JoneKone wrote:Voin olla R1 jos katsotaan johtajaslotiksi.
Kannatan Konzig K10 NATO.
Ja ehdotan Härö K10 AAF.
Joo. Tässä on parhaat ehdokkaat. Olkaa hyvä ja suunnitelkaa keskenään mitkä tehtävät haluatte johtaa milläkin puolella ja alkakaa suunnitelemaan. Musituttaisin että pyrkikää tekemään selkeitä suunnitelmia sillä siellä on paikoitellen melko uusia. Lisäksi muistuttaisin brieffaus ajan olevan rajallinen, joten käskyn anto tulee olla lyhyt ja ytimekäs. Joukkueet vaativat nyt enemmän aikaa itselleen suunnitella omaa toimintaa, sillä siellä on poikkeuksellisia kokoonpanoja.
AFIlaiset voivat sitten varautua olemaan useammalla eri puolella, tarvittaessa paikaamaan epätasapainoa minun ja Furen näkemysten mukaan.
Meitä on senverta paljon ja me kyetään josutamaan kyllä.
Ilmoittelen noista muista erikoisrooleista lisää piakoin
Last edited by Bummeri on 13 Aug 2018, 12:09, edited 1 time in total.
Reason:1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Ja mielellään ilmatulenjohtajaksi joku osaava heppu, kun on niitä Hornetteja force multipliereina. Ja tietty koneisiin osaavat lentäjät. Jonekone ainakin ymmärtää koneiden tekniikan ja taktiikoiden päälle.
Konzig wrote:Ja mielellään ilmatulenjohtajaksi joku osaava heppu, kun on niitä Hornetteja force multipliereina. Ja tietty koneisiin osaavat lentäjät. Jonekone ainakin ymmärtää koneiden tekniikan ja taktiikoiden päälle.
Ilmatorstain jengi voi hoitaa lentämiset mikäli Bummerille ja Fureanille sopii?
Immonen, Nurmi ja Aapalo ilmoittautunut lentorooleihin ainakin. Ilmatulenjohtaja viel hakussa.
Tarvittaisiin vielä joukkueenjohtaja. Hänen vastuulla olisi johtaa kahdessa eri tehtävässä useammasta eri ulkomaalais-yhteisöstä koostuvaa englannin kielistä joukkuetta.
Last edited by Bummeri on 14 Aug 2018, 10:35, edited 1 time in total.
Reason:1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi