Page 2 of 2

Re: Viikkopelit Ke 27.6.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 21 Jun 2018, 22:11
by TheTaltsi
Joonas [kLj] wrote:

Minkäs sille voi kun on nii kova äijä että 7.62 kimpoo otsasta
Luupää

Re: Viikkopelit Ke 27.6.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 22 Jun 2018, 14:28
by Bummeri
TFAR oli uutta ainakin seuraavat asiat:

- Intercom ajoneuvoissa
- Kuoltuaan voi kuulla spektassa elossa olevat pelaajat
- Omat näppäimet joila voi suoraan huutaa tai kuiskata puhemoodia muuttamatta (Yelling ja whisper modifier)
Image

- Radiot voi instansioida jo breiffissä, auttaa kuulemma yli sadan pelaajan missioissa:
Image

Ongelmia:
ACE spektaattori paikkoihin menneet eivät kuulleet eläviä.
Mulla tuli ainakin parinkymmenen minuutin välein peli jumahti pariksi sekaksi ja plugari reloadas. Entä muilla?

Re: Viikkopelit Ke 27.6.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 22 Jun 2018, 14:32
by Bummeri
Ensiviikkopelejä varten skriptit joilla admini voi antaa missä tahansa tehtävässä A-med rensselit pelaajille:

Code: Select all

//GLOBAL EXEC kaikille debug consolella, antaa perus A-med rensselit.
{
    player addItem _x;
} forEach ["ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_tourniquet","ACE_morphine","ACE_epinephrine"];

//TARGET EXEC medikeille debug consolella, antaa medicin oikeudet ja resnsselit. Muista ensin valita oikea target selaamalla pelaajia läpi debug consolen oikealla olevasta valikosta.
{
    player addItem _x;
    player setVariable ["ace_medical_medicClass",2,true];
} forEach ["ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_tourniquet","ACE_morphine","ACE_epinephrine","ACE_personalAidKit","ACE_bloodIV","ACE_epinephrine","ACE_morphine"];
CBA asetuksia ei tarvitse muuttaa jokaisen tehtävän välillä, ne ovat ja pysyvät oikeana.

Re: Viikkopelit Ke 27.6.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 23 Jun 2018, 23:43
by Bummeri
Ainiin muuten: AI kuulee uudessa TFAR versiossa pelaajat jos ne huutelee puskissa.

Re: Viikkopelit Ke 27.6.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 26 Jun 2018, 17:17
by Bummeri
En pääse huomisen peleihin valitettavasti. Huomisen admin voi laittaa skriptillä A medicaali rensseleitä pelaajille seuraavasti:

1. Kaikille perus lääkintä-tarpeet

Code: Select all

{
    player addItem _x;
} forEach ["ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_tourniquet","ACE_morphine","ACE_epinephrine"];
Image

2. Lämäreille edistyneemmät tarpeet

Code: Select all

{
    player addItem _x;
    player setVariable ["ace_medical_medicClass",2,true];
} forEach ["ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_elasticBandage","ACE_tourniquet","ACE_morphine","ACE_epinephrine","ACE_personalAidKit","ACE_bloodIV","ACE_epinephrine","ACE_morphine"];
Image

Re: Viikkopelit Ke 27.6.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 26 Jun 2018, 18:10
by Blahh
Kiitoksia, en itsekkään pääse huomenna paikalle mutta toivottavasti "joku" muistaa täältä napata.

Re: Viikkopelit Ke 4.7.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 04 Jul 2018, 01:02
by Bummeri
Testaillaan tälläkertaa tuon ACE ADV Splintin toimintaa A-medicalin ohella.

Re: Viikkopelit Ke 4.7.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 04 Jul 2018, 22:01
by Bummeri
Nyt on testit testattu.
Image

AI kuuli kun Finjohnny löperteli puskassa:
Image

Re: Viikkopelit Ke 4.7.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 05 Jul 2018, 11:27
by JoneKone
Hyvät setit eilen. COOP pienellä porukalla tuntui eilen pitkästä aikaan virkistävän "uudelta" ja toi mieleen omien alkuaikojen ekat pelit.

A-med tuntuu toimivan. Lämäreitä pitää oikeasti olla riittävästi. Eilen taas yksi mun ryhmästä linkutti lopputehtävän, kun ei ollu medikkejä enää lopputehtävästä hengissä (Joku bummeri ajeli suoraan vihollisen syliin!?). Ei nyt iso murhe mut tehtäväntekijät huom.

Onko TFR:n nykyisessä versiossa kuitenkin edelleen bugeja? Eilenkin oli aika paljon säätämistä radioiden kanssa eri henkilöillä? Vai johtuuku vain plugarista?

Re: Viikkopelit Ke 4.7.2018 (A-medical ja TFAR testipelit)

Posted: 05 Jul 2018, 11:40
by Bummeri
JoneKone wrote: Onko TFR:n nykyisessä versiossa kuitenkin edelleen bugeja? Eilenkin oli aika paljon säätämistä radioiden kanssa eri henkilöillä? Vai johtuuku vain plugarista?
Plugarista johtuu 99%. Se AFISync ei päivitä sitä oikein. Se uusi plugin pitää manuaalisesti asentaa teamspeak suljettuna.
Linkki plugarin asennusohjelmaan: http://armafinland.fi/dl/task_force_radio.ts3_plugin

Se taas mikä pepikalla eilen oli on sitten mystistä en ole edes nähnyt vastaavaa virheilmoitusta. Hän kuitenkin mainitsi, että AFISynckin fix kicked from server ei toimi hänellä kunnolla. Voi siis olla, että siellä on jotain roskaa modikansioissa yms. Ja ilmeisesti AFISync ei nyt sitten korjaa sitä.
JoneKone wrote:A-med tuntuu toimivan. Lämäreitä pitää oikeasti olla riittävästi. Eilen taas yksi mun ryhmästä linkutti lopputehtävän, kun ei ollu medikkejä enää lopputehtävästä hengissä (Joku bummeri ajeli suoraan vihollisen syliin!?). Ei nyt iso murhe mut tehtäväntekijät huom.
Niitä splinttejä voi laittaa itsellekin, ainakin toistaiseksi. Haette niitä vain lämärin ruumiilta.
BTW. Tappajasipuli ja Temppa oli lämäreinä toisissa ryhmissä. Ne oli elossa käytännössä loppuun asti. Niilläkin oli lääkintäkamaa.