Moditiimin palaveri Tiistaina 06.03.2018 Klo 19:00

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Moditiimin palaveri Tiistaina 06.03.2018 Klo 19:00

Post by Bummeri »

Mitkä noista on tärkeimmät?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Moditiimin palaveri Tiistaina 06.03.2018 Klo 19:00

Post by Bummeri »

"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: Moditiimin palaveri Tiistaina 06.03.2018 Klo 19:00

Post by Johnson »

JoneKone wrote:jatkumona mun aikaisemmasta spämmistä... jos maailma yhtäkkiä tuleekin valmiiksi ja moditiimille jää ylimääräistä aikaa niin olisi hienoa jos stingereissä ja igloissa käytettävä savupartikkeliefekti saisi seuraaviin assetteihin (eli lekojen ja muiden ohjuspattereiden käyttöön). Lentotorstaisin olisi näille käyttöä, näkisi vähän kuka ampuu ja mistä (jonka seurauksena myös ampuja joutuu miettimään, että kannataako ampua ollenkaan):

NATO/AAF:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 9xLauncher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... AMLauncher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=missiles_Zephyr
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=missiles_ASRAAM

SAM / MANPAD:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 62Launcher
http://tikka.ws/class/index.php?b=cfgMa ... A_missiles
http://tikka.ws/class/index.php?b=cfgMa ... A_missiles

CSAT:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 73Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=w ... 77Launcher

RHS:
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=rhs_weap_AIM120
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=rhs_weap_AIM120D
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... erLauncher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... 3_Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... m_Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... 7_Launcher
http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... m_Launcher
Haluutaanko nyt realismia vai ihan gameplayn vuoksi? Koska noista useimmat on lähes savuttomia todellisuudessa. Ainoastaan laukaisun yhteydessä tulee kevyt pöllähdys.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Moditiimin palaveri Tiistaina 06.03.2018 Klo 19:00

Post by JoneKone »

Johnson wrote:
JoneKone wrote:jatkumona mun aikaisemmasta spämmistä... jos maailma yhtäkkiä tuleekin valmiiksi ja moditiimille jää ylimääräistä aikaa niin olisi hienoa jos stingereissä ja igloissa käytettävä savupartikkeliefekti saisi seuraaviin assetteihin (eli lekojen ja muiden ohjuspattereiden käyttöön). Lentotorstaisin olisi näille käyttöä, näkisi vähän kuka ampuu ja mistä (jonka seurauksena myös ampuja joutuu miettimään, että kannataako ampua ollenkaan):

http://tikka.ws/class/?b=cfgWeapons&c=r ... m_Launcher
Haluutaanko nyt realismia vai ihan gameplayn vuoksi? Koska noista useimmat on lähes savuttomia todellisuudessa. Ainoastaan laukaisun yhteydessä tulee kevyt pöllähdys.
Gameplay- ja balanssointimielessä miettinyt noita. Kun Armassa viewdistance ja taisteluetäisyydet on yleensä 1/5 (hieman riippuen) siitä mitä ovat IRL niin havannointiin ja reagointiin ei juurikaan jää aikaa. Tällöin laukaisun paljastava valkoinen savuvana antaa joku pieni mahdollisuus vaikuttaa omaan kohtaloon ja kuten todettu paljastaa myös laukaisijan sijainnin (taivaalla tai maassa) jolloinka pilotit joutuvat hetken miettimään ennen kuin painavat liipaisinta. Olen ymmärtänyt, että nykyconfigeilla savuvana syntyy vain ensimmäisten sekuntien aikana jonka jälkeen ohjus on "näkymätön". MIelestäni tälläinen setup on juuri sopiva. Eli pieni askel pois ultrarealismista, mutta kuitenkin jotenkin linjassa IRL tapahtumien kanssa. Vaikuttaisi todennäköisesti positiivisesti ilmataistelujen/ AA fiilikseen.
Last edited by JoneKone on 07 Mar 2018, 11:41, edited 1 time in total.
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply