A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)
A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)
PROJEKTI URANUS TESTITAPAHTUMA 17.6.
Peli: ARMA 3
Aika: Tiistaina 17.6.2014 klo 19
Paikka: ARMA Finland serveri
TeamSpeak: ts3.armafinland.fi
Repository: AFI A3 repo
Perustietoa:
Avoin ARMA 3 testitapahtuma. Testattavana VTS:n avulla luotu MSO/Domination/Patrol Ops tyylinen dynaaminen pelimuoto, jossa GameMasterit luovat pelaajille reaaliajassa erinäisiä tehtäviä.
Lisätietoja tästä pelimuodosta: http://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?f=44&t=233
Vaikka kyseessä on testitapahtuma, se toteutetaan suunnittelun ja valmistelun osalta niin kuin se olisi aito pelitapahtuma. Pelaajat pääsevät siis pelaamaan todellisia tehtäviä, eli kyse ei ole mistään ilmaan ammuskelusta.
Testitapahtuman tavoitteena on ennen kaikkea kokeilla kuinka Projekti Uranuksen konsepti toimisi käytännössä. Tämän lisäksi siinä testataan pelin teknisiä ominaisuuksia (FPS, potentiaaliset kaatumiset jne.). Testitapahtumassa tehtyjen huomioiden ja kerätyn palautteen perusteella tullaan toivottavasti järjestämään onnistunut PU tapahtuma jossain lähitulevaisuudessa.
JIP / Respawn (ajoneuvot ei respaa)
Ilmoittautuminen:
Tapahtumaan ei ole pakko ilmoittautua, mutta toivon että näin tekisi erityisesti ne henkilöt joita tämä projekti kiinnostaa ja jotka haluaisivat toimia joissakin kriittisissä rooleissa.
------------
Skenaario:
AAF (pelaajat) vs FIA. Altiksen paikallisväestöä terrorisoi radikaaleista islamisteista koostuva FIA (Fundamentalist Islamist Alliance). Eurooppalaisista turvallisuusjoukoista koostuva AAF on lähetetty Altikseen suojaamaan saaren hallitusta, paikallisväestöä ja sen infrastruktuuria.
Toimintaympäristö:
Tehtävän päätavoite:
Paikallisen hallituksen tukeminen, paikallisväestön suojaaminen ja saaren infrastruktuurin turvaaminen. FIA järjestön eliminointi.
Omat joukot:
AAF joukot. Pelaajien joukko-osasto operoi FOB:sta käsin, ja heidän toiminnan vastuualueenan on tietty ennalta määrätty alue Altiksella. Tämän testitapahtuman tehtävä on jalkaväkipainotteinen, joten pelaajilla ei tule olemaan käytössä mitään HMG-Ajoneuvoja raskaampaa taisteluvälinettä.
Varusteiden saatavuutta tullaan rajoittamaan runsaasti, eli pelaajat saa tyytyä ihan perussälään.
Viholliset, siviilit ja omien tukielementit:
Viholliset koostuvat FIA taistelijoista. Heillä ei ole käytössään mitään raskasta kalustoa. Heillä on käytössään teknikaaleja, RPG:tä ja kivääreitä. Sen lisäksi saarella on suuri IED uhka. FIA:n taistelijoiden taktiikkana on soluttautua paikallisväestön sekaan, ja suorittaa yllätyshyökkäyksiä AAF joukkoja vastaan.
Toiminta-alueen sisällä on useita kyliä ja vaihtelevaa maastoa. Iso osa kylistä ovat AAF joukoille neutraaleja, eli paikallisväestö ei ole AAF joukoille myötämielinen, mutta ei myöskään suoranaisesti aggressiivinen. Osa kylistä ovat sissijärjestölle myötämielisiä, ja näillä alueilla FIA pystyy operoimaan vapaasti.
Pelaajien joukko-osastolle myönnetään mahdollisia tukielementtejä tehtäväkohtaisesti (CAS, tykistö tms.)
Muuta:
Kyseessä on tehtäväkonseptin testitapahtuma. Tämä tarkoittaa sitä että odotettavissa on pientä säätämistä ja mahdollisesti myös hieman odottelua, etenkin tapahtuman alussa. Lisäksi toivon että tähän testaukseen osallistuvat pelaajat antavat palautetta mahdollisimman paljon!
Peli: ARMA 3
Aika: Tiistaina 17.6.2014 klo 19
Paikka: ARMA Finland serveri
TeamSpeak: ts3.armafinland.fi
Repository: AFI A3 repo
Perustietoa:
Avoin ARMA 3 testitapahtuma. Testattavana VTS:n avulla luotu MSO/Domination/Patrol Ops tyylinen dynaaminen pelimuoto, jossa GameMasterit luovat pelaajille reaaliajassa erinäisiä tehtäviä.
Lisätietoja tästä pelimuodosta: http://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?f=44&t=233
Vaikka kyseessä on testitapahtuma, se toteutetaan suunnittelun ja valmistelun osalta niin kuin se olisi aito pelitapahtuma. Pelaajat pääsevät siis pelaamaan todellisia tehtäviä, eli kyse ei ole mistään ilmaan ammuskelusta.
Testitapahtuman tavoitteena on ennen kaikkea kokeilla kuinka Projekti Uranuksen konsepti toimisi käytännössä. Tämän lisäksi siinä testataan pelin teknisiä ominaisuuksia (FPS, potentiaaliset kaatumiset jne.). Testitapahtumassa tehtyjen huomioiden ja kerätyn palautteen perusteella tullaan toivottavasti järjestämään onnistunut PU tapahtuma jossain lähitulevaisuudessa.
JIP / Respawn (ajoneuvot ei respaa)
Ilmoittautuminen:
Tapahtumaan ei ole pakko ilmoittautua, mutta toivon että näin tekisi erityisesti ne henkilöt joita tämä projekti kiinnostaa ja jotka haluaisivat toimia joissakin kriittisissä rooleissa.
------------
Skenaario:
AAF (pelaajat) vs FIA. Altiksen paikallisväestöä terrorisoi radikaaleista islamisteista koostuva FIA (Fundamentalist Islamist Alliance). Eurooppalaisista turvallisuusjoukoista koostuva AAF on lähetetty Altikseen suojaamaan saaren hallitusta, paikallisväestöä ja sen infrastruktuuria.
Toimintaympäristö:
Tehtävän päätavoite:
Paikallisen hallituksen tukeminen, paikallisväestön suojaaminen ja saaren infrastruktuurin turvaaminen. FIA järjestön eliminointi.
Omat joukot:
AAF joukot. Pelaajien joukko-osasto operoi FOB:sta käsin, ja heidän toiminnan vastuualueenan on tietty ennalta määrätty alue Altiksella. Tämän testitapahtuman tehtävä on jalkaväkipainotteinen, joten pelaajilla ei tule olemaan käytössä mitään HMG-Ajoneuvoja raskaampaa taisteluvälinettä.
Varusteiden saatavuutta tullaan rajoittamaan runsaasti, eli pelaajat saa tyytyä ihan perussälään.
Viholliset, siviilit ja omien tukielementit:
Viholliset koostuvat FIA taistelijoista. Heillä ei ole käytössään mitään raskasta kalustoa. Heillä on käytössään teknikaaleja, RPG:tä ja kivääreitä. Sen lisäksi saarella on suuri IED uhka. FIA:n taistelijoiden taktiikkana on soluttautua paikallisväestön sekaan, ja suorittaa yllätyshyökkäyksiä AAF joukkoja vastaan.
Toiminta-alueen sisällä on useita kyliä ja vaihtelevaa maastoa. Iso osa kylistä ovat AAF joukoille neutraaleja, eli paikallisväestö ei ole AAF joukoille myötämielinen, mutta ei myöskään suoranaisesti aggressiivinen. Osa kylistä ovat sissijärjestölle myötämielisiä, ja näillä alueilla FIA pystyy operoimaan vapaasti.
Pelaajien joukko-osastolle myönnetään mahdollisia tukielementtejä tehtäväkohtaisesti (CAS, tykistö tms.)
Muuta:
Kyseessä on tehtäväkonseptin testitapahtuma. Tämä tarkoittaa sitä että odotettavissa on pientä säätämistä ja mahdollisesti myös hieman odottelua, etenkin tapahtuman alussa. Lisäksi toivon että tähän testaukseen osallistuvat pelaajat antavat palautetta mahdollisimman paljon!
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Mukana
Mielelläni olisin varajohtajana tehtävässä, esim. kokeilevan johtajan tukena. Muuten SL, Pilot.
Mielelläni olisin varajohtajana tehtävässä, esim. kokeilevan johtajan tukena. Muuten SL, Pilot.
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Kiinnostaisi kyllä, mutta olen tuona ajankohtana jo lähtenyt juhannuksen viettoon. Vähän veikkaan, että monilla muilla on sama tilanne. Noh, varsinaiseen eventtiin sitten tulen ainakin!
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Olisko ti 17.6. parempi vaihtoehto?
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Olisi.Paavo wrote:Olisko ti 17.6. parempi vaihtoehto?
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Tää on niin kiinnostava projekti, että tulen kyllä messiin kokeilemaan jos tilanne sallii.
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Mukana.
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Tiistai käy myös minulle paremmin. Mukana ollaan.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: A3 VTS testitapahtuma to 19.6. (Projekti Uranus)
Selväpyy, tiistai it is then
Re: A3 VTS testitapahtuma ti 17.6. (Projekti Uranus)
In Uranus, eli mukana ollaan.