Joukkue simu/harjoitus - 23.2.2017 klo 19:00

User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: Joukkue simu/harjoitus - 23.2.2017 klo 19:00

Post by Tonto- »

Saunatyyny wrote:
Nummi wrote:Taputaputapu onnittelut nähtävästi onnistuneesta koulutuksesta ST. Näitä sitten lisää?
Heitän pallon tässä vaiheessa kehareille jatkaa näitä, oma aika moisiin ei rule riittämään. Toteutus ei ole vaikeaa vrt nykyisiin luento-oppitunteihin, ehkä jopa helpompaa valmistella/toteuttaa mutta aikaa vievää. Koulutustiimille hyvä konsepti valmiiksi esiteltynä ja tarjoiltuna.
Konsepti jakoon vaan!

Toivottavasti joku otti koulutuksen myös videolle. : )
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Joukkue simu/harjoitus - 23.2.2017 klo 19:00

Post by Tuntematon »

Pisteet tyynylle että piti tällaisen.
Harmi etten päässyt paikalle kuuntelemaan.

Ne jotka ei ole vielä johtanut kertaakaan viikkopeleissä. Muistakaa varautua vähän suorempaan palautteeseen ja ei näin rakentavaan. Niistä ei kannata ottaa itseensä. Aina jonkun mielestä suunnitelma oli pelin jälkeen paska. :D
"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta."-Hugo

Sen verran pitää kommentoida tuohon komentoporukan suhteen.
Itse laitan 15 sinne etulinjaan missä tapahtuu. Siinä toivossa että hän pystyy antamaan nopeasti infoa mitä siellä tapahtuu ja katsoa ryhmien perään että ovat siellä missä pitää. Samalla takaan että hänellä on tekemistä. Eikä tarvitse minun kanssa nysväillä jossain. 15 menetys joukkueelle on (yleensä) pienempi haitta kuin 10. 15 voi myös käyttää köyhän joukkueen btf. Hänen tehtäväänsä voi antaa myös ylläpitää kartalla groupilla omien ryhmien sijainnit ja myös vihollisten.

En myöskään käske rto seuraamaan minua vaan sanon että voi kanssa vapaasti liikkua. Hän on se henkilö joka puhuu kilolle. Haluan itse keskittyä vain oman joukkueen verkkoon. Ja taas sama juttu. Turhaan ottaisin rto jollei hän tekisi sitä mitä slotannut.


Nämä vain oman amatööri johtaja urani mielipiteitä. Jokaisella on omatapa johtaa. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Esim. ne jotka on kiinnostunut johtamaan kärjestä, menkää Bummerin mukaan ja katsokaa miten hän tekee.
Itse pysymällä kaukana etulinjasta menetän jonkunverran tilanne kuvaa. Siinä toivossa että RJt osaavat antaa hyvää tilanne tietoa. Mutta tämän ansiosta pysyn itse hengissä ja näin ollen joukkueen komento ei hajoa. Samasta syystä tykkään hajauttaa kaikki johdon osat erilleen ettei sitten käy niin että kaikki kuollaan samaan granaattiin. Ja näin olisi joku ottamassa komennon.

Älkää käyttäkö mustaa tai valkoista merkkaamiseen. Valkoinen ei näy niille jotka eivät laita karttaan värejä päälle ja musta menee useasti päällekkäin maaston korkeuslukemien ja vastaavien kanssa.
Post Reply