Page 3 of 3

Re: A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)

Posted: 17 Jun 2014, 18:53
by Nummi
Allekirjoittanut ilmottautuu viime tipassa mukaan jos vain pääsee! Pääsen tapahtumaan vasta klo 20 maissa.

Re: A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)

Posted: 17 Jun 2014, 21:08
by Junnu99
Tuli odottamaton este. En pääsekkään.

Re: A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)

Posted: 18 Jun 2014, 03:53
by Jani24
Hommahan meni hyvin. Mahdollisesti lisää toimintaa "siviilien" kanssa. Tai tällä saisi monenlaista toimintaa ja tapahtumaa helposti. Ehkä vielä pahemmin voisi hämmentää asettamalla muutaman miehen/itsensä tykittämään KK:lla päinvastaisesta suunnasta kun jonkin sortin väijytys alkaa. Tai ainakin siinä tynnyrivaiheen jälkeisessä asemien hallussapidossa jos olisi tullut selästä satakunta luotia ryhmän ylitse niin olisi ollut jokseenkin sekava tilanne.(ja ois kyllä ollu aika makeeta) Edellyttää tietenkin noiden lämpökameroiden sun muiden poistamista tilanteesta.. Vaikea keksiä mitään valitettavaa äkkiseltään ku kaikki tuntu menevän aika hyvin.. arma 3 alkaa tuntumaan joka pelikerran jälkeen mukavammalta pelata.. :D Keep it up guys!

Re: A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)

Posted: 18 Jun 2014, 10:18
by Eddie
No ainakin erillaista peliä, niin hyvässä ja pahassa siis. Kivoja pikku jäyniä matkan varrella niin kuin vihainen paikallinen pistoolin kanssa, tiesulku toiminta, ied ja sniperi mäellä yms. Mutta kuten respawni paikalla joku sanoikin niin tunnelma on vaan jotenkin OFF ja niin se kyllä vähän olikin. Ollaan aiemman ryhmän kanssa myös yritetty Zeus ja Vts missioita ja ongelma on se että jos pelaajat voittavat niin se johtuu siitä että "Zeus/gamemanager" antoi pelaajien voittaa ja mikäs saavutus se on jos voitat ns. säälistä. Esimerkiksi pistoolilla Dorinan keskustassa riehunut ukko ois ihan hyvin voinut viedä satchelchargen ajoneuvojen keskelle räjäyttää koko kolonnan halutessaan kun ukko siirtyi taloon sen jälkeen kun talo oli ilmeisesti tarkastettu. Lisäksi mietin että johtaako meidän oma HQ meitä tilanteesta tilanteeseen vähän niin kuin gamemanagerin orjana ja jos näin oli niin eihän tässä ollu mitään järkee. Aina kun "the matrix" muutti jotain niin tuli lagipiikki josta pystyi päätellä että nyt tapahtuu jotain jännää, esim väijytys bambujen läpi ei tullu yllätyksenä, valitettavasti.

Dilemma on se että jos haluaa pelata jotain muuta kuin alueiden puollustamista tai valtaamista niin on melkein pakko pelata Pvptä ja pelaajat pelaa ihan eritavalla cooppia kuin PvP, valitettavasti. Ehkä jos 1/4 pelaajista olisi ollut siviilipukeisia terroja kyseisessä missiossa oltaisiin saatu se epäsymmetrinen sodankäyti siihen ilman että tuntuis niin järjestetyltä. Hyvää oli se että respawnit mahdollisti peliin tulemisen keskenkaiken ja sai jatkaa peliä häpeällisen kuolemansa jälkeenkin, spectaamisen sijasta. Itse usko että missioista tulee parempia kun ne tehdään etukäteen editorissa kuin että niitä rakennellaan kesken pelin, mutta missiossa voisi olla sama slottirakenne jolloin mission vaihtaminen olisi sutjakkaa kun ukot menis vaan samaan slottiin kuin viime missiossa.