2.3 Suuri TvT #2

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Bummeri »

Tonto- wrote: Ehkä seuraavassa eventissä olisi hyvä painottaa tuota ptt:tä, että sen suhteen tulisi varmuus aiheutuuko siitä voice activationista acrelle ongelmia vai ei. Kyllähän se ainakin jotain liikennettä ja toimintaa tjsp. tessussa vähentää kun ei jokainen tuhina ja ölinä tule läpi.
Ei se tarvitse mitään varmistusta, se on todettu AFin historian aikana tarpeettoman monta kertaa. Olen ittekkin niin monta kertaa tech supportia hoitanut että toivoisin ettei ihmiset sooloilisi tämän asian kanssa.
Kun joku sankari haluaa käyttää voice activationia, se toimii niin kauan kun ei tarvitse radioihin puhua, tai jos osaa rauhottaa mikrofoonin ennen kun painaa lähetys nappia radiossa. ACRE ei lähetä yhtään pihaustakaan jos teamspeakissa on mikki "aktiivi" tilassa kun painaa lähetys nappia. Se ei vain toimi.

Tästä seuraa se että alussa, kun tilanne on rauhallinen, ihmisten radio toimii hyvin ja ykt saadaan. Sitten kun tilanne kuumenee ja hölistään kaikkea joka suuntaan, ei osata enää odottaa sitä että mikrofooni lopettaisi kuuntelemisen. Sitten sanotaan että ACRE kusee vaikka todellisuudessa on käyttäjä ongelma.


Älkää käyttäkö mitään muuta teamspeakin lähetys asetusta kuin PUSH TO TALK!

Ja jos käytätte, se on omalla vastuulla.

Ja tiedän että tämä moodi on vielä monella päällä, siitä että kun noita pelejä ollaan käynnistelemässä, kuuluu sieltä taustalta aina jotain kilinää kolinaa ja joku saa vaimoltaan turpaan.


Ja mitä siihen acren maastonmuoto touhuun tulee, ei se kyllä minusta ole mitenkään epäyhtenäisesti toiminut. Aivan samallalailla meilläkin oli niitä radio katveita siinä podagorskin tehtävässä ja tässä myös, ja se on osa sodankäyntiä ja toivon että ihmiset vain alunperinkin ottaisivat ne huomioon että aina ei radiot kuulu ja että parhaan kuuluvuuden saa sieltä talon päälltä eikä ojan pohjalta.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Soppa
Posts: 281
Joined: 26 Jun 2013, 14:27

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Soppa »

Bummeri wrote:Ja tiedän että tämä moodi on vielä monella päällä, siitä että kun noita pelejä ollaan käynnistelemässä, kuuluu sieltä taustalta aina jotain kilinää kolinaa ja joku saa vaimoltaan turpaan.
Haha, eniten kyllä rasittaa nämä sipsinmussuttajat jotka haluavat jakaa nämä taivaalliset mäiskytykset koko porukalle :evil:
User avatar
Gordon.F
Posts: 9
Joined: 28 Jul 2013, 23:09
Location: Espoo
Contact:

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Gordon.F »

Noniin .. nyt kun on pakollinen pulla hoidettu alta pois näiden parin välipäivän ansiosta. Voin keskittyä lyhyen AAR version kirjoitteluun.
Tiivistelmän rustailen tähän ja katson sitten mikäli kerkeän standardimuotoista 5-10 sivuista tehtäväraporttia kirjoittelemaan myöhemmin.

Mutta aloittakaamme.

Osaston ryhmät ja johtajat:

Komento (Gordon.F = 10 ja Temme = 15)

1R (Hinkkiz = ykkönen ja Nasse = 01)

2R (Keba = kakkonen ja Antiik = 02)

3R (Ariz8na = kolmonen ja Vihtis = 03)

Spetsnaz (Jani = Medved)

KRH (Bandit = Horo) ;)

L-39 (Teme = Sashlik)

Mi-8 (Pst_Spede = Blini 1)

----------------------------------

Aloitussuunnitelmana oli probe the enemy -tyyppinen kahdesta suunnasta aloitettava tunnustelu. Puolijoukkue (2R, 3R ja niiden vaunut) ohjeistettiin lähtemään kohti Fatan kylää Tottahin pohjoispuolella. Vaunujen oli määrä kulkea sieltä eteenpäin jo siellä odottavan jalkaväen luokse. Ryhmät 2 ja 3 kuljetettiin alueelle yhdellä Mi-8:lla ja tarkoitus oli laskeutua Pakmeh -vuoren tasalle.

Yht'aikaa kuljetettiin toisella helikopterilla 1R ja Spetsnaz tiedustelemaan Al Qalatin kukkulaa.

Sashlik eli L-39 maataistelukone suoritti iskun Hama depotille eli 2. maalille sekä lähti metsästämään ajoneuvoja 1A Khassadar -maalin läheisyyteen.

Korohoro eli lempinimeltään "Horo" lähti 02:n ja 01:n matkassa kohti Tottahin kaupunkia, jonka pohjoispuolelle heitin oli tarkoitus sijoittaa.

Näytös alkaa.

Ilmeisesti Blini 1 kohtasi ensimmäisellä insertionreissullaan voimakasta vastarintaa ja 2R sekä 3R joutuivat hot LZ:lle heti alkuunsa.
Komentopartio kulki saattuuen mukana Tottahin kylään ja ehtiessäni kysyä 02:n miehistöltä mikä on sijainti ja homman nimi, niin telamiinan aiheuttama paineaalto iski saattueen läpi ja pääsin tervehtimään muita vodkatuiskeessa olevia joukkuetovereitani Neuvostoliiton taivaaseen eli ilmeisesti Tashkentin kenttäsairaalaan tai johonkin muuhun vastaavaan laitokseen.

Oikeastaan siinä vaiheessa kuulin vasta kuinka ensijoukolle oli käynyt Pakmeh -vuoren maastossa. Ilmeisesti tässä vaiheessa Tonto suoritti legendaarista kukkula 3234 soolonäytöstään muun ryhmän kuoltua Al Qalatin kukkulalle. Spetsnaz oli asemissa suorittamassa tiedustelutehtäväänsä 1C maalille.

Toinen näytös.

Pelin fps alkoi pudota nollan puolelle serverin puolelta kun respawnille alkoi vyörymään molempien osapuolten taistelijoita. Tarkkailin Sashlikin laskeutumista lievän kauhun vallassa kun huomasin, että L-39 laskeutui ylösalaisin Soviet baseen huoltoa varten.

Force respawn ilmeisesti toteutettiin tässä vaiheessa kun spawnasimme neuvostobaseen. Tässä vaiheessa kuulin 2R johtajalta eli Kebalta, että oma BTR oli avannut tulen heidän ryhmäänsä ja harventanut 2R:n rivejä. Lisäksi kaikki petterit olivat Tuonelassa.

Aloitimme uuden insertionin siten, että 2R ja 3R siirtyivät LZ Standardille, koska LZ Moskovskaja (Fata village) ja LZ Stolisnaja (Hama South) olivat kiinni.

1R siirtyi uudelleen myös Al Qalatin maastoon, joskin tällä kertaa käytettiin LZ Smirnoffia, joka oli Swati -basesta etelään 2,5 km päässä vuoristossa. Näihin aikoihin Sashlik teki muutamia pommi-iskuja, joissa mm. Al Qalatin suuri torni tuhoutui samalla kun Tonto päästi videollaankin esiintyvän mielipuolisen naurun.

Blini 1 -helikopterin miehistö: Pst_Spede ja Lippo olivat tässä vaiheessa toteuttaneet useamman respawnkuljetuksen sekä kuluttaneet kuljetuslentueen vodkat, koska ilmoittivat itsekin olevansa aika kovassa tumussa. Neuvostoliiton kansallislaulua ja erinäisiä Tšernenkon ja Gorbatšovin puheita soitettiin helikopterikyytien aikana. Propsit siitä, toverit!

Huomattuani ettei viestiyhteyteni pelanneet, käytin radistiani kaikkeen kommunikointiin. Komennon rasisti, Jurmo hoiti komentokanavan, tulenjohtokanavan ja yhteydenpidon 10:n ja kaikkien muiden osien välillä. Tässä vaiheessa on annettava iso kiitos Jurmolle, koska Blitzmädel -hommat tuntuivat sujuvan oikein passelisti.

Muistaakseni joku mainitsikin spectator modessa sen olleen arvolleni sopivaa. Niin .. vain beluga ja Starka puuttuivat + henkilökohtainen sotilaspalvelija.

Kuulin myös kentällä ollessani LZ Smirnoffin alueella, että Sashlik oli saanut tuhottua muutaman PV3S Praga respawn -kuorma-auton, jotka olivat ilmeisen täydessä lastissa kuljettaneet taivaskandidaatteja Allahin alttarille.

Aika alkoi loppumaan, joten Sashlik lähetettiin kylvämään kuolemaa useampaan maaliin kerrallaan. Yleishyökkäys 1C:lle aloitettiin n. 30 min ennen pelin päättymistä. Hyökkäykseen osallistuivat 1R rippeet, 2R rippeet ja Spetsnaz, tätä joukkoa johdin itse yleishyökkäyksen alussa.

Uraa-hyökkäyksestähän ei tullut mitään, koska olimme unohtaneet punalipun kotiin.

Päätimme kuitenkin loppumetreillä vielä käyttää laskuvarjoja Mi-8 paradropilla 1A -maalille. Ajoitus oli siinä mielessä oiva, että Sashlik sai pudotettua muutaman pommin kohteeseen ennen kuin muovi VDV-sotilaat hyppäsivät kohteeseen.

Näytös päättyi siihen.

Kapitán Gordonov
986th Motor Rifles (Shtraf/Penalty Battalion)
Murphyn elämänfilosofia: Hymyile, sillä huomenna kaikki on vielä huonommin.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Temppa »

Tämähän voisi ottaa uusiksi mutta joukkueet käännetään toisinpäin, afi hyökkää jne.
User avatar
Anatooli
Posts: 164
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Anatooli »

YIT_Bandit wrote:Vastapuolen nimen näkeminen on tosi kiva ominaisuus, siinä vaiheessa kun yrität puolustaa selkä seinää vastaan rakennuksen sisäpihaa, ulkopuolella on isompi joukko hyökkääjiä ja meidän asemat määritellään metrilleen siitä muurin läpi.
Voit olla huoleti, meidän ryhmämme sai heitinmiehistön tarkan sijainnin sillä sisäpihalla radioteitse toiselta talebaaniryhmältä kauempana olevalta kukkulalta. Saatoitte huomata heidän ampuvan kk-tulta muurien sisäpuolelle. Tuo ACE:n nimibugailu nyt sattui siinä vaiheessa tapahtumaan ihan vaan extrana ja odotinkin pientä jälkipelidraamaa kun menin siinä teidän nimiänne ääneen kailottamaan ;)
Semper ubi sub ubi
User avatar
YIT_Bandit
Posts: 52
Joined: 28 Aug 2013, 20:02

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by YIT_Bandit »

Anatooli wrote:
YIT_Bandit wrote:Vastapuolen nimen näkeminen on tosi kiva ominaisuus, siinä vaiheessa kun yrität puolustaa selkä seinää vastaan rakennuksen sisäpihaa, ulkopuolella on isompi joukko hyökkääjiä ja meidän asemat määritellään metrilleen siitä muurin läpi.
Voit olla huoleti, meidän ryhmämme sai heitinmiehistön tarkan sijainnin sillä sisäpihalla radioteitse toiselta talebaaniryhmältä kauempana olevalta kukkulalta. Saatoitte huomata heidän ampuvan kk-tulta muurien sisäpuolelle. Tuo ACE:n nimibugailu nyt sattui siinä vaiheessa tapahtumaan ihan vaan extrana ja odotinkin pientä jälkipelidraamaa kun menin siinä teidän nimiänne ääneen kailottamaan ;)
Ei siinä mitään, huomattiin kyllä että kusessa oltiin ja muualtakin ammuttiin, mutta yllätti vain tämäkin "ominaisuus" siitä oletetetusta toimintamallista - kuten oli vähän vihollisten radiotaajuuksienkin kuuntelun kanssa sekä spektaushelvetti, missä kaikki kuulivat toisensa ja näkivät opforin pelaajat, etc.
Anatooli wrote:
YIT-Meta wrote:Ja, mikä parasta, AFIlaiset katselivat sieltä nimiä seinän läpi
Saisikohan jotain ACE:n muuttujia ronklaamalla tehtävissä pelaajien nimet näkymään vain oman puolen taistelijoille? Kyseinen ominaisuus kun tosiaan tuppaa käyttäytymään hieman arvaamattomasti, jolloin mm. pelaajien nimet ja roolit näkyvät seinien lävitse tai jäävät ruudulle hillumaan vaikka katseen siirtäisi toiseen yksikköön.
ACE_NO_RECOGNIZE = true; on tuolla Nikolauska todennut, en sitten itse tiedä..
People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people
Audi, vide, tace, si vis vivere in pace
In Soviet Russia, Government Criticizes You!
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Bummeri »

YIT_Bandit wrote:Ei siinä mitään, huomattiin kyllä että kusessa oltiin ja muualtakin ammuttiin, mutta yllätti vain tämäkin "ominaisuus" siitä oletetetusta toimintamallista - kuten oli vähän vihollisten radiotaajuuksienkin kuuntelun kanssa sekä spektaushelvetti, missä kaikki kuulivat toisensa ja näkivät opforin pelaajat, etc.
Mikä se oli se oletettu toimintamalli?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
YIT_Bandit
Posts: 52
Joined: 28 Aug 2013, 20:02

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by YIT_Bandit »

Bummeri wrote:
YIT_Bandit wrote:Ei siinä mitään, huomattiin kyllä että kusessa oltiin ja muualtakin ammuttiin, mutta yllätti vain tämäkin "ominaisuus" siitä oletetetusta toimintamallista - kuten oli vähän vihollisten radiotaajuuksienkin kuuntelun kanssa sekä spektaushelvetti, missä kaikki kuulivat toisensa ja näkivät opforin pelaajat, etc.
Mikä se oli se oletettu toimintamalli?
Sanottiin vaan useampaan kertaan kun kyseltiin, että vihollinen ei voi kuulla meidän ratioita eikä me niiden, vaikka ruumiilta otettaisiinkin > Ei siis tarvetta väistötaajuuksille, joita ei sitten määritetty. Tämäntyylistä infoa tuli kahdesta eri lähteestä ja toisinhan se sitten osottautui pelin jälkeen menevän.
JP-9000 wrote:... Tämän jälkeen ihmeteltiin spektassa sitä kuinka molempien osapuolien kuolleet pystyivät kommunikoimaan keskenään, sekä hankkimaan ekstrasensorista tiedusteludataa spektaamalla omia joukkoja. Samalla tuli todettua, että respasysteemi on itseasiassa täysin rikki.

...

Tämän jälkeen spektaskripti hajosi vielä pahemmin ja huomasin fokuksen lukittuneen vihollisen ryhmään. Sitten huomasin, että pystyin kartalta seuraamaan kaikkien osapuolien kaikkien yksiköiden liikkeitä. Tässä vaiheessa päätin poistaa itseltäni ekstrasensorisen tiedustelutiedon antaman epäreilun etulyöntiaseman ja poistua pelistä.

...

Oletuksena myös oli, ettei vihollispelaajien nimiä ja tietoja näy kuin acenappuloilla "koskettelemalla" ja henkilökohtaisesti luulin/luulimme, että spektausscriptissä näkee vain omat, eikä niin että blufor/independent näkee opforin pelaajat.

Mutta kai tämä oli vain turha olettamus "normaalista toimintamallista". Nämä vaan olisi niitä pikkujuttuja, jotka yllättävät sen jälkeen kun näin on tapahtunut.
People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people
Audi, vide, tace, si vis vivere in pace
In Soviet Russia, Government Criticizes You!
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Bummeri »

YIT_Bandit wrote: Sanottiin vaan useampaan kertaan kun kyseltiin, että vihollinen ei voi kuulla meidän ratioita eikä me niiden, vaikka ruumiilta otettaisiinkin > Ei siis tarvetta väistötaajuuksille, joita ei sitten määritetty. Tämäntyylistä infoa tuli kahdesta eri lähteestä ja toisinhan se sitten osottautui pelin jälkeen menevän.

Oletuksena myös oli, ettei vihollispelaajien nimiä ja tietoja näy kuin acenappuloilla "koskettelemalla" ja henkilökohtaisesti luulin/luulimme, että spektausscriptissä näkee vain omat, eikä niin että blufor/independent näkee opforin pelaajat.

Mutta kai tämä oli vain turha olettamus "normaalista toimintamallista". Nämä vaan olisi niitä pikkujuttuja, jotka yllättävät sen jälkeen kun näin on tapahtunut.
Kaikissa näissä eventeissä on ollut nuo radiot siten, että jos löydät vihollisen radion, voi sitä kuunnella. Jos vaihdat vihollisen radiosta kanavaa, se radio hävittää kaikki vihollisen taajuudet ja muuttaa ne omille taajuuksille. Alussa skripti laittaa kumankin puolen radio kanavat eri taajuuksille, ja käytännössä niitä on mahdoton kuunnella ilman radion löytymistä.
Olisi kiva kuulla, että ketkähän ne lähteet oli? Minä en ainakaan tällaista tietoa jakanut.

Se nimi näkyy tosiaan kun on sillä etäisyydellä, että haistaa toisen osapuolen pahan hengityksen. Teidän tapaus taisi olla ainutkertainen kokemus.

Spektausskriptin oli tarkoitus tosiaan näyttää vain oman puolen pelaajat, jotkin onnekkaat kuitenkin saivat näkyviin erilaisia yhdistelmiä spektattavista. Osalle näky kuolleet, osalle ryssä ja osa näki juuri sen minkä pitikin. Skripti siis hajosi ja sitä ei olltu suunniteltu toimivan miten se nyt toimikaan. Tikka on jo korjannu sitä skriptiä ja muitakin.

Tärkeää!

Ja nyt loppuun haluaisin sanoa kaikille, että kun annatte teknisistä asioista palautetta, Olkaa mahdollisiman tarkkoja että mitä kävi ja milloin, älkää liioitelko ja älkää missään nimessä raportoiko jonkun toisen ongelmia.

Ja yleisestä palautteesta toivoisin että lukekaa postauksenne ajatuksella ja karsikaa kaikki epämääräinen pois. Ja jos teidän viesti sisältää kohdan "xxxxx oli perseestä" ilman että asiaa selvennetään sen enempää, älä missään nimessä paina lähetä näppäintä, vaan selosta että mikä ja miksi kusee ja miten parannetaan. Säästät muilta ja itseltäsi vaivaa kun ei turhaa tarvia tänne kirjoitella montaa kertaa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: 2.3 Suuri TvT #2

Post by Aspirant »

Aikaisemmin postasin heimojen taistelusuunnitelman alla havaintoni pelistä

AAR:

Kuten suunnitelmasta ilmenee niin heimolaisilla oli kiirrettä alussa, tarkoitus oli saada mahdollisimman paljon tehtyä ennen kuin vihollinen hyökkää.

Ensimmäinen tulikosketus otettiin kun vihollinen tuli helikopterilla pakmeh vuorelle (itse yllätyin kuinka lähelle he olivat tuoneet LZ:an) missä 1. solu oli, seurasin tilannetta jännittyneenä koska tiesin että 1.Solussa oli neljä sotilasta pitämässä n.15 soturin vahvuista joukkuetta + mahdolliset BTR lisäjoukot olivat saapumassa.

Onneksi pidemmällä oleva PST-solu onnistui väijyttämään vihollisen BTR kolonnan erittäin hyvin (ensimmäinen ajoi miinan + toinen poimittiin RPG:llä).
Kuitenkin radiossa ilmoitetin että yksi BTR oli jotenkin päässyt murtoon... Pähkäilin itsekseni että kuinkahan minä ko. BTR:än pysäyttäisin.
Onneksi ei mennyt kauaan kun minulle ilmoitettiin että BTR ajoi luultavasti miinnoitteeseen.

Samalla kun taistelimme pakmeh vuoresta lännessä sain ilmoituksen 2 + 4 solulta että vihollinen hyökkäsi myös idästä. Ilmeisesti vihollinen keskitti voimia molemmille rintamille.

Ajattelin tässä vaiheessa että kävipä tuuri, koska ehkä nyt 4 sotilasta lännessä pystyisi pitämään pakmeh vuoren kunnes loput swatista + Khalilin reservissä olevat joukot saapuvat.

Alussa minun mukaani oli eksynyt yksinäinen sotilas, Maatissi. Tässä vaiheessa totesin että paras lähettää hänet vuorelle katsomaan mikä Ilen 1.solun tilanne on. Maatissi ei vain koskaan palannut, Yllätyinkö? En...

Lopulta täydennys joukot saapuivat tukikohtaan ja pystyimme vahvistamaan puolustusta vuorella. Oli aika huokaista helpotuksesta, näyttäisi siltä että saimme ensimmäisen aallon pysäytettyä.

Kun ensimmäisen respawn joukot saapuivat tukikohtaan, niin lähetin heidät tekemään vastahyökkästä. Mutta harmikseni vihollisella oli jo uusia BTRiä tukemassa joukkoja emmekä saaneet vihollista täydellisesti lyötyä asemistaan.

Mutta onneksi meillä oli joukosamme erittäin osaavia (/onnekkaita) sinko ampujia, jotka onnistuivat tuhoamaan BTRiä +600 metristä (radiossa sanottiin 1000m, mutta epäilen ettei kukaan AFIssa tähän pysty.. :)). Taisi olla Ronox tai Anatoli joka RPG:llä ampui.

Kun vihollisen BTRät oli tuhottu, niin viimeiset viholliset saatiin ajettua pois lännestä.

Koko taistelun ajan oli myös pientä viholliskosketusta idästä, mutta ei mitään huolestuttavaa.

Tässä vaiheessa aloin tarkkailla kelloa ja alkoi n. 3tuntia olla täynnä.

Olimme onnistuneet erittäin hyvin. Vihollinen ei ollut tietääkseni edes pääsyt yhdellekään tehtävä alueelle (psl. 1-A:n kolme laskuvarjo sotilasta, jotka tuhottiin samantien). Myös respawn joukkojen toiminta oli erinoimaista, aina tasasen väliajoin sain täydennys joukkoja just siellä missä tarvitsin, ja ilmeisesti kertaakaan rekkaa ei ollut odottamassa basessa.

Vaikka johtamistyylini (eritysesti suunnittelu) on enemmän vakavaa kuin leppoissaa, niin olen ehdoton siinä että mahdollisimman monella tulee olla hauskaa pelien aikana. Olen erittäin tyytyväinen että Swati & Khalil joukot saivat oman osansa taistelusta n. (40 sotilasta), mikä ei ole yhtään itsestään sanottua puolustus taistelussa, esim. vihollinen olisi voinut keskittää kaikki joukot länteen. Mutta meidän olisi siitä huolimatta pitänyt pitää puolustusta idässä, ettei mitkään ninja joukot pääse tuhoamaan käyätköjä.
Tosin oli tässä pelissä yksi solu joka jäi ilman suurimpia taisteluja = 5.Solu jotka varmistivat ettei BTRät pääse etelästä,lännestä tai pohjoisesta ylijuoksemaan joukkojamme. Mutta heidän kannaltaan meidän puolustuksemme piti liian hyvin... pahoittelut tästä, lupaan että seuraavan kerran käytän teitä etulinjassa (jos muistutatte minua).

Lisäksi pyrin siihen että meillä oli joukkot siellä missä niitä tarvittiin tai suorittamassa vasta hyökkäyksiä. Vihaan puskissa odottamista.... Annoin tehtävän aikana erinlaisia tehtäviä soluille, esim. ajakaa vihollinen pois lännessä olevalta vuorelta, tuohtkaa mäellä olevat BTR:ät, Hyökätkää vihollisen selustaan tuolta yms... tästäpähän sain palautetta että saipahan juosta tehtävän aikana, mutta ymmärtääkseni porukka oli silti pitänyt heille annetusta vastuusta + toimia oli hauskaa toimia itsenäisesti.

TL;DR Heimolaiset onnistuivat omalla aktiivisuudellaan pitämään vihollisen poissa tehtävä alueilta.

Mitä tekisin toisin: Kertoisin Solu johtajille että käyttäkää viestimiehiä aktiivisemmin (Sorry 5.solu)

Mitä tekisin toisin jos olisin ollut vihollinen: Mikäli hyökkäätte miesvahvuudeltaan vahvempaa vihollista vastaan, niin hyökätkää aaltomaisesti yhdestä painopiesteestä, nyt teidän BTR:ät onnistuttiin tuohmaan koska teillä ei ollut riittävästi jalkaväkeä tukemassa niitä. Lisäksi pystyimme valtamaan taksin menetettyä maata respawn aaltojen välissä.
Lisäksi epäsuorentulen käyttö heimolaisen silmistä vaikutti erittäin epätehokkaalta... psl. maataistelulentokone joka tuohosi respawn joukkoja.

Aspirant
Swati Warlord

PS. Maataistelulentokoneen mölinä oli kyllä helvetin pelottava
Post Reply