Final Stand - Coop Eventti (Pe 29.1.2016 klo 20.00)

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Final Stand - Coop Eventti (Pe 29.1.2016 klo 20.00)

Post by JoneKone »

Laitan tän nyt vielä tähän jatkeeksi kun en muistanut palautelomakkeelle. Jos FOB:issa on paljon objekteja niin FPS droppaa kaikille. Sama juttu huomattiin sen Stratiksen bootkämpin aketus-radan kanssa. Korostuu etenkin yhdessä ilmaunittien kanssa. Aina kun kääntyi ake-rataa kohti joka oli VD:n sisällä niin 10 fps hävisi heittämällä. Eli jatkossa eventteihin niin äärimmäisen yksinkertaisia FOB:eja??

Ja pahoittelut tosiaan niille jotka olivat evacilla ja jäivät krh:n alle. Olin katsovinani, että siellä tykistöllä on tylsää ja laitoin muutaman murkulan herättämään. Huomasin liian myöhään että siellä on omat evacit jo seassa (zeuksessa ei ollu kaikki omat yksiköt aktivoituna). Virheestä opittu, ei tule toistumaan.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Re: Final Stand - Coop Eventti (Pe 29.1.2016 klo 20.00)

Post by puretus »

Sopivan lepposta JJ-neitsyyden (B10) menetykseen. Lopussa sitten vellit lahkeessa. Kiitos järjestäjille.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Final Stand - Coop Eventti (Pe 29.1.2016 klo 20.00)

Post by Castor »

JoneKone wrote:Laitan tän nyt vielä tähän jatkeeksi kun en muistanut palautelomakkeelle. Jos FOB:issa on paljon objekteja niin FPS droppaa kaikille. Sama juttu huomattiin sen Stratiksen bootkämpin aketus-radan kanssa. Korostuu etenkin yhdessä ilmaunittien kanssa. Aina kun kääntyi ake-rataa kohti joka oli VD:n sisällä niin 10 fps hävisi heittämällä. Eli jatkossa eventteihin niin äärimmäisen yksinkertaisia FOB:eja??

Ja pahoittelut tosiaan niille jotka olivat evacilla ja jäivät krh:n alle. Olin katsovinani, että siellä tykistöllä on tylsää ja laitoin muutaman murkulan herättämään. Huomasin liian myöhään että siellä on omat evacit jo seassa (zeuksessa ei ollu kaikki omat yksiköt aktivoituna). Virheestä opittu, ei tule toistumaan.
Jos eventin tekijä epäilee että FPS saattaa pudota tehtävässään mutta jostain syystä FOB on nyt "täydellinen" niin voihan noita testata (kaikki FOBiin ja pari savua ilmaan)
Post Reply