HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

faf
Posts: 196
Joined: 17 Mar 2015, 22:10

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by faf »

Kattelin iikorin nauhoituksen ja tsiisus mikä gestapo-simulaattori :D Eipä meidän kommunistimaanviljelijät arvanneet miten valtaapitävät Bystricassa toimii.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Paavo »

Kiitos vielä kerran osallistujille!

Ohessa oma tiivistetty jälkiraportti tapahtumasta:

- Hardline on edelleen täysin uniikki pelikokemus niin hyvässä kuin pahassa. Joillekin se on joskus/aina pelkkää paskaa, joillekin taas aivan uskomattoman hienoa ja ainutkertaista. Oli miten oli, mikään muu peli, modi (ei edes Altis life) tai yhteisö järjestä maailmassa mitään täysin tämän kaltaista. Sen kuulee pelkästään pelin jälkipuheita kuuntelemalla: Tarinat olivat jälleen aika uskomattomia! Erityisen hienoja niistä tekee sen että pelaajat ovat onnistuneet omalla roolipelaamisellaan ja improvisaatiollaan luomaan täysin pelimaailmaan sopivia hetkiä/tarinoita. Onko Hardline poliisi vs rosvo simulaattori, vai jonkinlainen kiero yhteiskuntasimulaattori? En enää tiedä itsekään. Tapahtuman luo joka tapauksessa sen pelaajat. Iso kiitos teille että mahdollistatte näin kunnianhimoisen projektin / kokeilun toteutumisen!
- Tapahtuma ei olisi onnistunut näinkään hyvin ilman pelaajian hyvää asennetta, eläytymiskykyä ja kärsivällisyyttä. Se kuinka kivaa pelaajilla oli yksilötasolla varmaan vaihteli hyvin paljon eri roolien välillä. Vaikka pyrin suunnittelemaan asiat siten että ns. tylsiä rooleja ei tulisi kenellekään, niin näitäkin nakkeja napsahti muutamille pelaajille. Esimerkiksi yksikään rikollinen ei päätynyt vankilaan asti, joka joltain osi teki oikeuslaitoksen työntekijät ja vanginvartioinnin turhaksi. Tähän on paljon syitä joita en nyt lähde tässä avaamaan - niitä voidaan sitten korjailla seuraavassa mahdollisessa eventissä. Pahoittelut niille pelaajille joille pelikokemus saattoi olla pettymys. Myös erityiskiitos niille pelaajille jotka vastaanottivat vähemmän hohdokkaita, mutta tapahtumalle välttämättömiä rooleja (kuten TIKE päivystäjä).
- Tapahtuman valmistelu, tiedottaminen ja monet käytännön organisointiasiat vaativat jatkossa huomattavasti enemmän aikaa. Esimerkiksi havaitsin että briefing materiaalit pitäisi jakaa vähintään 2 vkoa ennen pelitapahtumaa, jotta pelaajat olisivat paremmin perillä kaikesta mitä tapahtuman aikana voi/saa/pitää tehdä. Briefing materiaalien yhteenlaskettu sivumäärä on 170 powerpoint slideä, eli ainakin niitä tuli kirjoitettua. Jatkossa 2-3 kk aktiivinen työ voisi olla riittävä aika saada tämmöinen tapahtuma riittävän hiottuna järjestetyksi (tällä kertaa kesto oli n. 1 kk työ).

Mitä sitten seuraavaksi?

Kuten minulla on tapana, pidän taas sopivan mittaista lomaa kaikista ARMA touhusta nyt tapahtuman jälkeen. Jos Hardlineja halutaan järjestettäväksi myös jatkossa, jonkun muun on jatkossa otettava tästä järjestämisvastuu. Olen ajankohdasta ja omasta tilanteestani riippuen käytettävissä kyllä sen suunnittelussa, mutta en enää samoissa määrin kun tähän mennessä. Autan mielelläni siirtämään tarvittavan tiedon seuraavalle kehittäjälle/kehitysryhmälle.
Sahtor
Posts: 138
Joined: 05 Aug 2015, 18:46
Location: Lahti

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Sahtor »

Tavaran ja tiedon vaihtokauppias Igor

Mulla oli iltaa aloittaessa tiedossa että olisin tavaroiden ja huhupuheiden jakaja. Toisaalta toimisin tekemisen puutteen viimeisenä stopparina. Eventti ei onnistunut omalta osalta täydellisesti mutta toisaalta mun inaktiivisuus oli toisten pelaajien aktiivista pelaamista.

Heti pelin alkuun oli ajoitettu 4-5 kriittistä tavarantoimitusta/tavaroiden myymistä jengeille. Tässä kohta tuntui ettei pystynyt keräämään tiedustelutietoja kun kokoajan piti leikkiä laatikoilla ja banaaneilla. Rikastuin helposti lähemmäksi 50 banaania. IONin rahakuljetus oli kutsuttu kaupalle mutta brieffissä ei lukenut banaanien antamisesta heidän haltuunsa. Tässä kohtaa pelasin väärin etten antanut heille kuljetukseen rahoja.

Attila kävi alussa ostamassa Spotting Scopen ja myöhemmin Rangefinderin pimeänäöllä. Häneltä sain yhteensä 4-5 vinkkiä MC jengin ja niiden vastustajien liikkeistä. En voinut koskaan varmistua millä motiivilla juuri MC oli vakoilun kohde. Näistä suurimmat vinkit yritin myydä poliiseille mutta näillä oli kiireitä ja kriittinen banaanien puutos. Loppuillasta mun tehtäväksi jäi ostaa infoa 5-8 banaanilla ja tarjota sitä poliiseille 0-2 banaanilla. :) EDIT: Iso kiitos Attilalle että jaksoit hakea vinkkejä. Näistä mun illan parhaat jutut sai alkunsa.

"Venäläisen tykkimiehen kirous" oli se Grande Finale jota yritin jakaa eteenpäin ja olisin jopa soittanut NSTV:lle sitä kertomaan mutta tehtävän suoritus ei onnistunut puuttuneiden välineiden takia. Tässä voin syyttää itseäni tehtäväntekijänä ja suunnittelijana. Kiire pistää tapahtumat ja tehtävät tärkeysjärjestykseen. Pistetään talteen seuraavaan Hardlineen...

Myin 2 asetta, 3 hiihtopipoa, 1 nvg-laitteet, 1 rangefinderin, 1 spray-pullon, lukemattomat määrät reppuja, 2 sukellus/aurinkolasit... ja 2 KSF-1 lamppua, joilla oli nähtävästi tärkeämpi rooli eventissä. Luulen että multa varastettiin kiikarit. Ostin .45 ja 9mm lippaita ja 20 banaanilla tietoja. Yritin ostaa hallitukselta varastetun Skodan. Tuhlasin 10 banaania vedonlyöntiin Pertsan puolesta. Disconnect varasti multa 30 banaania repusta.

Olisin kaivannut eri jengien puhelinluetteloa. Jos ei virallista numeroa niin joku motiivi esittäytyä muille pelaajille tietyllä kontaktitiedolla. Olisin miellelläni asunut puolet lähempänä kaupunkia. Teräsmiestapahtumaan olis voinut osallistua enemmän kansalaisia ja jopa poliiseja.

Kiitos kaikille hienosta illasta ja kiitos Paavolle onnistuneesta eventistä.
Last edited by Sahtor on 06 Feb 2017, 22:02, edited 1 time in total.
Sahtor
Posts: 138
Joined: 05 Aug 2015, 18:46
Location: Lahti

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Sahtor »

Paavo wrote:Mitä sitten seuraavaksi?

Kuten minulla on tapana, pidän taas sopivan mittaista lomaa kaikista ARMA touhusta nyt tapahtuman jälkeen. Jos Hardlineja halutaan järjestettäväksi myös jatkossa, jonkun muun on jatkossa otettava tästä järjestämisvastuu. Olen ajankohdasta ja omasta tilanteestani riippuen käytettävissä kyllä sen suunnittelussa, mutta en enää samoissa määrin kun tähän mennessä. Autan mielelläni siirtämään tarvittavan tiedon seuraavalle kehittäjälle/kehitysryhmälle.
Olin mukana tehtävänteossa ja voin tulla mukaan seuraavan eventin järjestämiseen. Multa puutuu Zeus, scriptaaminen ja poliisin organisoiminen työkalupakista. Näitä juttuja voi harjoitella mutta täysin samanlaista ei saa aikaiseksi. Mun johdolla Hardlinesta tulisi enemmän huumekaupan ja sen vastavoimien simulaatio. Multa puuttuu yhteiskuntatieteellinen Anarkistit vs Viranomaiset näkemys. Talouteen perustuva kisaaminen saattais olla jopa raaempaa kuin nykyinen meno.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Paavo »

Kiitos Sahtori tosiaan avusta tapahtuman järjestämisessä!

Sahtori loi tyylikkään Bystrican Teräsmiespäivän tapahtumaohjelman ja paikan, sekä auttoi muutenkin suunnittelussa paljon. 8-)

Myös Anatooli, Furean, Raimo ja lukuisat muut auttoivat paljon eventissä.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Tonto- »

Laittakaas striimailijat linikkejä eventistä tähän ketjuun. ;)
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Trade »

Kansallisen vapautuksen rintama.

Anarkisti Trade


Anarkistien tavoitteena oli kaataa taantumuksellinen kommunistihallinto ja luoda sen tilalle uusi uljas anarkismin periaatteille rakentuva yhteiskunta. Tavoitteeseen oli tarkoitus päästä agitoimalla kansaa, järjestämällä mielenosoituksia ja lopulta valtaamalla Bystrica kansanarmeijan yksiköillä. Tässä vaiheessa myös NSTV olisi vallattu, jonka jälkeen heidän lähettimensä olisivat kutsuneet kansaa vallankumoukseen.

Ensimmäisenä meidän piti saada aseita ja sen takia osa anarkisteista lähti etsimään CIA:n agentteja, jotka toimittaisivat meille tarvittavat aseet kansanarmeijan varustamiseen. Itse ostin moottoripyörän ja lähdin maaseudulle värväämään kansaa joukkoihimme. Maaseudulla ei kuitenkaan ketään ollut ja ajoin pyörän puuhun, minkä johdosta jouduin odottamaan korjausta melko kauan. Pyöräni hajosi vankilan lähellä ja korjaus kutsuttiin vankilan ION:n työntekijän puhelimella. Huomasin samalla vankilan olevan heikosti vartioitu ja helposti vallattavissa, mikäli tarve vaatii.

Tässä vaiheessa aseet olivat saapuneet ja menimme piilottamaan ne kauas kaupungista erääseen metsään. Saamassamme lastissa oli yhteensä kymmenen uutta amerikkalaista rynnäkkökivääriä. Päätimme järjestää mielenosoituksen oikeustalon edustalla ja sen jälkeen tehdä sinne false-flag iskun, jonka lavastaisimme hallituksen tekemäksi.

Levitimme sanaa mielenosoituksesta kello 20:00 oikeustalon edessä. Moni lupautuikin tulemaan ja hieman tuon ajankohdan jälkeen teräsmies-kisan loputtua, mielenosoitus pääsi alkamaan. Tässä vaiheessa minä ja toveri Kensei olimme jo valmiina NSTV-talon takana aseidemme kanssa. Johtajamme käskystä menimme NSTV-talon sisälle ja ammuimme mielenosoittajia. Tämä jälkeen pakenimme autollamme ennalta suunniteltua reittiä pitkin.

Valitettavasti olimme osuneet johtajaamme Häröön, joka oli mukana mielenosoituksessa. Tästä huolimatta oli aika kaataa tyrannia! Minä ja toveri Kensei palasimme kaupunkiin ja valtasimme oikeustalon. Ainakin yksi urhoollinen kansalainen tuli mukaamme rakennukseen. Moni muu ilmaisi tukensa oikeustalon ulkopuolella.

Valitettavasti sadistinen ja taantumuksellinen poliisi ei vallankumoukseen liittynyt vaan hyökkäsi pian oikeustaloon. Urhoollisen taistelun päätyttyä toveri Kensei oli kuollut ja minä makasin haavoittuneena massa. Pitkähkön odotuksen jälkeen ensihoitoryhmä paikkasi haavani ja kysyi "Mikä mies olet?" Huomasin, että minua vartioinut poliisi oli jostain syystä poistunut. Vastasin ensihoitoryhmälle olevani panttivanki ja kävelin ulos rakennuksesta, jonka jälkeen poistuin autolla.

Tässä vaiheessa kuulimme, että eräs toverimme on vangittu. Hyökkäsimme vankilaan, joka oli tyhjä. Löysimme kuitenkin vankilasta yhteensä 200 banaania, jotka luonnollisesti vapautimme vallankumouksen käyttöön. Tämän jälkeen päätimme hyökätä diktaattorin kartanolle. Jätimme auton kauas itse kohteesta ja marssimme kolmen miehen voimin metsien läpi kartanolle. Ikävä kyllä marssimme aikana diktaattori ehti poistua. Päästyämme kartanolle huomasimme sen olevan täynnä ruumiita. Joku muukin ryhmittymä oli hyökännyt sinne. Vapautimme villassa olleet banaanit ja valmistauduimme lähtemään.

Tässä vaiheessa alkoi kuulua sekavia tiedotteita vallankumouksesta Bystricassa. Diktaattori itse vakuutti, että valta on vielä hänen käsissään. Päätimme lähteä kaupunkiin selvittämään asiaa. Itse jouduin marssimaan takaisin piilotetulle autollemme, sillä en mahtunut muiden mukaan heidän ajoneuvoonsa. Marssini aikana menetin yhteyden tovereihini.

Tehtävän loppuessa olin ajamassa ladalla kohti kaupunkia ja vallankumousta.


Video false-flag iskustamme poliisin silmin:
https://www.twitch.tv/videos/119928978?t=03h30m46s
User avatar
Herkkis
Posts: 54
Joined: 16 Jan 2015, 17:40

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Herkkis »

Tähän alkuun äärimmäisen suuri kiitos Paavolle ja muille tapahtuman järjestämiseen osallistuneille, oli taas erittäin hyvät seikkailut. Kiitos myös kanssapelaajille, ensi tapahtumassa taas tavataan :!:

Oma roolini oli asianajaja lakimiestoimisto SUATAMM:ista. Päätin omaksua juuri oikeustieteellisestä ulospäässeen nuoremman juristin persoonallisuuden. Liikekumppaninani toimi vanhempi juristi Ocelot, jonka kanssa alussa sovittiin että minä käyn pakollisissa yritystapaamisissa ja hän aloittaa rikollisten puolustamisen oikeussalissa. Tarkoituksena meillä oli tahkota mahdollisimman paljon rahaa. Heti alkuun NSTV:n toimittajat ottivat yhteyttä Ocelottiin kysyen lakineuvoja, sillä jotkut salaperäiset lierihattuiset ja aurinkolasipäiset herrasmiehet olivat käyneet heitä ahdistelemassa. Keissi otettiin ilomielin vastaan ja Ocelot lupasi tutkia asiaa. Itse päätin joutessani hakea aseenkantolupaa, koska joutuisin tulevaisuudessa työskentelemään paatuneiden rikollisten kanssa. Luvat lopulta saatiin ja ampumakokeesta sovittiin Armexin kanssa. Tämän jälkeen lähdin ION:in toimitusjohtajan Norskelon huvilalle, jossa keskusteltiin yrittäjyydestä Bystrican tärkeimpien bisnesmiesten kesken. Keskustelussa tuli tietysti ilmi, että liiketoimintaa rajoittavia lakeja sekä lupia on ihan liikaa ja ne ovat liian kalliita. Sovittiin, että käyn asianajajana keskustelemassa näistä asioista sekä Bystrican poliisipäällikön että itse Diktaattorin kanssa. Retkeltä palattuani juttelin Ocelotille, joka ei ollut saanut vielä yhtään ainutta puolustuskeissiä. Heräsi kysymys, mitä Bystrican poliisi oikein tekee kiinniottamilleen siviileille ja toimiiko oikeusprosessi niin kuin sen oikeusvaltiossa kuuluisi….

Puolustettavien puuttuessa Ocelot oli keskittynyt ainoaan saamaansa toimeksiantoon eli NSTV:n toimittajia uhkailleisiin hämärämiehiin. Keskustelut Bystrican tuomarin ja syyttäjän kanssa olivat saaneet Ocelotin huolestuneeksi myös oikeuslaitoksen puolueettomuudesta, lisäksi hän epäili jonkun tahon varjostavan häntä. Kello oli kuitenkin juossut yllättävän nopeaan tahtiin niin kuin Bystricassa on tapana, joten lähdimme katsastelemaan teräsmieskisoja. Ocelot päätti selvittää päätään osallistumalla motocross-kisaan ja itse lähdin suorittamaan ampumataitotestiä. Ennen testiä Armexin uusimmalle työntekijälle Nurmelle kävi työtapaturma, jossa hän löi kantamallaan aselaatikolla Faffilta tajun pois. Lupasin toimia Nurmen asianajajana jos tapaus etenisi poliisille, saaden ensimmäisen ja ainoan lakimiespalkkioni koko tapahtumassa. Testin jälkeen ostin itselleni luvallisen pistoolin ja tapasin taas Ocelotin, joka oli ilmeisesti joutunut keskeyttämään motocross-kilpailunsa tapaturmaisesti.

Selvisi että Bystrican poliisipäällikkö oli vihdoin ottanut meihin yhteyttä lukuisien pyyntöjen jälkeen ja lähdin tapaamiseen toiveikkaana. Poliisipäällikkö SMF aloitti tapaamisen kyselemällä, onko meillä lakimiehillä antaa nimiä niistä ihmisistä, jotka ovat kertoneet meille tarinoita Bystrican salaisen poliisin toimista. Myönsin että meihin on otettu yhteyttä asiaan liittyen, mutta en tietenkään voinut paljastaa asiakkaittemme henkilöllisyyksiä. Kerroin myös niistä lupa-asiahuolista mitä bisnesmiesten kokouksessa oli tullut ilmi. Tapaaminen sujui siis hyvin leppoisasti ja lähdin kertomaan Ocelottille sen sisällöstä. Ocelot oli kuitenkin muuttunut mies. Hän oli ahneuden hyveellisyyden sijaan vakuuttunut siitä, että Bystrican hallinto on täysin korruptoitunut ja se pitää kaataa haastamalla diktaattori julkisesti oikeuteen. Tämän takia NSTV:n täytyi olla kuvaamassa koko tapahtuma oikeustalolla. Lisäksi Ocelot oli värvännyt paikallisia moottoripyöräjengiläisiä toimimaan turvamiehinä siinä tapauksessa, että Bystrican tuomari kieltäytyisi ottamasta haastetta vastaan.

NSTV:lle oli soitettu ja ajanpuutteen takia Ocelot oli esittänyt erittäin epäilyttävän kuuloisen pyynnön: heidän piti tulla toimistollemme kaikkien rahojensa kanssa välittömästi (rahaa tarvittiin moottoripyöräjengille / aseiden ostoon). Lähdimme toimistolta oikeustaloa kohti, mutta salaisen poliisin jäsen pysäytti meidät ja jäi kuulustelemaan minua. Tämä sai median lopullisesti vakuuttuneeksi siitä, ettei meihin lakimiehiin voinut enää luottaa. Filmiryhmää ei siis näkynyt oikeussalin sisällä, saatikka Ocelotin värväämiä moottoripyöräjengiläisiä. Kohtalo päätti kuitenkin puuttua peliin, sillä samaan aikaan kun Ocelot antoi tuen puuttumisesta huolimatta virallista haastettaan Bystrican hallintoa vastaan, anarkistit tekivät verisen iskun oikeustalolle. Ocelot vangittiin, ja itse bongasin kadonneet toimittajat kadulla. Salainen poliisi oli vanginnut Sevesylin ja oli saattamassa häntä autoon, samalla kun Elias vaati hänen vapauttamistaan. Menin paikalle edustamaan asiakkaitani lakimiehen ominaisuudessa, mutta salaisen poliisin VarjoV2 ei halunnut kuunnella. Tästä johtuen Elias otti pistoolin esiin ja ampui Varjon. Tavallinen poliisi kuuli laukauksen ja tuli oitis tutkimaan. Esittäydyin hänelle ja ”shokissa” kerroin etten ollut nähnyt mitään ampumista, kuullut vain pamauksen ja nähnyt Varjon kaatuvan. Tämän kuulustelun aikana Elias vapautti Sevesylin ja he pakenivat paikalta. Minutkin päästettiin syyttömänä vapaaksi ja lähdin Ocelotin tykö, joka myös yllättäen päästettiin vapaaksi syyttömänä Anarkistien vallankumousyritykseen.

Vaikka Ocelot olikin päästetty vapaaksi ja Bystrican tuomioistuin oli hyväksynyt haasteemme, emme olleet yhtään lähempänä hallituksen kaatoa koska tapahtuma oli jäänyt uutisoimatta. Ocelot oli nyt entistäkin tyytymättömämpi Bystrican vallanpitäjiin ja halusi aloittaa uuden, väkivallankin käyttämiseen valmiin vallankumouksen. Tässä vaiheessa kävimme kiivaan keskustelun omista motiiveistamme: eikö firmamme tarkoitus ollut tehtailla liikevoittoa vallankumousten sijaan? Ratkaisu dilemmaan oli yksinkertainen: Vallankumoukseen osallistuisivat tällä kertaa Bystrican suurimmat liikemiehet, ION:in Norskelo ja Armexin Cortez. Tämä uusi kapitalistinen koalitio takaisi sekä oikeudenmukaisuutta Bystrican kansalaisille että taloudellista voittoa omalle firmallemme. Ocelot lähti vielä kerran neuvottelemaan motoristien kanssa ja itse soittelin elämäni tärkeimmät (ja viimeiset) bisnespuheluni. ION suostui lähtemään koalitioon mukaan, samoin Armex, joka paljastui puhelun aikana paria magnitudia isommaksi asekauppiaaksi.

Koalitio kokoontui SUATAMM:in toimistolla, sopi vallanjaosta ja marssi sen jälkeen raskaasti aseistautuneena oikeustalolle välttäen onnekkaasti poliisit jotka oli lähetetty noutamaan minut ja Ocelotit oikeudenkäyntiä varten. Ocelot määräsi Diktaattorin ja poliisipäällikön kiinniotettaviksi ja vangitsi oikeustalolla olleet tuomari Heikkisen ja syyttäjä Tonton. Ocelotin mielestä heidät olisi pitänyt jättää uuden oikeuskoneiston ulkopuolelle, mutta itse ehdotin neuvottelutuokiota herrasmiesten kanssa. Kerroin Ocelotin menneen hieman sekaisin ja lupasin armeliaisuutta jos oikeustalon väki kääntyisi uuden hallituksen kätyreiksi. Pohdinnan jälkeen he tähän myöntyivät ja jäivät odottamaan Ocelotin vastausta Fin_Johnnyn (ehdonalaisvalvoja?) kanssa. Kun menin alakertaan tapaamaan Ocelottia, Johnny päästi Tonton ja Heikkisen vapaaksi :x . Tonto ei päässyt katkenneiden jalkojensa takia karkuun, mutta Heikkinen sukelsi parvekkeelta kadulle ja sieltä ilmeisesti taksiin. Samoihin aikoihin oikeustalolle käppäili rauhallisen oloisena kaksi poliisia, joista Boogiez asettui vaivihkaa Ocelotin taakse ja yhdellä liikkeellä väänsi hänen niskansa nurin. Yhtiökumppanini kuolema sai minut raivon valtaan ja ammuin ensimmäistä kertaa elämässäni aseella, osuen Boogien päähän. Kaikkille vallankaappaajille oli nyt selvää ettei poliiseihin voi luottaa ja he valmistautuivat puolustamaan itseään. Tästä alkoi oikeustalon taistelu vol. 2 jossa haavoituin kuolettavasti poliisin luodeista. Pian tämän jälkeen eventin aikaraja tuli täyteen ja Bystrica jäi Diktaattori Jarpin haltuun.

Tosiaan meidän lakimiesten piti alun perin puolustaa rikollisia ja kerätä rahaa, mutta oikeustalolle tuotujen rikollisten vähyys sai Ocelotin tutkimaan ainoaa saamaansa juttua siinä määrin, että se johti lopulta vallankumouksellisiin ajatuksiin :P .
User avatar
Fin_Johnny
Posts: 125
Joined: 22 May 2014, 17:20

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Fin_Johnny »

User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: HARDLINE: RIKAS JA RANGAISTU - 5.2.2017

Post by Tonto- »

Fin_Johnny wrote:
:lol: :lol:
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Post Reply