Page 2 of 4

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 11:36
by madreizka
Ottiko kukaan videota eventistä?

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 12:03
by Nummi
madreizka wrote:Ottiko kukaan videota eventistä?
Renderöityy.

Toinen tehtävä oli omalle koneelle niin kova pala purtavaksi, etten uskaltanut kokeilla nauhoituksen päälle laittamista. :D Ensimmäisestä ja toisesta tehtävästä tulee videota.

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 12:07
by madreizka
Mulla kanssa upposi siinä Zarosin kaupungissa fps jostain syystä, vaikka muuten on pyörinyt isommat koopitkin hyvin.
Mistä lie johtuu, ehkä siellä oli gradia ja mortaria ilma sakeana.

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 12:22
by Nummi
madreizka wrote:Mulla kanssa upposi siinä Zarosin kaupungissa fps jostain syystä, vaikka muuten on pyörinyt isommat koopitkin hyvin.
Mistä lie johtuu, ehkä siellä oli gradia ja mortaria ilma sakeana.
Veikkaan että RHS-assettien suuri määrä yhdistettynä suureen pelaajamäärään.

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 15:36
by Konzig
Suorituskykyyn liittyen...

En tiedä asiasta sen enempää, mutta bongasin uusimman Dslyecxi:n videon kommenteista kysymyksen:

"You guys don't use DragonFyre or L_ES mod? Those mods improve sound so well. Specifically the L_ES mod improves sound-scape in a realistic way."

Johon D. vastasi, että: "Sound mods are historically the worst mods there are insofar as network/client performance goes at higher playercounts. We avoid them deliberately."

Voisiko olla yksi lagin syy?

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 15:46
by Tonto-
Ainakin omat fps:t laskevat tasaisesti sitä mukaa mitä enemmän lähistöllä ammutaan. Muutama pkp sarja pudottaa helposti 10fps. :D
Olen itsekin ajatellut, että sen täytyy jotekin äänistä johtua.

Eilisen toisessa tehtävässä kentällä oli jonkin verran rekvisiittarojua sekä ne fobit ja bunkkerit. Tämän lisäksi fps laski tehtävän edetessä selvästi, koska en tajunnut asettaa tehtävään ruumiiden poistoa.

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 16:06
by madreizka
Hyvä löytö tuo D:n kommentti.
Pitääpä pelata vähän aikaa ilman äänimodia ja katsoa miten vaikuttaa.
Ainakin tuolla äänimodilla saa noita ärsyttäviä "autocannon_2_reverb sound not found" erroreita kesken kaiken.

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 19:43
by JP-9000
En kyllä ihan täysin ymmärrä miten tai pikemminkin miksi äänimodit aiheuttaisivat verkkoliikennettä. Clienttien suorituskykyä toki saattavat laskea jonkin verran kun niitä kaikuja pitää laskeskella tai jos äänet ovat korkeampaa bitratea kuin vanillat jne.

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 23 Feb 2015, 23:08
by Arska
JP-9000 wrote:En kyllä ihan täysin ymmärrä miten tai pikemminkin miksi äänimodit aiheuttaisivat verkkoliikennettä. Clienttien suorituskykyä toki saattavat laskea jonkin verran kun niitä kaikuja pitää laskeskella tai jos äänet ovat korkeampaa bitratea kuin vanillat jne.
No toisaalta kerro ihmeessä jos joskus saat mitään selvää BISin tuotteista

Re: Oolannin sotaharjoitukset! | TVT-ilta | 22.02.2015 klo 19.00

Posted: 24 Feb 2015, 11:42
by Miccosx
Hep

Oma AFI neitsyys meni vasta tästä pari viikkoa sitten, mutta nyt tuosta sunnuntain pelistä jäi tämmönen asia mieleen. Olimme oman ryhmän kanssa (Opfor A2 muistaakseni) edenneet ja päässeet kartan etelälaidassa olevalle ojalle, johon monen meidän ryhmän jäsenen henki jäikin.

Jouduimme ojalla heti ensitöiksi tulitaisteluun (oletus) A1:n edellä pakenevan vihollisen kanssa jolloin meidän RJ haavoittui kuin myös allekirjoittanutkin. Saimme vihollisen torjuttua ainakin osittain. Paikkasin RJ:n laastareilla, löin morfiinia sekä kannoin hänet sivummalle. Ilmeisesti koska RJ oli tajuttomana, ei vara RJ saanut otettua pitkää radiota käyttöön, jolloin jäimme "yksin" :shock: .

Samaan ojaan saapui ilmeisesti Opfor A1, jonka ryhmänjohtajalta sain tiedon missä on lähin medivac. Tässä vaiheessa oli tieto että medicit ei tule meidän sijaintiin, olimme liian kuumassa paikassa. Olin jo lähdössä kantamaan RJ:tä kohti medivaccia, kun toisen ryhmän RJ tuli kertomaan että medic on tulossa. Hetikohta tuli ensimmäinen keskitys ojan tienoille, jolloin meidän 6 hengen ryhmästä jäi taistelukuntoiseksi 2 miestä, jotka alkoivat paikkaamaan haavoittuneita :oops: . Ilmeisesti Tikan videon perusteella Opforilla oli "vastatiedustelun" perusteella saatu tieto että vihollinen on avaamassa keskitystä ojan alueelle ja radiossa tuli irtikäsky.. Mutta koska meidän ryhmällä ei edelleenkään ollut käytössä pitkää radiota, taisi se olla meidän kahden taistelijankin loppu.. (jouduin tässä vaiheessa suorittamaan IRL irtautumisen).

Onko tajuttoman inventaario tarjoituksella "lukittu" vai olisiko se mahdollista jotekin avata? Hyötyjä / Haittoja? Hyötynä: meidän vara RJ olisi saanut pidettyä yhteyttä A10:n kanssa ja tilanne olisi voinut edetä toisin. Haittana: Tajuton jää taistelukentälle, ei saa medikkiä paikalle, herää ja siltä on viety kaikki varusteet..

Mutta muuten, kun neitsyydestä on päässyt, tekee mieli lisää.. :lol: