Page 1 of 1

RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 26 Feb 2019, 13:19
by Bummeri
AIKA/PAIKKA:

Su 10.03.2019
klo 2000

Teamspeak3
ts.anrop.se
Pw = hejsna

Arma 3 server
arma3.anrop.se
Port = 2302
Pw = hejsna

Image
Kuvituskuva alekanderusta hiiri otsalla.

Tehtävänkuvaus:

The year is 1989. The Berlin Wall has fallen. Soviet troops intervene to prevent a German reunification. Tensions rise and soon tank columns cross the border into West Germany. The Cold War turns hot...

Scenario type: Co-op vs AI
Map: Rosche
Player count: max ~50, AFI 16 pelaaja.
Medical system: ACE Advanced, no revive, no re-opening of wounds
In-house wave respawn script with limited number of spawn waves

Mission
A NATO force must delay the enemy assault and prevent the capture of a strategic bridge until at least 1800 hours.

Force composition
BLUFOR is a mixed force consisting of:
1x command team
2x reduced rifle platoons (British Army of the Rhine)
2x ATGM vehicles (US Army)
2x AT/recon helicopters (Bundeswehr)
1x Mortar team (US Army)
1x Recon team (Bundeswehr)

Enemy forces
Forward elements of a Soviet motorized rifle regiment. Supported by artillery and air strikes. May also use tactical helicopter-borne air assaults to capture key terrain ahead of main force.

Lisätietoa:
https://www.anrop.se/operations/operation.php?id=1135
https://docs.google.com/document/d/1hrn ... OyF-o/edit

Osallistuminen:
1. Ilmoittaudu AWATS! -19 max pelaajaa!
2. Varaa paikka rosterista!
3. Lataa modit ajoissa!
4. Testaa modit ja yhteydet
5. Ole serverillä ja tessussa kello 2000 valmiina, Su 10.03.2019.

Modien lataaminen:
Modit ladataan Steam Workshopista. Lataa ensin tapahtuman preset Anropin tapahtumasivun alalaidasta!
Image

Tämän jälkeen laita arma 3 launcher lataamaan presetin modit workshopista:
Image

Huomio valinnaisia modeja joita voi käyttää (tulee itse lisätä käynnistymään):
The following client side mods are not required, but are highly recommended:
Shacktac UI
JSRS Sound mod with CUP compatibility

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 06 Mar 2019, 17:10
by Bummeri
Vapaaehtoisia modeja:

Varatkaa paikkanne rosterista:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Musitakaa ladata modit! Maksimi AFIlaisten määrä on kasvanut 19 kpl!

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 09 Mar 2019, 18:01
by Bummeri
Pari pelaajaa mahtuu vielä! Ladatkaa modit! Varatkaa paikat!

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 10 Mar 2019, 13:36
by TheTaltsi

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 10 Mar 2019, 18:56
by MakaZan
Mitäs modeja tuosta JSRS:stä nyt pitää ja saa aktivoida?

JSRS Soundmod
JSRS Soundmod - Cup Vehicles Mod Sound Support
JSRS Soundmod - Cup Weapons Mod Sound Support

Nää nyt ainakin, mut entäs esim:

JSRS Soundmod RHS AFRF Mod Pack Sound Support?
Kun noilla RHSAFRF näyttäs ainakin olevan...

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 10 Mar 2019, 19:33
by haaris
Joudun perumaan, modit ei ehdi latautua. Varasin muka aikaa (ilmotettujen kokojen perusteella), mutta modien koothan ei täsmääkään yhtään, vaan latausvaiheessa ne onkin 3-10x ilmotetun kokoisia.. :(

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 10 Mar 2019, 23:39
by MakaZan
Palaute

Oli se melkein hyvä tehtävä. Alku ihan jees, mutta kuten kaikki tähän asti ovat myös todenneet, että radioiden puute "pilasi" kaiken.... Olispa ne autojen radiot edes toimineet.

Alussa meillä B2:ssa saatin kuin saatiinkin melko hyvät puolustusasemat perustettua miesmäärään nähden. Siitä sitten saatiin vissiin 2-3 vihollisen vaunuakin tuhottua vaikka eivät omalle sektorillemme varsinaisesti tulleet. Tämän jälkeen peräännyttiin suoraan vihollisen syliin ja loppu onkin historiaa häröilyn parissa...

Edit: Eli alkuun 30 min säätöä ennen alotusta, vajaa tunti hyvää peliä ja yhteensä meni kuitenkin 3,5 tuntia. Eli kaksi tuntia lähes ajanhukkaa kumminkin...

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 11 Mar 2019, 09:04
by Anssi
+ Hyvä idea tehtävälle
+ Kerrankin kunnolla vaunuja vastassa
+ Kartta oli todella mukavaa vaihtelua
+ Muutoksiin joustettiin hyvin (kiitos armyguy)
+ Hyvä meno ryhmässä vaikka tehtävä olikin lähinnä juoksemista
+ Maahanlaskujoukot toi hauskaa jännitystä
+ MAAWSilla oli hauska ampua, vaikka olikin vaniljaa

- Joku vitun slaavikyykkymodi, joka defaulttina bindattu acen selfinteractin kanssa samaan nappulaan eikä siitä pääse pois muuten kun autoon menemällä
- Alue oli about 2x - 3x liian iso näin pienelle joukolle, olisi sopinut jos meitä olisi ollut ~160
- Radioiden puute aiheutti sen, että ryhmissä ei ollut tietoa missä muut partiot menevät, puhumattakaan muista ryhmistä (Näin ryhmänjohtajan tehtävän alussa ja sen jälkeen vasta viimeisessä asemassa)
- 68 slottia, joista alle 50 täytettiin
- FPS tippui huolella kun taistelu kääntyi sillan läheisyyteen
- Vihollinen lähes pelkkiä vaunuja
- KRH taisi olla aika turha, ehkä tilalle tykistöä/raketinheitin?
- Omalle puolelle olisi kaivannut pari vaunua
- Respakamat oli kaikille samat

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 11 Mar 2019, 15:54
by Bummeri
Minusta me konsi pärjättiin ihan hyvin vaikka jumiin jäätiinkin:

https://www.twitch.tv/videos/393510639?t=44m06s

Tossa ois ollu niillä koptereilla hyvin kyllä työsarkaa, muttakun ei.

Re: RuotsiCOOP: A Bridge Too Near 3 - Su 10.03.2019 klo 2000

Posted: 11 Mar 2019, 17:06
by JoneKone
Ihan hyvät setit. Harmittavasti jäi taas muutamasta pikkujutusta kiinni niin olisi ollut timantti.

+ Eeppinen skaala, Vaunua ja JV:tä tulee aaltona päälle.
+ Zeus katsomassa AI:n perään. Vihollisen pääjoukkojen liike tuntui sopivan realistisiltä (mitä nyt AI välillä sekoilee omiaan). Briefissä oli annettu suurpiirteinen kuvaus vihollisen tulevasta toiminnasta ja se toteutui melko hyvin. (Etenevät pääväyliä pitkin kunnes pysäytetään, jonka jälkeen yrittävät lähteä kiertämään ja sitten palaavat taas pääurille). <- tästä mallia meidän omiin Zeus coop eventteihin?
+ Puolustustaistelu jossa väkisinkin joutui liikkumaan. Staattiseen puolustukseen ei ollut vaihtoehtoa.
+ Massiivisessa coopissa pystyi käyttämään raskaita assetteja molemin puolin. Ison sodan fiilis oli vahvasti läsnä.

- Ajonevuojen vähyys suhteessa alueeseen.
- Respan gearscripti. Ei radioita johtajille eikä autoissa teki johtamisesta lähes mahdotonta ekan waven jälkeen.
- Resupply pisteistä huolimatta JV ryhmillä loppui AT kalusto liian nopeasti.
- Zeus olisi kaivannut muutaman apuzeuksen jolloin AI:n toiminnasta olisi saatu vielä parempi.
- Performanssi loppua kohden. Tiukempi clean up scripti tms?