HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post Reply
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by Paavo »

Päivitys: 27.8.2016:

- Ilmoittautuneita on 91 kpl. Hieno homma!
- Suuren pelaajamäärän vuoksi viranomaisille lisätty vielä toinen ensihoitajapari. Tähän tärkeään tehtävään tarvitaan innokkaita pelaajia (tekemistä riittää varmasti).
- Maksimipelaajamäärä on 100. Kaikille loppuvaiheessa ilmoittautuneille pelaajille ei valitettavasti ole kehitetty sen kummempia rooleja, mutta isolle osalle kuitenkin on. Näillä pelaajilla on kuitenkin sitäkin suurempi rooli tunnelman luomisessa, ja omalle hahmolle voi keksiä rooleja hyvän maun rajoissa. Huomatkaa että minulla ei ole kuitenkaan tässä vaiheessa aikaa alkaa luomaan uusia gear skriptejä pelaajille yms.
- Olen itse pääosin Zeus spektassa, mutta tulen myös varmaan kulkemaan geneerisenä siviilinä kaupungissa. Mikäli poliisilaitoksella alkaa olla kovaa ruuhkaa kiinniotettujen vuoksi (kuten edellisessä Hardlinessa) niin saatan kuitenkin siirtyä apulaisrikostutkijaksi.
- Huomenna ennen eventtiä tulee lisää infoa siitä, kuinka slottaus, roolien jako viimehetkellä ilmoittautuneille, ja brieffaus hoidetaan eventissä.

Lopuksi: Olen itse erittäin innoissani eventistä! Koska olemme lisänneet tehtävään valtavasti ominaisuuksia, on mahdollista että teknisiä ongelmia kuitenkin tulee vastaan. Erityisesti FPS saattaa olla heikko. Tehtävän koko on valtava tällä hetkellä, ja voi olla että pyydän tästä syystä pelaajia lataamaan tehtävän eventin alussa koneelleen. Muistakaa että teknisten ominaisuuksien sijaan itse pelaajien käyttäytyminen, keskenäinen vuorovaikutus ja hyvä asenne ratkaisee sen että minkälainen kokemus tästä eventistä tulee!
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by Paavo »

MUISTUTAN ETTÄ EVENTTI ALKAA KLO 18:00

Lopuksi vielä infoa:

- Maksimiosallistujamäärä on nyt 100 pelaajaa. Ilmoittautumisten perusteella en usko että tähän päästään, eli en myöskään usko että kukaan jää ilman paikkaa eventissä. Matti myöhäiset: Älkää huolehtiko, teille järjestyy vähintäänkin perussivarin rooli. Tutustukaa yleisbriefiin!
- Kaikki monimutkaisemmat roolit tulevat saamaan brief materiaalin viimeistään slottauksen yhteydessä. Tähän on aikaa tutustua alkuhärväyksien aikana, eli älkää murehtiko liikaa.
- Tilannekeskukseen tarvitaan EDELLEEN kaksi yksi päivystäjä. Kyseessä on tärkeä rooli, eli toivon että tähän tulisi vapaaehtoinen ilmoittautuminen.
- Tehtävän latauslinkki asennusohjeineen tullaan julkaisemaan vielä ennen tapahtuman alkua.

P.S. Olen superkiireinen, joten en pysty enää tässä vaiheessa vastaamaan kaikkien kyselyihin yms.
Last edited by Paavo on 28 Aug 2016, 13:48, edited 1 time in total.
JyCke
Posts: 12
Joined: 04 Aug 2013, 18:45

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by JyCke »

Mä voin mennä tikepäivystäjäksi!
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by Tarmo »

Voiperee!

Tuli yllättävä este. En pääsekkään eventtiin. Taisin ilmoittautua ION arvokuskiksi/vartijaksi...
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

Hemmetti, pakko jättää väliin oma rooli B2 poliisina. Liikaa duunia tehtävänä vielä et kykenisi osallistumaan alusta lähtien. :x

Ei varmaan haittaa kauheasti mikäli liittyy peliin jälkikäteen geneeriseksi siviiliksi (tai jopa omaan tehtävään jos ei täytetty), jos ehtisi samaan edes loppuillaksi hommat valmiiksi ja ei ole peli täyttynyt.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by Paavo »

Poliisikomentaja Nilsson
Apulaiskomentaja Kvantyx

TIKE vuoropäällikkö JyCke
Tilannekeskuspäivystäjä -
Ensihoitaja IMAGLE
Ensihoitaja Vilusnipu
Ensihoitaja Jesteri
Ensihoitaja -
Tutkija / Kuulustelija Koojiis
Poliisikopterin pilotti Keneraali
Apulaispilotti Jude

A1 Ylikonstaapeli Herkkis
A1 Konstaapeli Jeikkari
A2 Konstaapeli Cortez
A2 Konstaapeli Steedu

B1 Ylikonstaapeli faf
B1 Konstaapeli Memeking
B2 Konstaapeli
B2 Konstaapeli Stoge

C1 Ylikonstaapeli Konzig
C1 Konstaapeli Alde
C2 Konstaapeli Ocelot
C2 Konstaapeli Tikka

STRIKE RJ Kensei
STRIKE konstaapeli Penax
STRIKE konstaapeli AlluZ
STRIKE konstaapeli Palikka
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by ruoste »

Sori että feidasin kovin myöhään, olisin ehtinyt nyt 12 yli paikalle kovalla työllä, mutta varmuutta ei omasta osallistumisesta ollut kuin vasta nyt.

Toivottavasti kaikilla on hauskaa.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
DarkSim
Posts: 66
Joined: 28 Mar 2015, 21:01

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by DarkSim »

tuomari seuraavaan peliin ja jengiläisille lakki pakko. Aseet semi laillisiks tai sitten kielletään turhat poliisi ratsiat niin että ei tule jatkuvasti turhaa konfliktia poliisin kanssa - toimii monessa life servussa. Overall, oli tosi hyvä tapahtuma.
Last edited by DarkSim on 28 Aug 2016, 23:28, edited 1 time in total.
kontio
Posts: 18
Joined: 08 Jul 2015, 13:20

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by kontio »

Tuossa mietin huvikseni että oiskohan ideaa perustaa 24/7 afi life servu??
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: HARDLINE: TROPICAL DELIRIUM | RPG 80 | 28.8.2016 klo 18.00

Post by ruoste »

Erittäin hyvä idea... EI.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Post Reply