A3 Erikoisjoukkokampanja II

Calzu
Posts: 2
Joined: 11 Jun 2014, 19:21

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Calzu »

Nimi: Calzu
Peliporukka (jos on): DORF
Haettava rooli: SBS - Operaattori (räjähteet)

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

Nimi: J0ntt1
Yhteisö: Freelancers Union
Haettava rooli: Varamies, niin SBS ku ABC

"Kopioisin tähän tekstin jos se rämäpuhelimel onnistuis"

En tod. näk. Ehdi 3.8 ja 16/17.8 ku pitää olla kurjuutta ja sotaa leikkimässä molemmat viikonloput. Muuten sitten toivonmukaan pääsis, jos pelipäivät on su ja 2vk välein. Osallistuminen SBS tiedustelutehtäviin todennäköisesti jopa helpompaa ja voinkin toimia myös ncp hommissa, jos paavo tarvii. Sitäkun on tehty tuolla leikkisodan puolella. ;)
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Annddy »

Nimi: Annddy
Peliporukka (jos on):
Haettava rooli: ABC, Rynnäkkömies. RJkin onnistuu. Oon kesälomalla, mutta luulisin pääseväni. Ainakin 16/17.8 ei onnistu.

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Konzig »

Nimi: Konzig
Peliporukka (jos on): RSC
Haettava rooli: Ei väliä

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.

Ps. Propsit Paavolle ja kaikille muille tämän tyyppisten dynaamisten immersiotehtävien laatijoille. Itse rakentelen näitä RSC:n pienelle porukalle A2 VTS:llä ja ne toimivat erittäin hyvin, kun on hommaan heittäytyvää jengiä, jotka uskaltaa ees vähän "roolipelata". GM (ja assistant) pystyy pitämään pelaajat sillä lailla kivasti varpaillaan, että ei voi turruttautua ARMA:n AI:n tuttuihin toimintatapoihin ja rajoituksiin => kaikilla on kivempaa.
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Keneraali »

Nimi: Keneraali
Peliporukka (jos on): AFI
Haettava rooli: Korkealta pallilta putoaa kovempaa, oli puhetta myös GM roolista tarvittaessa (guidance needed).
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Temppa »

Nimi: Ahteri
Peliporukka (jos on):
Haettava rooli: Joku rivimies/medic

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.
MakaZan
Posts: 84
Joined: 01 Feb 2014, 13:47

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by MakaZan »

Nimi: MakaZan
Peliporukka (jos on): AFI
Haettava rooli: RJ:stä rynnäkkömiäheen kaikki käy.


Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.

Todennäköisesti jopa ehdin kaikkiin tulemahan tällä kertaa =)
Sparks
Posts: 2
Joined: 11 Jul 2014, 12:19

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Sparks »

Nimi: Sparks
Peliporukka (jos on): GoM
Haettava rooli: Rynnäkkö / Lääkintä

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.

Muutoin pääsen paikalle, mutta 15.-17.8. on jo myyty.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Paavo »

Tiedoksi kaikille:

Päivittelen lisäinfoa tänne heti kun saan torstaina 24.7. netin uuteen kämppään. Tän viikon loppuun mennessä tehdään valinnat kampanjan kriittisimpiin rooleihin (Johto, SBS). SBS:ään valittujen kanssa sitten sovitaan yhdessä ensi viikolle sopiva päivä kampanjan ryhmäkohtaiselle briefille (n. 1h) ja SBS:n ensimmäiselle tehtävälle (1-3h).
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Paavo »

LISÄTIETOA:

- Etusivulle on päivitetty rosteriin kampanjan Joukkueenjohtaja (Aspirant) ja SBS ryhmä.
- SBS ryhmä tulee tämän viikon aikana suorittamaan tiedustelutehtävän ennen sunnuntain pelipäivää.
- Kampanjassa on vielä paljon tilaa. Se on kuitenkin toteutettavissa hyvin pienelläkin pelaajamäärällä, eli kaikkia slotteja ei tarvitse edes täyttää. Tästä huolimatta kannattaa nyt varata itselleen paikka kun tilaa vielä on!
- Jos tässä kampanjassa on mielestäsi liian tiukat vaatimukset sitoutumisen suhteen, niin ei hätää: Tärkeintä on että uskot pystyväsi pelaamaan n. kahden viikon välein, ja ilmoittelet mahdollisiman ajoissa jos et pääsekään paikalle, jotta joku muu voi sitten ottaa slottisi sillä kertaa.

Uutta tietoa päivittyy viikon aikana!
Post Reply