Joined: 13 Mar 2015, 16:25

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Penoxi »

Havaittua:

- nallepan vaunun ammukset TVT77_Battle_of_palmyra:n alussa (AAR 00:11:13) 3R asemiin eivät tuottaneet minkäänlaista vahinkoa, vaikka iskemä oli n. 5m päässä. Samanlainen tilanne uudestaan paria minutia myöhemmin (AAR 00:32:46). Kummallakaan kerralla ei tullut fragmenttejä.
- Squadiin liittyminen ei tullut näkyviin interaction menusta muutamalle ryhmäläiselle; vaati avaamisen useampaan otteeseen. Liittyykö geariscriptan looppaamiseen vai unittien kiinnepisteisiin..?
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Temppa »

Joo, tehtävässä halusin testata paljonko lagaa jos rakentaa koko kaupungin editoris. Sekä halusin nähdä kuinka op a10 on kun niitä ei kukaan laita tvt peleihin. Samalla nähtiin igla/shilka vaikutus. Jotain outoa oli civilian scriptis, ei toiminut kunnolla. Voi kun saataisiin lop pack tänne niin ei tarvisi kikkailla. Tehtävä oli alun perin tehty takistaniin mutta viime tingassa se muunnettiin altikselle.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by Tonto- »

Pojot niistä raunioista. Karttamarkkereita jäi kaipaamaan, mutta muuten todella hyvän näköistä. :D
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
ilee
Posts: 268
Joined: 31 Aug 2013, 19:20

Re: ACE3 -testieventti #2 | TVT | Lauantaina 6.6.2015 klo. 19:00

Post by ilee »

1. Tehtävä
Rage : DDD

2. Tehtävä
Rauniot oli juuri oikean kokoiset. Yhtään pienempi raunio alue olisi ollut liian pieni. Ainoa miinus oli että ne ei näkynyt kartassa mutta oon joskus nähnyt että noita on saatu näkymään karttaan että joku kikka siihen vissiin on. Balanssi oli ainakin minun näkökulmasta muutenkin aika hyvin kohallaan.

Ei ollut enää samanlaisia fps droppeja tulitaistelussa kuin bornholmissa mutta ilmeisesti joillakin sitä esiintyi edelleen.

Tankkien ammusten fragmentaatio kusi ihan selvästi. Minuakin ammuttiin ihan viereen eikä siitä tullut mitään vaikutusta. Lisäksi ACE selvästi teki jotain niille tankeille koska ne aina liikkuessa ja varsinkin kääntyessä torni pysyi paikallaan mutta muu runko pyöri ihan hervottomasti ympyrää. Ei ne ennen ole tuollaista tehnyt.

3. Tehtävä
Mahtava tehtävä. Tilanne oli kaoottinen ja vihollisesta ei mitään tietoa. Lopuksi nähtiin AAR:stä miten yksi mortari isku joka tilattiin mäelle missä ehkä on vihollista tappoi puolet vihollisen tiimistä.

Ei mitään ongelmia modien kanssa muuta kuin RHS underbarrel flaret ei valaissut tasan mitään.
Image Image
Post Reply