Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Tuntematon »

Noni olipahan menoa.

Itsellä oli ainakin erittäin hauskaa. Tais muillakin olla hyvä meno.

Laittakaa tänne palautetta mikä oli hyvää ja mikä paskaa. Olis sitten vähän kirjallista mistä ottaa sitten koppia ens kerralla.

Sitten vähän ulinaa.
Nyt ilmottautuneita oli 85 ja paikalle tuli 75. Nämä kymmenen voi sitten ens kerralla jättää ilmottautumatta. Sitten nämä sankarit jotka RQ tärkeimmistä rooleista kuten RJ niin ei tarvitse jatkossa osallistua. Pilaatte vaan oman ryhmän pelin kun sen teette. Nyt voisitte vähän miettiä. Olisitte edes ilmoittaneet että pitää mennä
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Paavo »

Eventti ja tehtävä oli rautainen. Erittäin isot propsit myös tehtävän johtajille, jotka olivat nähneet aika ison vaivan tehtävän suunnittelussa. Kaikki toimi kuten piti aina huolto/resparallista joukkuetason taktiikkaan.

Oma henk.koht.mielipide kartasta oli kuitenkin meeh. En tiedä onko se yksityiskohtien puute vai mikä, mutta itselle ei jäänyt fiilistä että olisipa kiva pelata ko. kartalla jatkossa esimerkiksi TvT rähinöitä.
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Konzig »

Ensinnäkin suurkiitos Tuntemattomalle, monen tunnnin työn vaatii tuollainen eventti. Kiitos myös etukäteen ilmoittautuneille johtajille ja erityiskiitos huollon pelaajille, jotka jaksoivat tuollaiseen rooliin mennä.

Tämän perusteella olisi kiva jatkossakin näitä isoja kooppeja pelata, hyvällä energialla jengi oli mukana, vaikka perus giffemiehelle ei varmasti äksöniä riittänyt koko ajaksi. Se, että tappioita tuli kaikissa hyökkäykissä reilusti, mutta ei liikaa, kertoo hyvästä balanssista. Respajengin kuljetus toimi mielestäni tosi hyvin.

Tulevaisuudessakin olisi kiva pelata näin vaihtelevassa maastossa, se tuo tehtävään jännitystä ja vaihtelua, ja vaatii monenlaisia assetteja. Tuommoinen mekanisoitu jalkaväki tuntui aika hyvältä ratkaisulta (joukot on mobiileja ja tulivoimaisia, mutta JV:lläkin on tärkeä rooli).

Kilo10:n näkökulmasta en vain keksi mitään "valitettavaa", varmasti parannettavaa aina jää, mutta ei vain tule ainakaan sikariportaan näkökulmasta mieleen. Lisää näitä.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Castor »

Kartan omalaatuisuus vaati toimimaan uusilla tavoilla, esimerkiksi telasiirtymiset olivat tosi suuressa roolissa. Toivottavasti tarttuvat TVT:hen.
Last edited by Castor on 12 Sep 2016, 20:10, edited 1 time in total.
Reason: Osa siirretty
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by JoneKone »

Hyvä eventti! B1:lle ei paljon tappoja kertynyt, mutta pientä kontaktia oli lähes läpi koko tehtävän. :)
Castor wrote:... valitettavasti AIsta ei aina tunnu irtoavan ihan samaa meininkiä, olisikohan mahdollista tehdä samantyyppistä tehtävää TVTnä jossa puolustava osapuoli on täysin tarkoitettu maaliosastoksi eikä tasavertaiseksi vastustajaksi?
Last edited by Castor on 12 Sep 2016, 20:10, edited 1 time in total.
Reason: Osa siirretty
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Keneraali »

TugeX wrote: Muutamaa ulkomaanmatsia lukuunottamatta TVT:stä ei irtoa vastaavaa fiilistä taistelun skaalasta ja kaaresta. TVT:ssä on omat puolensa mutta semmoisia siirtymisiä ja hiljaisia välihetkiä on todella vaikea saada aikaan ilman toisen puolen turhautumista tai totaalista tuhoutumista.
Eikä TVT:ssä huolleta. Tai jonoteta bajamajaan.
Samat fiiliksen, varsinkin tän pelin jälkeen.

Mahtava tapahtuma! Nyt ei muutakun uutta putkeen. Jos huomenna saisi aikaiseksi A10:n debriefin teksti muotoon.
User avatar
Ryge
Posts: 83
Joined: 28 Aug 2015, 18:22
Contact:

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Ryge »

Victor 1 (A01) kuskin muistelmat: Kiitokset järjestäjille ja osallistujille, ihan mukavaa oli muutama tunti tuijotella bemarin kuskin ikkunasta metsiä ja kylänraitteja.

Alpha moottorimarssi rattoisasti ensimmäiselle kohteelle päin ja valtakunnassa kaikki hyvin. Metsätaipaleelle siirtymisen jälkeen tuli yhdessä vaiheessa heitettyä letkeä piruetti kun vähän turhan kovasta vauhdista yritin väistä puuta terävällä käännöksellä. Hyvinhän tuo itärauta yhden tanssiliikkeen kesti (tästä eteenpäin kaasujalka oli metsässä huomattavasti kevyempi, niin ei tullut lisää vaaratilanteita). Eikun muut vaunut kiinni ja kohteeseen päin. Ensimmäinen kontakti tuli Ura2 ja Ura3 tienristeyksessä, jossa dekadentti hummeri lähti konetykin voimalla kohti autuaampia paikkoja. Ukot takaisin vaunuun ja suojaamaan ensimmäistä laskeutumisaluetta.

LZ:lla kaikki ok, joten siitä etuvartiota valtaamaan. Uljaat panssarikiilamme etenivät uralla voimalinjojen alla kohti länttä. Tässäpä kakki kaasutti tuulettimeen kun linjan alla metsän reunassa oleva kapitalistivaunu avasi tulen ja päästi Väyrysen sekä SMF:n suoraan työtätekevien paratiisiin. Siinä meni mahorkka kyllä väärään kurkkuun. Todettuani olevani ainoa vaunusta hengissä sekä vaunun olevan liikuntakyvytön, hyppäsin pihalle ja liityin jalkapelissä A1:n völjyyn. Saavutimme etuvartion ja vauhdin ja vaarallisten tilanteiden jälkeen kuulin vaunumme olevan kunnossa, joten erkanin ohjeistuksen mukaan ryhmästä ja lähdin etsimään vaunua. Huoltoukko lähti kuskaamaan minua ja muita tovereita kohti vaunua, mutta metsään pesiytynyt dayzetaava imperialistipartio suolasi koko porukan autoon melkein heti lähdön jälkeen.

15min odottelua ja näkkileivän syöntiä myöhemmin vatkaimen miehistö kuljetti meidät etuvartiolle ja sieltä takaisin oman vaunun puikkoihin. Seurasi marssi kohti ammusvarasto-kylää, jonne suoritimme ihan mallikelpoisen rynnäkön. Taistelun jälkeen täydensimme vaunuun ammuksia ja tässä yhteydessä Väyrynen kohtasi hirveän kuoleman laatikon kynsissä ilmeisesti perivenäläiseen tyyliin laiminlyötyjen turvallisuusseikkojen johdosta. Hänen Babushkalleen kerrottiin hänen kuolleen taistelussa osastonsa kärjessä ratkaisevassa hyökkäyksessä.

Sitten eikun viimeiseen rynnäkköön kohti Polar Bearia. Alpha koukkasi keltaisen osaston viekkaudella pohjoisesta ja sieltä saatiinkin ihan mallikelpoinen rynnäkkö kylän pohjoislaidalle. Tappiot olivat kumminkin kauheat ja A01 kohtasi loppunsa sortovallan singosta kylän keskustaa kohti liikuttaessa. Taas näkkileipää naamariin (suolakurkkuja ja juustoa) ja eikun vispilän kautta huoltoukkojen kyydissä oman ryhmän yhteyteen. Siirryimme vielä jalan kylän pohjoislaitaan mahdollisen vastahyökkäyksen varalta ja sitten tulikin viesti että honma oli hoidettu, missio suoritettu.

Muuta: tempo oli kohtuu hidas mutta tuntunut läheskään kolmelta tunnilta tuo peliaika. Huolto toimi hyvin omasta näkökulmasta, respalla ei tarvinnut odotella kuin pari minuuttia ja vaunuun saatiin kuulaa.
User avatar
S.M.F.
Posts: 109
Joined: 15 Nov 2014, 14:50
Location: Oulu, Finland
Contact:

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by S.M.F. »

A01 - ampuja.

Hyvä eventti. Erityisesti järjestäjille ja huollolle kiitos. "Pääsin" pariin kertaan todistamaan tämän hienosti toteutetun huollon toiminnan respasta asti. Ens kerralla taidan itsekin slotata huoltoon, jos vaan pääsee.

Eka osuma vaunuun linjojen alla, jossa vaunumme meni toiminta kyvyttömäksi sekä minä ja Väyrynen (komentaja) käytiin ottaan basesta vauhtia. Heti oli joku odottamassa ja ohjaamassa oikeaan paikkaan ja pikaisesti heli kyydillä etulinjaan, jossa odotti huollettu vaunumme.

Toisella kerralla, kun käväsin hakeen vauhtia basesta, homma toimi samalla tavalla. Etulinjan LZ:lla odottelikin pari autokyytiä, jotka kuskasivat meidät oman ryhmän luo. Todella hienosti toimittu ja suunniteltu. Tällaista lisää. Tuli ihan mieleen sama homma ku Aasiassa matkustelee, ei tarvi ite miettiä miten pääsee perille, ku porukka "kädestä pitäen" ohjaa oikeaan paikkaan.

Olikohan A tavoite 3:lla, saatiin huolto paikalle ja täytettyä ammukset ennen hyökkäystä viimeiseen kylään. Tässä kävi taas pieni kämmi laatikoiden kans härvätessä (sori Väyrynen) ja menetimme komentajan.

RJn puuttuminen Alphan 2-3 tavoitteen välillä A1:sta, teki tilanteesta pitkän odottelun, mutta lopulta saatiin porukka kasaan ja uusi RJ vetämään porukkaa.

Tuo respa aika oli todella hyvä, koska 15min+siirtyminen (n.10-15min) ei ole paha aika siihen nähden että saadaan porukka uudelleen toimintaan, koska liikkeelle lähdöt ja uudelleen järjestäytymisetkin vievät aikaa. Ei tullut kyllä missään vaiheessa sellainen fiilis, että ois päässy liian nopeaa takaisin taisteluun.
Last edited by Castor on 12 Sep 2016, 20:08, edited 1 time in total.
Reason: Osa siirretty
sotakalusto:
ASUS Prime Z270-A
i7-7700k@4,9GHz, Kraken X62
32Gb DD4-3200Mhz
1080Ti OC
Samsung Odyssey G9
Beyerdynamic DT 1990 Pro, Blue Yeti, Logitech G Pro, Roccat RYOS MK Pro
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Keneraali »

Sen verran hiljaista töissä että taidan kännykällä kirjoitella A10:n havaintoja ja mietteitä.

Tehtävään valmistautuminen oli tarkoitus aloittaa hyvissä ajoin sen jälkeen kun joukkueen suunnitelman sain valmiiksi. Viikonlopun ajan jossakin kuplassa elämisen ja sunnuntaina kylppärin purkutöiden takia joukkueen valmistautuminen jäi todella heikoksi. Auttamatta liian myöhään jätetty viesti, että oltaisiin kokoonnuttu tuntia ennen peliä ei toiminut. Pääasiassa Olin Castorin(15) kanssa keskustellut vaunujen toiminnasta ja lähettänyt komppa ja joukkue briiffin 2-3 johtajalle.

Tarkoituksena oli pitää johtajille hyvissä ajoin briiffin/keskustelua tehtävästä. Sitten komppabriiffin ja tervetulopuheiden jälkeen normaalisti joukkueenjohtajabriiffin tilalla oli tarkoitus pitää koko joukkueelle suunnitelma läpi ja käydä tarvittavat kysymykset läpi. Tämä toteutui, vaikkakin aivan liian lyhyessä ajassa kuin olisin toivonut, olisko menny alle 10min.

Nyt palautetta liittyen koko joukkueen osuuteen! Nykyisin vallalla olevan ajallisesti tehokas briiffaus jättää usein ryhmiin tietämättömyyttä kokonaiskuvasta ja pelien aikainen tietämätön pööpöily on yleistä. Tähän mietinkin kokeiluksi vanhan perinteikkään briiffin jossa kaikki kuuntelee mitä tuleman tapahtuu, jotta tilannetaju kentällä olisi parempi, esimerkiksi kun Bradley lamauttaa yhden vaunun ennen kuin sitä edes huomataan. Eli mielipiteitä tähän konseptiin kaivataan varsinkin miehistöiltä sekä sotamiehiltä!!! Eikä tarvitse pelätä kenenkään että tätä olisi tarkoitus levittää cooppien tai ainakaan tapahtumien ulkopuolelle.


Sitten itse tehtävään.
A10llä oli mielestään tilanne aika hyvin näpeissä. Koska mekanisoitua oltiin niin valitsin hyvissä ajoin jo 15ksi Castorin vaununjohtajan paikalta ja rosterin 15, chej, muuttui A14ksi ja hoiti joukkueen huollon. Itselleni perinteiseen tyyliin joukkueradio oikealla, komppania vasemmalla ja lyhyessä 10 taajuus keskellä. Tästäkin olisi hyvä kuulla kunniansa mikäli aiheuttaa ongelmia, ei saa radiosta kiinni jne. Omasta näkökulmasta sujui ihan OK.

1. LZ vallattiin bravon toimesta ja alpha varmisti loput. Seuraavalle tavoitteille siirtyessä pienen kummun takana odotti vaunu ja pienen taistelun päätteeksi saatiin atgm vaunuun, ilmeisesti ap ei tehonnut, enpä ihmettelekään. Sitten alkoi ehkä sekavin tilanne joka johtui osaltaan huonosta valmistautumisesta. Sen enempää en tilanteen päällä ollut mutta aar kertoo aika paljon yleisestä tilasta, vihollisten juostessa pitkin metsiä. 1 tavoite saatiin kuitenkin ja jäimme vartioimaan risteyksiä vahvuudella 10-12 taistelija ja 2 vaunua. Huollot hoidettiin ja kohti seuraavaa.

Seuraavalle kohteelle siirryttäessä päätin ottaa liikkeen pikkuisen suunnitelmasta poiketen, aar. Syy selviää myöhemmin. Pieni vihollisen osasto tuhottiin matkalla ja rynnäkkö kylään onnistui kuin myös sen putsaus, ei mitään ihmeellistä 10llä Tässä vaiheessa. Huollot ja taas mennään.

Kolmannen kohteen liike olikin pidempi ja tunnelma oli korkealla. Tässä tuleekin suurin mokaus, jonka heikko suunnittelu aiheutti. Talojen luona, jonne olimme rynnimässä, oli melkoisesti kasvillisuutta joka ei ollut tiedossa 10ä lukuunottamatta ja vihollista ei tässä vaiheessa ollut näkyvissä. Vaunut talojen viereen ja voi vittu, puskien ja talon välissä, n. 2-3m leveä kaistale jossa jenkkejä, kaikki taisivat vihollisen nähdä melko nopeasti ja tulta alkoi satamaan puolin ja toisin, iso osa tappioista taisi olla FF. Itse kuolin kapitalistien kranaattiin. Mutta oli kyllä erittäin epätavanomaiset puolustusasemat, makasivat vielä.

10 respan kautta uudestaan ja kaupunkiin. Tässä vaiheessa kylä alkoi olemaan hallussa eikä ilmoituksia ollut kohteesta tullut, joten porukka keskelle kylää ja siellähän se. Ja siinähän se sitten olikin.

Mahtavaa oli, en muista koska olisi pelannut yhtä hyvää cooppia viimeksi.


Sitten niitä risuja.

Aloitetaan siitä kuvatusta siirtymisen muutoksesta. Itse kun olen usein erittäin skeptinen, aloin ihmettelemään että miksi tehtävän tekijä haluaa saada suunnitelmat nähdyksi, varmaan aikaisemminkin on näin tehty ja hyvä niin, mutta jäi hampaan koloon. Tästä johtuen arvoin pitkään että pistänkö tiedustelun etelän tielle ennen LZ Pietaria. Sitten mietin kahden vaunun lähettämistä mikäli siellä olisi ollut suurempikin väijy, mutta auton ajamisen, kartan lukemisen ja radioiden kanssa ajoin sitten ohi tiestä ennen kuin ehdin käskyn antaa ja tiedustelemaan lähti vain yksi vaunu. Siellähän sitä vihollista oli, joka hoidettiin tehokkaasti pois.

Pelin aikana tuntui siltä että muutamissa paikoissa oli vihollista vain sen takia että suunnitelma kulki sen kautta. Ja tästäkin miinusta, ei suuri mutta pisti liialti silmään. Muutenkin coopeissa haluaisin nähdä aikaisempaa parempaa sijoittelua AI lle. Tästä ollut puhetta niin pitkään kun on pelattu ja siinä on omat ongelmansa mutta puolustuksen voisi vaikka rytmittää niin kuin itse parhaaksi näkisi 10nä. Eikä sen mukaan mikä suunnitelma tai tehtävä on.

Seuraava.
Tahti oli mukava, mutta olisin suonut pidempiä aikoja varsinaista taistelua, siirtymisen ja taistelun suhde vähän liian lähellä toisiaan. Enemmän syvyyttä puolustukseen. Vaikea toteuttaa vetämättä liialti.

Next.
Kokoonpanot, vaikkakin saatiin toimimaan ja pelaajamäärä nähden toimi niin 8 taistelijaa vaunuun johon mahtuu sisälle 7, ja mieluusti jättäisi sen yhden tyhjäksi jotta esim. 10 mahtuisi sisään tarvittaessa.

Seur.
Miksi "aina" 10 kulkee autolla kun on mekanisoitua? Tätä olen yrittänyt kitkeä aina pois kun joku kysyy mekkien kokoonpanoista. Ekan kontaktin vahvuudesta kun ei ollut tietoa käytin omaani mutta en paljon sen jälkeen. 10 kuuluu johtaa sitä rynnäköivää jalkaväkeä ja rynnäköinti vaunujen vieressä autolla taas....ei kiitos.

Isoimmat "ongelmat" lähinnä omia mieltymyksiä eikä oikeita ollut tai ainakaan tullut mieleen / osunut kohdalle. Jatkan jos tulee vielä mieleen jotain kun pääsen koneelle.

6/7
User avatar
Thororin
Posts: 71
Joined: 10 Mar 2015, 17:34

Re: Operation RedAlert COOP (11.9.2016 KLO 18:00)

Post by Thororin »

Ensi töikseni totean että eventti oli mielenkiintoinen ja vähintäänkin viihdyttävä. Myös näin komppanian "Vääpelin" näkökulmasta.
Kiitokset Tuntemattomalle ja erityisesti huoltoon slottanneille taistelijoille.

Alkutilanne

Komppanian huolto-osastolle oli jyvitetty tehtävän mielekkyyden kannalta ehkä se kriittisin osa, respawn pelaajien kuljettaminen HQ Red Starilta takaisin taistelukentälle. Tätä tehtävää suorittamaan oli nakitettu kaksi pilottia, varustettuna Mi-8 helikoptereilla. Piloteiden suureksi harmiksi, koptereiden aseistusta ei tehtävän aikana päästy käyttämään.
Muu tehtävän vaatima huolto, (Ampumatarvikkeet,korjausajoneuvo, yms.) liikkui hyökkäävän komppanian perässä kuorma-autoilla ja surullisenkuuluisalla avokatto UAZilla, vahvuudella 4+1.

Huoltosuunnitelma oli laadittu noudattelemaan komppanian yleistä suunnitelma, jossa välitavotteisiin ja päätavotteisiin perustettiin huoltopiste, jonka yhteydessä toimisi helikoptereiden laskeutumisalue. Lisäksi oli pyritty etukäteen suunnittelemaan mitä tarvikkeita ja kuinka paljon, otetaan hyökkäykseen mukaan HQ Red Starilta poistuttaessa. Loput tarvikkeet joko noudettiin hiljaisilla hetkillä lentämällä takaisin HQ Red Starille, tai hyödynnettiin mahdollisuutta kuljettaa ilmateitse tarvikkeita suoraan lähimmälle huoltopisteelle.

Huoltotehtävän mielekkyyttä, ja haastetta, parantamaan oli päätetty ottaa käyttöön ACEn mahdollistamia ominaisuuksia esimerkiksi ajoneuvojen huoltoon liittyen. Myös jalkaväen eri ampumatarvikkeet oli lajiteltu niin, ettei yhdellä superlaatikolla selviäisi koko tehtävän ajan kaikissa kuviteltavissa tilanteissa. Esimerkiksi jalkaväen kiväärinpatruunat ja käsikranaatit olivat pääsääntöisesti erillisissä laatikoissa.


..skan jo ollessa tuulettimessa

Tehtävän aikana oli ilo huomata, että ilmeisesti hyvällä suunnittelulla pystyttiin estämään tilanne, jossa allekirjoittaneen kaatuminen matkalla Etuvartioon ei johtanut huollon täydelliseen romahtamiseen. Etuvartiolla kaaosta säesti niin joukkueenjohtajat, vääpelin henkilökohtainen vara-assistentti Tuntematon ja erinäinen määrä muita taistelijoita. Mahtavaa että kaaoksesta huolimatta huoltotukikohta saatiin perustettua, ja ajoneuvot täydennettyä ampumatarvikkeilla. Erinomaista toimintaa, hyvät herrat.

Siirtymä etuvartiolta Zhuzhelkan kylään oli huollolle tyypillinen: särmä, ripeä ja täysin mielikuvitukseton.
Moottorimarssi onnistui yli odotusteni, ei yhtään kolaroitua ajoneuvoa eikä yhtään eksynyttä!

Tehtävän viimeistä neljännestä lähestyttäessä toiminta alkoi vakiintumaan ja jäljelle jäi vain arkinen puurtaminen. Kahvin ja pullan kera. Edes viimeisen Huoltopisteen perustaminen lähes keskelle taistelua ei aiheuttanut suurempia hämminkejä, tässä hyvä maastontiedustelu komppanian päälliköltä mahdollisti ripeän perustamisen.



Jälkiviisauksia ja mietteitä

Mitä tästä jäi käteen? Huolto toimi koko tehtävän riittävän hyvällä tasolla.
Isona miinuksena yksi taistelija jäi LZ Pietarilla kuljettamatta oman joukkonsa yhteyteen. Oli syy sitten mikä tahansa, tätä ei olisi saanut tapahtua.

1) Vääpeliä olisi pitänyt kutsua suosiolla Hotel 10, tämä olisi voitu vielä korjata tehtävän alussa tai lauantaina kun suunnitelmia viilailtiin. Aiheutti tarpeetonta sähläystä radioliikenteessä.

2) Allekirjoittaneelle olisi pitänyt jyvittää taistelijapariksi dedikoitu Radisti/kirjuri.
Radisti/kirjurin tehtävään olisi kuulunut pitää yllä yhteydet Kilo verkkoon, ja kirjata ylös huoltopyynnöt (Mitä,paljonko ja mielellään alustavasti että minne.) Täten olisi vääpeli keskittynyt organisoimiseen ja toteuttamiseen, eikä informaation prosessoimiseen. Tämä viimeiseksi mainittu, informaatiotulvan filtteröimättömyys, (kolme radiokanavaa ja local) haittasi asioiden järjestelyä. Ensi kerralla paremmin!

3) Ei lähdetä sillä avokatto UAZilla etulinjaan.

4) Mikäli joskus pelataan myös Kapitalistien riveissä, tai RHS tuo meille MT-LB ajoneuvon, voitaisiin siirtyä kuorma-autoista tela-ajoneuvoihin kuten M113. Tätä voisi kokeilla, yksityiskohdat vaativat hieman keskustelua.

5) Jälkikäteen ajateltuna, olisin voinut pitää lyhyen oppitunnin Panssariajoneuvojen huollosta myös vaunumiehille erikseen, tämä olisi saanut esimerkiksi Cortezin tekemään jotain oman viihtyvyytensä eteen. No, toisaalta, liikaa ei voi vaunuhomoilta vaatia.

Luojan kiitos emme suorittaneet komppania-tason polttoainetäydennystä. :lol:



Mielelläni ottaisin eventtiin liittyen henk.koht palautetta ja ihan yleisesti kehitysideoita tulevia eventtejä silmälläpitäen.


- "Huolto tukee ja taistelee"
"AFI on syy alkoholismiini..."
- Scottz
Post Reply