Johonkin sen assettiylivoiman rajakin täytyy vetää että heikommalla osapuolella olisi vielä hauskaa pelata, nimimerkillä lähes koko toisen tehtävän muurin takana makoillut kun vastustajan yksittäinen TA piti koko linnaketta tähtäimessään. (sinänsä itsekkin kyllä tykkään asetelmasta jossa toinen osapuoli on selvästi heikommin varustettu, mutta siinä tehtäväntekijällä on vastuu valita maasto mielekkäästi ettei taistelusta tule ihan tylsää vastaanottamista)faf wrote:Mielestäni näille heikommille yhteisöille voisi antaa ainakin toiseen tehtävään todella reilun assettiylivoiman.
Kopujen tulivoima oli vähän liikaa cooppiyhteisöä vastaan, varsinkin kun ottaa huomioon miten taitavia meidän lentäjät välillä ovat, toisaalta samallalailla perseestä oli se toisen tehtävän thermalkopu jota ei pystynyt edes häiritsemään, osaavissa käsissä taktisesti aika ylivoimainen peli. (ei niinkään mies vs mies tilanteissa onneksi)
Vaikeitahan nämä on tasapainottaa mutta toivotaan tehtäväntekijöille kehittyvää pelisilmää jatkossa. ja jos halutaan tasaisempia pelejä vähentäkää sitä älytöntä assettimäärää niin voitto ratkaistaan enemmän siellä jalkaväkitasolla
Mukavan positiivinen oli vastustaja tässä eventissä vaikka Hiukan ehkä selkäänsä saivatkin (onneksi kumpikin tehtävä jäi ns tipalle "voiton" suhteen)