Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

jarppi_
Posts: 45
Joined: 14 Nov 2014, 17:03

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by jarppi_ »

Joudun jättämään eventin tällä kertaa välistä, pahoittelut!
Intel i5-4670K
Nvidia GeForce GTX 970
Kingston HyperX 16GB 2400mhz
BenQ 24" XL2411Z, Full HD, 144Hz
Logitech G710
Logitech G602
LobbySurfer
Posts: 56
Joined: 29 Mar 2015, 22:09

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by LobbySurfer »

Joudun jättämään eventin tällä kertaa välistä, pahoittelut!
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by Castor »

Bravo lähettänyt eilen Bravon johtajille briiffit, jos Bravon alijohtajat ja muut tahtoo nähdä niitä niin kyselkää RJltänne
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by Tarmo »

Minun täytyi perua.
Menee muissa velvotteissa koko ilta...
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by TheTaltsi »

Kiitos hyvästä yrityksestä, harmi vain että ensimmäinen tehtävä oli rikki ja toisessa tehtävässä 80% ihmisistä istui asemissa ja kuunteli kaukaisia taistelun ääniä :roll: Toivottavasti ei nyt jäänyt niille jotka olivat ekaa kertaa ulkomaa eventissä tai UO:lle paska maku, tälläisiä nämä ovat lähes aina, koskaan ei mene kaikki putkeen, mutta kyllä tämä taisi valitettavasti mennä nyt listan kärkeen :lol:
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by Cpl Honkonen »

Oli lähinnä koomista olla uo puolella ja kuolla kolmen varttin kohdalla. Mutta ei tosta nyt sinällään jääny paska maku suuhun. Videookin otin ja katon jos niistä koostaa hyvät perseilyosuudet yhteen.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by S.M.F. »

Kiitos mahtavasta eventistä vaikka ei päästy pelaamaan hyökkäystä. UO:lta mahtava suunnitelma ja he onnistuivat yllättämään meidät toiminnallaan. Vaikka meillä oli ylivoima lopussakin, hävisimme koska jätimme meidän tehtävän huomioitamatta tarpeeksi ja he onnistuivat vetämään meidän huomion täysin pois muista kuin ensimmäisestä kohteesta.

Ainut mitä jäi kaipaamaan oli omalta puolelta pelote tuolle kopterille. Sai ihan rauhassa iskeä meihin ilman että me juuri pystyimme vaikuttamaan. Saimme kuitenkin hyvin vähällä AT-kalustolla tuhottua kaikki vihollisen vaunut.

B15 näkökulma:
Tosi hauska tehtävä. Selvisin loppuun asti ja olin B1:n mukana koko tehtävän ajan.

Omat ajatukset: Mielestäni aliarvioimme UO:n ja jätimme tehtävämme tekemättä ja UO:n iskuryhmä pääsi tuhoamaan meidän suojaamat kohteet ilman vastarintaa vaikka meidän piti kaikkia kohteita puolustaa. Olin vielä tehtävän päättyessä varma että voitimme tämän.
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by Pjetu »

Hyvä päätös laittaa Alpha hyökkäämään lopussa, koska sai sentään jonkinlaista toimintaa loppuun. Voitto-häviö-mentaliteetti on ihan täysin perseestä.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
faf
Posts: 196
Joined: 17 Mar 2015, 22:10

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by faf »

Suuret kiitokset järjestäjille ja osallistujille! Harmi ettei eka tehtävä toiminut.

Tokassa olin C10.

Vihollinen sattui hyökkäämään juuri joukkueemme suunnasta. Puolusteltiin FOB Pink Mistiä, ja sitten vetäydyttiin taistellen kohti tokaa tykkiasemaa. Olin tilanteessa vähän harmistunut kun Kilo ei käskenyt muita joukkueita tukemaan meitä. Jälkikäteen mietittynä se oli ihan oikea ratkaisu ja lisäksi eventin hauskuuden kannalta oikein hyvä. Luovutimme FOB Pink Mistin viivytystaistelun päätteeksi ja joukkue menetti kaksi ryhmää. Olisi pitänyt itse enempi koordinoida ryhmiä ja käskeä heitä aiemmin irti. C2 tuskin olisi irti päässyt, mutta C3 olisin voinut komentaa enempi eastiin metsän suojaan.

Lopuksi vielä hyökkäsimme joukkueen rippeiden kanssa vihollisen panssarikärjen sivustaan tuhoten Bradleyn. Itse kuolin tämän hyökkäyksen seurauksena, mutta oli pirun hauskaa!

Vielä kertaalleen suuri kiitos kaikille. Mun näkökulmasta oli oikein mukava eventti alkuvaikeuksien jälkeen.
Last edited by faf on 10 Sep 2017, 00:54, edited 4 times in total.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Operation Pink Mist (AFI vs UO) 9.9 klo 20:00

Post by JoneKone »

faf wrote:Kiitoksia järjestäjille ja osallistujille! Harmi ettei eka tehtävä toiminut.

Tokassa olin C10.

Vihollinen sattui hyökkäämään juuri joukkueemme suunnasta. Puolusteltiin FOB Pink Mistiä, ja sitten vetäydyttiin taistellen kohti tokaa tykkiasemaa. Olin vähän pettynyt kun Kilo ei käskenyt muita joukkueita tukemaan meitä, luovutimme FOB Pink Mistin viivytystaistelun päätteeksi. Jälkikäteen mietittynä se oli ihan oikea ratkaisu ja lisäksi eventin hauskuuden kannalta oikein hyvä. Lopuksi vielä kun hyökkäsimme joukkueen rippeiden kanssa vihollisen panssarikärjen sivustaan tuhoten Bradleyn. Itse kuolin tämän hyökkäyksen seurauksena, mutta oli pirun hauskaa!
Harba vastaa varmaan pidemmällä vastauksella. Mutta tehtävän säännöt ei antanut myöten siirtää vahvistuksia Charlielle. Oltais myös tuhottu koko BLUFOR sinne west laitaan jos näin olisi tehty. Pelillisesti tehtävä toimi lähes juuri niinkuin pitikin ja varmisti, että mahdollisimman monella on hauskaa. Valitettavasti silti 1 joukkue tais jäädä vähän paitsioon.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply