25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Enzio
Posts: 371
Joined: 26 Jul 2013, 19:12

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Enzio »

Pelaaja: nallepa
Yhteisö: FJT
Paikka: Mikä tahansa.
Muuta: Voitetaas tällä kertaa.
Olen nallepa, sanokaa vain nallepaksi.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Bummeri »

Akaa muuten klo 21:00 toisenlainen suomi-venäjä peli.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Duse
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2014, 16:28

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Duse »

Pelaaja: Duse
Yhteisö: AX
Paikka: Pilotti / marksman / MG
Muuta: Hiljaa hyvää tulee
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Aspirant »

Hei en saa Task force radiota toimimaan, alla lisätietoa:

-Arma3 server :SF ArmA3 WOG Server #1 (5.178.87.216 :2312)
-TS3: WoG3 31.131.251.124:9988

-Minun Ts3 versio on: 3.0.13.1
-Task force radio: 0.8.3

-Käynnistin Arma3 TvT repon

Task force radio heittää minut pelin alussa taskforceradio kanvalle, mutta oikeaan alakulmaan tulee "FAIL"; katso screenshot:
Image
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Aspirant »

Aspirant wrote:Hei en saa Task force radiota toimimaan, alla lisätietoa:

-Arma3 server :SF ArmA3 WOG Server #1 (5.178.87.216 :2312)
-TS3: WoG3 31.131.251.124:9988

-Minun Ts3 versio on: 3.0.13.1
-Task force radio: 0.8.3

-Käynnistin Arma3 TvT repon

Task force radio heittää minut pelin alussa taskforceradio kanvalle, mutta oikeaan alakulmaan tulee "FAIL"; katso screenshot:
Image

Löysin ongelmaani itse ratkaisun, latasin täältä viimeisimmän task force radion:

http://radio.task-force.ru/en/

otin rar tiedostosta vain: TeamSpeak 3 Client before 3.0.14 kansion alta pluginsit ja heitin ne teamspeak clientin plugins kansioon.

Tämän jälkeen kaikki lähti toimimaan
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Paavo »

Palautetta:

Sehän meni paljon paremmin kun lätkämatsi. Suht. tasaväkisiä matseja taisivat olla kun ottaa huomioon mittasuhteet.

ARMA 3:sta on vaan sanottava että ei vielä henk.koht. vetoa meikäläiseen, ei niin millään. Paljon pieniä mutta ratkaisevia ongelmia, kuten tilanteita joissa ei kuulu aseääniä ja sitä kautta pysty paikantamaan vihollista, tehtävän komentaja (Furean) putoilee jostain lattian läpi ja kuolee jne.

Eventtejä varmaan kannattaa järjestää jatkossakin A3:een, mutta en laittaisi A3:sta missään nimessä A2 edelle tällä hetkellä.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by JP-9000 »

Paavo wrote:
ARMA 3:sta on vaan sanottava että ei vielä henk.koht. vetoa meikäläiseen, ei niin millään. Paljon pieniä mutta ratkaisevia ongelmia, kuten tilanteita joissa ei kuulu aseääniä ja sitä kautta pysty paikantamaan vihollista, tehtävän komentaja (Furean) putoilee jostain lattian läpi ja kuolee jne.
Tässä vaiheessa on toisaalta tasapuolisuuden nimissä hyvä vähän muistella, että miten ne meidän 100 pelaajaa lähentelevät A2 pelit on toimineet... Itse sanoisin, että pelaajamäärään nähden homma toimi ihan helvetin hyvin ja desynciä oli suorastaan yllätävän vähän. Itselle ei myöskään tullut mitään isompaa häröilyä tai bugailua, minkä katson pääasiassa minimaalisen modisetin ansioksi. Vanilla A3 on ollut jo Alphasta asti ihan pelattava, ongelmia on ihan oikeasti tullut lähinnä paskoista tehtävistä ja paskoista modeista.
Eventtejä varmaan kannattaa järjestää jatkossakin A3:een, mutta en laittaisi A3:sta missään nimessä A2 edelle tällä hetkellä.
Juu, tästä kyllä olen samaa mieltä, tosin eniten sen takia, että kolmoseen ei vaan ole vielä oikein tarpeeksi pelaamisen arvoista sisältöä.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Aspirant »

Itsekin olen sitä mieltä että tapahtuman tekninen toimivuus oli erittäin hyvä. Harmittaa että se saari tehtävä ei toiminut, sen erinlaisuus herätti mielenkiintoni.

Mielestäni tässä Arma3 tapahtumassa huomasi varsin hyvin meidän ja heidän pelikulttuurin erot.

Kun pelataan suomalaistyylisesti niin toimitaan ryhmänä aika tiivisti, yksi syy vasramsti se että ryhmänjohtaja on ainoa joka saa yhteyden komentoon.

Mutta, Venäläinen tyyli on hajatettu malli esim. paljon 1-2 hengen reconeita, kun viesti saadaan nopeasti välitettyä kaikille kartan kautta. Tähän kun lisää vielä WoGin vakio ryhmä pelaamisen, niin kyllä suomipojalla on vaikeaa :D.

Itseäni kiinostaa jatkosakin pelata Venäläisiä vastaan, minua ei haittaa vaikka turpaan tulee (pahimassa tapauksessa samalla itsekkin kehittyy).

Varmaan jatkossa olisi meidän helpompi järjestää pelejä esim. Nkey:n omaa "klaania" vastaan esim. 25vs25-30vs30 tason pelejä.
Näin niitä joita arma3 ei kiinnosta niin ei tarvitse osallistua, mutta niitä joita arma3 kiinnostaa niin voitaisiin saada kuitenkin tasokkaita tvt mättöjä.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by Tonto- »

Ainoa kämmi tapahtumassa oli se helvetin kiekkopeli joka verotti viimeisestä tehtävästä kymmenkunta pelaajaa. Muuten kaikki toimi A3 mittapuulla ihan niin kuin pitikin. Ne 10m korkeudessa leijuvat autot ja bugailevat äänet vain kuuluvat tuohon peliin, mutta silti jäi aivan helvetin hyvä maku koko setistä. Etenkin TFR:stä!
Toivottavasti saadaan pelattua se välistä jäänyt saaritehtäväkin joskus. :mrgreen:

45 pelaajaa jäi kyllä kauas tavoitelluista pelaajamääristä. Etenkin, kun repon koko on promilleluokkaa siitä, mitä se A2:n kanssa on. Jotain kai meni vähän vikaan? Minä ainakaan en nähnyt tapahtumasta ainuttakaan lentolehtistä tai kuullut radiomainoksia.

Mahtavaa, miten porukka jaksaa järjestää näitä. Kiitos kaikille heille, joiden ansiosta saatiin pelit taas kasaan.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: 25.5. ARMA 3 TvT: AFI vs WOG

Post by JP-9000 »

Tonto- wrote: 45 pelaajaa jäi kyllä kauas tavoitelluista pelaajamääristä. Etenkin, kun repon koko on promilleluokkaa siitä, mitä se A2:n kanssa on. Jotain kai meni vähän vikaan? Minä ainakaan en nähnyt tapahtumasta ainuttakaan lentolehtistä tai kuullut radiomainoksia.
Alunperin oli venäläisten kanssa puhetta, että meiltä tulee max 50 pelaajaa ja oletuksena oli luonnollisesti se, että skenaarioiden koko olisi AFI:n osalta sitten linjassa tämän kanssa (ei oikein ollut). Siihen nähden siis pelaajia oli ihan kivasti ja oli mukava nähdä paljon uusia nimiä paikalla. Tosin odotin kyllä itsekin että olisi saatu se 50 paikalle, kun aiempaan jämäcoop-tapahtumaanikin saatiin jo lähemmäs sen verran. Ehkä se oli sitten tosiaan tuo homokuulan finaali mikä verotti väkeä. Harmillisesti nyt tämä kesä tulee tähän sotkemaan kuvioita, eli saa nähdä milloin saadaan seuraavan kerran järkättyä mitään oikeasti isompaa eventtiä. Ihmisillä kun on jotain ihmeellisiä käsityksiä, että kesällä ei voi pelata videopelejä tai jotain. En ymmärrä yhtään!
Post Reply