Page 2 of 3
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 02 May 2018, 15:48
by Bummeri
Tuntematon wrote:Kyseessähän on vain muuttuja joten ei sitä inttiä tarvitse ylikirjoittaa. Kun saan aikaiseksi tuon napin tehdä.
Code: Select all
class Cfg3DEN
{
// Configuration of all objects
class Object
{
// Categories collapsible in "Edit Attributes" window
class AttributeCategories
{
// Category class, can be anything
class AFI_Debug
{
displayName = "AFI Debug"; // Category name visible in Edit Attributes window
collapsed = 1; // When 1, the category is collapsed by default
class Attributes
{
// Attribute class, can be anything
class AFI_Debug_SkipDebug
{
//--- Mandatory properties
displayName = "Skip Debug for this object"; // Name assigned to UI control class Title
tooltip = "Dont run any debug on this object"; // Tooltip assigned to UI control class Title
property = "AFI_Debug_SkipDebug"; // Unique config property name saved in SQM
control = "Checkbox"; // UI control base class displayed in Edit Attributes window, points to Cfg3DEN >> Attributes
// Expression called when applying the attribute in Eden and at the scenario start
// The expression is called twice - first for data validation, and second for actual saving
// Entity is passed as _this, value is passed as _value
// %s is replaced by attribute config name. It can be used only once in the expression
// In MP scenario, the expression is called only on server.
expression = "_this setVariable ['Skip_Debug',_value];";
// Expression called when custom property is undefined yet (i.e., when setting the attribute for the first time)
// Entity is passed as _this
// Returned value is the default value
// Used when no value is returned, or when it's of other type than NUMBER, STRING or ARRAY
// Custom attributes of logic entities (e.g., modules) are saved always, even when they have default value
defaultValue = "false;";
//--- Optional properties
unique = 0; // When 1, only one entity of the type can have the value in the mission (used for example for variable names or player control)
condition = "objectSimulated"; // Condition for attribute to appear (see the table below)
};
};
};
};
};
};
Toi ehkä toimii. Siellä on hyvät ohjeet:
https://community.bistudio.com/wiki/Ede ... Attributes
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 02 May 2018, 17:33
by Kaj. Teurastaja
Pääsen kokoukseen.
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 02 May 2018, 23:39
by Tuntematon
Ehdotan standardiksi minimissään 10min safestartia. Tuo enemmän hyötyä kuin haittaa että pelaajat joutuvat muutaman minuutin ehkä turhaan odottamaan. Puolustajalla ei olisi aina niin kauhea kiire ja ehtisivät katsoa asemat rauhassa.
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 03 May 2018, 07:19
by Temppa
Tuntematon wrote:Ehdotan standardiksi minimissään 10min safestartia. Tuo enemmän hyötyä kuin haittaa että pelaajat joutuvat muutaman minuutin ehkä turhaan odottamaan. Puolustajalla ei olisi aina niin kauhea kiire ja ehtisivät katsoa asemat rauhassa.
Tämä on niin tehtäväkohtainen. Joissain tehtävissä puolustaja/hyökkääjä ei saa liikkua safetimen aikana, joissain halutaan että puolustaja on yllätetty housut kintuissa jne.
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 03 May 2018, 10:20
by Tuntematon
Temppa wrote:Tuntematon wrote:Ehdotan standardiksi minimissään 10min safestartia. Tuo enemmän hyötyä kuin haittaa että pelaajat joutuvat muutaman minuutin ehkä turhaan odottamaan. Puolustajalla ei olisi aina niin kauhea kiire ja ehtisivät katsoa asemat rauhassa.
Tämä on niin tehtäväkohtainen. Joissain tehtävissä puolustaja/hyökkääjä ei saa liikkua safetimen aikana, joissain halutaan että puolustaja on yllätetty housut kintuissa jne.
Ei se siltikin muuta tehtävää mitenkään että joutuu istumaan hetken paikoillaan. En keksi mitään syytä että ei voisi olla 10 safestart.
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 03 May 2018, 21:26
by Castor
Temppa wrote:Tuntematon wrote:Ehdotan standardiksi minimissään 10min safestartia. Tuo enemmän hyötyä kuin haittaa että pelaajat joutuvat muutaman minuutin ehkä turhaan odottamaan. Puolustajalla ei olisi aina niin kauhea kiire ja ehtisivät katsoa asemat rauhassa.
Tämä on niin tehtäväkohtainen. Joissain tehtävissä puolustaja/hyökkääjä ei saa liikkua safetimen aikana, joissain halutaan että puolustaja on yllätetty housut kintuissa jne.
Forceta puolustaja pysymään paikoillaan safe startin aikana, poista kaikki ajoneuvot puolustajilta, hajoita puolustajat siten että heidän pitää ekaks ryhmäytyä ennen kuin voi mennä puolustamaan, pihtaa radioita puolustajilla, Aseta puolustettava paikka pois puolustajan safestart alueelta jolloin he eivät pääse valmistelemaan asemia, jne jne.
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 04 May 2018, 10:09
by Nurmi
Koska itsellä on työitä tuolloin 10.5 niin käykö että aikaistetaan palaveria kahdella päivällä, eli palaveri olisi 8.5?
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 04 May 2018, 10:18
by Tuntematon
Juu
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 04 May 2018, 13:41
by Bummeri
Temppa wrote:Tuntematon wrote:Ehdotan standardiksi minimissään 10min safestartia. Tuo enemmän hyötyä kuin haittaa että pelaajat joutuvat muutaman minuutin ehkä turhaan odottamaan. Puolustajalla ei olisi aina niin kauhea kiire ja ehtisivät katsoa asemat rauhassa.
Tämä on niin tehtäväkohtainen. Joissain tehtävissä puolustaja/hyökkääjä ei saa liikkua safetimen aikana, joissain halutaan että puolustaja on yllätetty housut kintuissa jne.
Safetime ja sen asetuksien muokkaaminen on tärkeä työkalu tehtäväntekijän työkalupakissa. Sen käyttöä ei tulisi rajoittaa. Ongelmakohtiin tulisi puuttua tehtäväkohtaisesti.
Re: Tehtävästandardit ja niiden selventäminen
Posted: 04 May 2018, 15:02
by Tuntematon
Bummeri wrote:Temppa wrote:
Tämä on niin tehtäväkohtainen. Joissain tehtävissä puolustaja/hyökkääjä ei saa liikkua safetimen aikana, joissain halutaan että puolustaja on yllätetty housut kintuissa jne.
Safetime ja sen asetuksien muokkaaminen on tärkeä työkalu tehtäväntekijän työkalupakissa. Sen käyttöä ei tulisi rajoittaa. Ongelmakohtiin tulisi puuttua tehtäväkohtaisesti.
Olen täysin eri mieltä. En keksi mitään syytä miten lyhyt safestartti tekisi tehtävästä paremman tai olisi tärkeä työkalu tehtäväntekijälle.
Kyseessä on kuitenkin pääasiassa pelaajia hyödyntävä asia. Ehtii rauhassa laittaa partiot ja kanavat kuntoon. Ja muutama minuutti tuo enemmän hyötyä kuin haittoja.