13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

HooDee
Posts: 11
Joined: 27 Mar 2014, 15:51

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by HooDee »

Jaaha mitenkä saan tämän ongelman kuntoon kun yritän liittyy serverille niin valittaa kyseistä kuvassa olevaa :?: http://i56.servimg.com/u/f56/15/84/92/57/11-4-211.png
Mulla on justiinsa todennäköisesti toi 1.62.103718 versio ainakin sellainen lukee arman auettua oikeessa alalaidassa.

:geek: EDIT. Joo löysin ongelman korjaantu sillä et suoritin nämä tarvittavat toimen piteet
3. WoG käyttää uusinta Arma betaa. Sen saa PlaywithSixistä päälle menemällä mods -> collectioniin: armafinland.fi WOG ARMA2 -> beta_oa -> change version -> Latest (any)
aikaisemmin yritin mut en hokannut kohtaa mistä löydän noi punasella merkityt polun paikat :ugeek:
Last edited by HooDee on 11 Apr 2014, 10:52, edited 1 time in total.
HooDee
Posts: 11
Joined: 27 Mar 2014, 15:51

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by HooDee »

Joo justiin hokasin et se on tos kohtaa josta tarvii juurikin mennä muuttelee. Oli niin huomaamaton toi teksti josta tartti painaa. :oops:
Skippey
Posts: 10
Joined: 14 Jan 2014, 13:23

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by Skippey »

Jos on joku pro pilotti joka tulee katumapäälle niin voidaan sit viel vaihtaa =)
Skippey
Posts: 10
Joined: 14 Jan 2014, 13:23

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by Skippey »

Tarviiko toi WOG Radio jotain pluginia TS:ään tai muuta setuppia kuin imuttaa repo play with sixillä?
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by Bummeri »

Paavo wrote: 2. Tapahtumassa käytetään TFR Arma 2 radiomodin WoG-versiota, joka vaatii vanhemman TS3 clientin. Linkki: VANHA TEAMSPEAK
LAtaa tuo. Siinä on kaikki pluginit mukana yms yms. Laita vain päälle
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
JanGun
Posts: 8
Joined: 13 Feb 2014, 16:45

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by JanGun »

Oliko kellään muulla testeissä ongelmia tessun kanssa?

Itsellä kusi huolella. Kuulin kaikkien äänet tessussa. Olen nyt uudelleen "asentanut" jo tämän wog tessun ja plaugarin aktivoinut (siellä ei ollut kun tuo yksi) ja silti sama homma. Käynnistän tessun adminina.
Win8.1 64bit koneena.

Vinkkejä?
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by Bummeri »

JanGun wrote:Oliko kellään muulla testeissä ongelmia tessun kanssa?

Itsellä kusi huolella. Kuulin kaikkien äänet tessussa. Olen nyt uudelleen "asentanut" jo tämän wog tessun ja plaugarin aktivoinut (siellä ei ollut kun tuo yksi) ja silti sama homma. Käynnistän tessun adminina.
Win8.1 64bit koneena.

Vinkkejä?
Nyt pistit niin pahan, että kysyppä joku toinen!

Kokeileppa laittaa se wogin tessu johonki toiselle kovalevyn osiolle, kui sinne millä windows on.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Toshka
Posts: 13
Joined: 26 Nov 2013, 16:20
Location: Helsinki
Contact:

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by Toshka »

JanGun wrote:Oliko kellään muulla testeissä ongelmia tessun kanssa?

Itsellä kusi huolella. Kuulin kaikkien äänet tessussa. Olen nyt uudelleen "asentanut" jo tämän wog tessun ja plaugarin aktivoinut (siellä ei ollut kun tuo yksi) ja silti sama homma. Käynnistän tessun adminina.
Win8.1 64bit koneena.

Vinkkejä?
Kuulin kaikkien äänet tessussa? Miten kaikki?
ImageImageImageImage
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: 13.4. AFI vs WOG (ARMA 2)

Post by TheTaltsi »

Minulle Six ei asentanu TFR modia teamspeakkiin, onko manuaalista latauslinkkiä kenelläkään?
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Post Reply