Page 2 of 2

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 16 Sep 2014, 00:02
by Bummeri
Eikö se ollut niistä hyvä se tfr ?

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 17 Sep 2014, 13:15
by ilee
Tuun jos modit mahtuu SSD:lle.

Tarkoitat siis että se on se paskempi tfr.

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 20 Sep 2014, 12:26
by Ocelot
Skenaarion linkki korjattu.

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 20 Sep 2014, 15:25
by Arska
Mukana jos vielä mahtuu.

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 20 Sep 2014, 16:10
by MakaZan
Oon muuten mukana!

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 21 Sep 2014, 14:23
by Ocelot
Okei, varmistakaa että repot on ladattu viimeistään ennen pelejä. Käykää niiden servulla repon kautta ja varmistakaa että modit toimii. Tavataan AFI teamspeakissa 17:15 lähtien, ei haittaa jos tulee vähän myöhässä kunhan 18:00 on valmiina.

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 21 Sep 2014, 16:44
by Arska
Pahoittelut myöhäisestä ilmottamisesta mutta nyt tuli viime hetken este, en pääse tänään paikalle

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 22 Sep 2014, 11:27
by Bummeri
No oliko hyvät radio systeemit ja osasko kaikki muut englantia?

Re: MIG-Vierailupelit 21.9

Posted: 22 Sep 2014, 11:28
by Ocelot
Tapahtuman palautetta:

Peli alkoi teknisten säätöjen jälkeen (huom, yhtälailla AFI tapahtumissa) suhteellisen sekavasti
sillä johtajien briiffaus jouduttiin keskeyttämään että päästäisiin peliin.
AFI:n osasto aloitti Fallujahin kaupungin itäpuolelta erilliseltä hotellialueelta jossa osastomme
jäisi odottamaan pohjoisesta lähtevää saattuetta, joka kiertäisi Fallujahin länsipuolelta etelään lentokentälle.
Saattue-osaston tarkoitus oli pyrkiä lentokentälle päästäkseen helikopteriin hyökkäysvaihetta
varten mutta vastapuolen itsemurhapommittajat onnistuivat iskemään kentälle nopeasti pelin alkaessa, rikkoen kaikki kalustot kentältä.

Tämän tapahtuessa AFI osasto pyrki ensin tiedustelemaan vihollisen liikkeistä Fallujahissa, joihin
pelin kuluessa kuului muunmuassa IED miinoitus päätielle 400-500m asemistamme.
Jostain käsittämättömästä syystä pohjoisesta osastosta eksyi ajoneuvo tälle tielle, jolloin se ajoi miinoitukseen.
Ajoneuvoa käyttävät kaksi tsekkiläistä taistelijaa haavoittuivat lievästi räjähdyksessä, mutta selvisivät ja evakoivat asemiimme hotellilla.

Tämän jälkeen etelän lentokenttä ilmoitettiin saarretuksi komentoverkossa, hyökkäys
oli peruttu ja käsky oli hyökätä saartavan vihollisen niskaan pohjoisesta. AFI:n kolmen
miehen osasto oli nyt vahvistettu kahdella tsekkitaistelijalla, ja lähdettiin marssimaan 3km päätien myötä kohteeseen.
Saavuttaessamme asemat lentokentän itäpuolelta asemiimme tulitti tarkka-ampuja joka haavoitti
suomalaisen taistelijan. Tuleen vastasi konekivääriampujamme ja ryhmänjohtaja kiikarikiväärillä,
joka sai lamautettua vihollisen.

Peli lopetettiin kohta tämän jälkeen ja osastomme tulokseksi tuli yksittäinen vihollisen tuhoaminen
sekä tiedustelutehtävä joka ei hyödyttänyt lopputulosta.



+Yllätykseksi ja onneksi ei käytetty ikivanhaa radiomodia jota käytettiin enimmäisessä WoG pelissä.
+Konsepti yllättävän hyvä, yksi tehtävä jossa on perusteelliset suunnitelmat ja laajuus.
+Mukava toimia kansainvälisessä pelissä


-Tekniset ongelmat jotka pitkitti pelin aloitusta
-Briiffissä tehdyt tekniset virheet (väärät taajuudet)
-Sekasorto kun kakka lensi tuulettimeen
-Paikoittain heikko kommunikaatio ulkomaalaisten kanssa