2.3 Suuri TvT #2
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Hyvät pelit oli! Todella hauskoja nämä isot TvT:eet.
Niitä ketä kiinnostaa niin alla linkki Heimolaisten taistelusuunnitelmaan
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Aloittakaa lukemalla "Heimolaisten taistelusuunnitelma"
Niitä ketä kiinnostaa niin alla linkki Heimolaisten taistelusuunnitelmaan
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Aloittakaa lukemalla "Heimolaisten taistelusuunnitelma"
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Last edited by Anatooli on 03 Mar 2014, 02:04, edited 1 time in total.
Semper ubi sub ubi
-
- Posts: 4
- Joined: 29 Jul 2013, 02:05
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Hauskaa oli. Ehkä vähän liiankin hauskaa, voisi vaikka yhden päivän uhrata tälläiselle eventille eikä tekisi edes tiukkaa.
Kaikki toimi ja ainoa desync-ongelma oli vissiin sen respawnin kanssa. Isot pelit olisi ehkä jatkossa hyvä kuitenkin hoitaa tfr:llä, kun nuo acren ongemat ollaan saatu todeta niin monesti.
Sain tunnin verran Youtubeen materiaalia Opforin 1. ryhmän jäsenenä pelailuista: http://www.youtube.com/watch?v=7FMKtVTW ... n-4MViLBMI
Kiitos kaikille tehtävän tekoon, tapahtuman järjestämiseen sekä peleihin osallistuneille hyvästä pelistä!
Kaikki toimi ja ainoa desync-ongelma oli vissiin sen respawnin kanssa. Isot pelit olisi ehkä jatkossa hyvä kuitenkin hoitaa tfr:llä, kun nuo acren ongemat ollaan saatu todeta niin monesti.
Sain tunnin verran Youtubeen materiaalia Opforin 1. ryhmän jäsenenä pelailuista: http://www.youtube.com/watch?v=7FMKtVTW ... n-4MViLBMI
Kiitos kaikille tehtävän tekoon, tapahtuman järjestämiseen sekä peleihin osallistuneille hyvästä pelistä!
Last edited by Tonto- on 03 Mar 2014, 12:19, edited 1 time in total.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Hyvät matsit oli ja hauskoja ja hyviä tilanteita riitti.
Mitenkäs muuten tuo Task Force radio Arma 2:ssa, onko siitä olemassa jossain joku versio jota voisi ruveta testailemaan? Radioyhteyksiä en saanut sitten basesta lähtemisen jälkeen kertaakaan
Mitenkäs muuten tuo Task Force radio Arma 2:ssa, onko siitä olemassa jossain joku versio jota voisi ruveta testailemaan? Radioyhteyksiä en saanut sitten basesta lähtemisen jälkeen kertaakaan
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Ei sille taida olla englannin kielistä versiota. Wogilla on se oma versio siitä task forcesta, mutta en tiedä kuinka ne sitä haluaa jakaa. TFR on arma kolmoselle julkaistu ja toimii. Acre 2 on ihan nurkan takana myös, en vain tiedä tuleeko se enää arma kakkoselle.
Voice aktivaatio ei toimi meillä acren kanssa.
Eihän teillä (Sinulla ja Gordonilla) ollut voice activation päällä ?Keba wrote:Radioyhteyksiä en saanut sitten basesta lähtemisen jälkeen kertaakaan
Voice aktivaatio ei toimi meillä acren kanssa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Ei ollut voice activation, moneen muuhun kyllä sain yhteyden, lähinnä ongelma oli vaan etäisyydet ei siis niinkään välttämättä ollut tekninen ongelma. Lähinnä juuri kiinnosti se WoG:n versio mutta jos on "suljettu" voidaan se varmasti sulkea näistäkin laskuista siis pois...Bummeri wrote:Ei sille taida olla englannin kielistä versiota. Wogilla on se oma versio siitä task forcesta, mutta en tiedä kuinka ne sitä haluaa jakaa. TFR on arma kolmoselle julkaistu ja toimii. Acre 2 on ihan nurkan takana myös, en vain tiedä tuleeko se enää arma kakkoselle.
Eihän teillä (Sinulla ja Gordonilla) ollut voice activation päällä ?Keba wrote:Radioyhteyksiä en saanut sitten basesta lähtemisen jälkeen kertaakaan
Voice aktivaatio ei toimi meillä acren kanssa.
Sitä voisi testata joskus jos ottaisi sen "häiriö" moden ACRE:sta pois, eli että esim mäet tms ei haittaisi liikennöintiä. Varsinkin tietyissä mapeissa olisi kohdallaan. Toki se vähän ehkä pilaa sitä "immersiota" mutta varmaan poistaisi ne total blackoutit (ja kaikillehan se olisi sama). Se että lyhyitä ei ollut käytössä näkyi kyllä positiivisesti koska muuten ei ollut ongelmia kyllä Tessun tai Acren kanssa ollenkaan. Eli se oli hyvä! Muutenkin tehtävässä ei ollut havaittavissa mitään muuta teknistä ongelmaa kuin se "spectator kasa" Toinen siihen liittyvä homma oli se että ilmeisesti serverin ollessa aika tukossa aika ajoin ei se automaagi respawn timer toiminut odotetusti ja admini joutui tekemään käsin (hienoa että oli tämä mahdollisuus!). Desync:n voisin todeta että nyt taisi löytyä teidän serverille oikeat konffit koska vastaavaa ongelmaa kuin aikaisemmassa pelissä ei ollut havaittavissa. Toki jotain hyvin pientä oli mutta tolla määrällä täysin ymmärrettävää.
Itse vähän karsastin sitä spectaamista ja sen väärinkäyttöä mutta loppupeleissä oli ihan must juttu ja pääsi purkamaan tilanteita vastapuolen kanssa Tätä ei siis kannattane tuleviin muuttaa.
Näiden kokemuksien pohjalta näen että näitä tullaan järjestelmään myös tulevaisuudessa ja OsKu ainakin mukana!
ps. Tuosta venäläisten asemista aikaisemmassa sceenshotissa... sama homma oli kyllä havaittavissa toiselta puolelta mäkeä kiikareilla myös kuvan ottaneeseen porukkaan
pps. Ketä oli se epäonninen "Jawa" kuski joka kuoli noustessaan moottoripyörän kyytiin 1C kohteella? Ah, pelastit iltani
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Ha! Kuvan ottanut porukka makoili kyllä suojassa puolivälissä rinnettä ja meidät huomattiin vasta kun avattiin tuli neukkujen laskeuduttua rinteeltä tielle. Mutta joo, ylempänä mäen huipulla saattoi joku toinen talebaani "skylinata" itseään, tarkoituksenaan varmasti kiinnittää vihollisen huomio pois omista koukkaavista joukoista.Keba wrote:
ps. Tuosta venäläisten asemista aikaisemmassa sceenshotissa... sama homma oli kyllä havaittavissa toiselta puolelta mäkeä kiikareilla myös kuvan ottaneeseen porukkaan
Semper ubi sub ubi
Re: 2.3 Suuri TvT #2
Ei voi muuta sanoa kun että olipas hyvä ja hauska tapahtuma!
Immersio oli ainakin omasta mielestäni Mujahideneillä aivan huipussaan koko tehtävän ajan. Lukuun ottamatta sitä respawn kasasta syntynyttä desyncciä (melkein servu crashasi) serverikin toimi loistavasti. Kiitos kaikille tämän tapahtuman järjestäjille erinomaisesta työstä!
Kiitos myös kaikille osallistujille siitä että mahdollistitte jälleen kerran näinkin suuren tapahtuman. 100 raja ei tainnut paukkua tälläkään kertaa, mutta lähellä oltiin. Näitä tapahtumia tulee kuitenkin ehdottomasti jatkossa lisää!
Immersio oli ainakin omasta mielestäni Mujahideneillä aivan huipussaan koko tehtävän ajan. Lukuun ottamatta sitä respawn kasasta syntynyttä desyncciä (melkein servu crashasi) serverikin toimi loistavasti. Kiitos kaikille tämän tapahtuman järjestäjille erinomaisesta työstä!
Kiitos myös kaikille osallistujille siitä että mahdollistitte jälleen kerran näinkin suuren tapahtuman. 100 raja ei tainnut paukkua tälläkään kertaa, mutta lähellä oltiin. Näitä tapahtumia tulee kuitenkin ehdottomasti jatkossa lisää!